فال روزانه 08 / 08 / 1393

فال روزانه

یک نت ـ

فروردین

شما همیشه برای اراده خوبی که دارید مشهور هستید. امروز همکاری شما در وضعیت هارمونی خوبی قرار دارد. به طور شدیدی حس همکاری با دیگران دارید و می توانید افکار درونی  را به خوبی سروسامان بدهید. البته حواستان به این باشد که رئیس بازی در نیاورید. در طالع شما مشخص است که فردی در این میان با شما همکاری نمی کند. بهتر است از دری دیگر وارد شوید و او را قانع کنید و از هر نوع واکنش منفی بپرهیزید. در مسایل عاطفی شما نیز همکاری و فناوری نقش مهم دارد. به طور مثال، شاید به صورت آنلاین بتوانید فرد مورد علاقه خود را پیدا کنید. با او قرار بگذارید و همدیگر را ملاقات کنید. در مورد چیزهایی که می نویسید مراقب باشید تا سوبرداشتی برای دوستان آنلاین پیش نیاید.
 
اردیبهشت

آیا چشم اندازی که برای 5 سال آینده خود دارید، همین جاست؟ امروز دوست دارید به کار بچسبید و خود را از موقعیت کنونی بالا بکشید. از خودتان در مورد خواسته های اصلیتان بپرسید و ببینید دقیقا چه می خواهید. بریا آنها برنامه ریزی کنید. باید در این مسیر مقاومت و سختکوشی داشته باشید. نوشتن لیست کارهایی که باید انجام شوند شما را چند قدم جلوتر قرار می دهد. دوست دارید تقویل گوگل خود را خاموش و غیرفعال کنید. برنامه هایی که برای شغل خود دارید مانع از این می شود تا هرجا دلتان می خواهد با عشقتان بروید. اما باید بتوانید بین دو حالت زندگی خود تعادل برقرار کنید و همه آنها را به موازات هم به انجام برسانید.

خرداد

آیا فرضیه های بزرگی در سر دارید؟ باید بپرسید تا به پاسخ های ذهنی خود برسید. فلسفه بافی و رویاپردازی های شما باعث می شوند کمی حالت تنبلی به خود بگیرید. اما باید آستین ها را بالا بزنید و فعالیت ها را آغاز کنید. برای برنامه های بزرگ و دوردست باید با انسان های جدید آشنا شوید. باید از همفکری آنها کمک بگیرید. اما این را هم بدانید که هیچ کس به اندازه خودتان نمی تواند در یافتن مسیر درست کمک کند. این شما خودتان دقیقا می داند چه می خواهد. آیا می دانید رابطه عاطفی شما به کجا می رود؟ آیا به همان اندازه که عشق می گیرید به طرف مقابل محبت می کنید؟ امروز می توانید با عشقتان در مورد این مسایل با هم حرف بزنید. اگر مشاجره ای هم پیش آمد آن را جدی نگیرید و اتفاقا برای بهبود اوضاع از آن کمک بگیریذ. اگر مجرد هستید نیز به دنبال فردی باشید که فاز متفاوتی از شما دارد.

تیر

ارتباط های شما به کدام سمت می رود؟ دوست دارید احساسات خود را در وضعیت محکمی قرار دهید و نوعی گارد در رفتار شما مشاهده می شود. اما گاهی بد نیست خودتان را با دیگران همگام کنید. به آنها اجازه دهید تا کمی به شما نزدیک شوند. هارمونی با دیگران برای موقعیت امروز شما لازم است. اگر ملاقات های شما به خوبی پیش نمی روند، ناامید نشوید سعی کنید به موازات آنها، برنامه های آینده خود را پیش ببرید تا دچار ایست نشوید و زندگی تعطیل نشود. با عشقتان در مورد برنامه های مشترک حرف بزنید. شاید کمی تشنج میان شما وجود داشته باشد اما باید به نکات مثبت آنها فکر کنید. باید بتوانید با حرف با هم کنار بیایید. شاید بتوانید ریشه مشکلات را بیابید و آن را برای همیشه برطرف کنید.
 
مرداد

امروز باید تعامل خود را با دیگران بیشتر کنید. به نفع شما است که از پیله تنهایی یا تک روی در کار دست بکشید. همکاری با اطرافیان موجب می شود سریع تر به اهداف خود دست بیابید. دوست، همکار، شریک عاطفی یا عشقتان مواردی هستند که شاید امروز خیلی با شما همگام نباشند. اما شما باید آستین ها را بالا بزنید و کارهایی که فکر می کنید درست را انجام دهید. به این ترتیب می توانید آنها را هم مجاب کنید تا با شما همگام شوند. همکاری حرف اول برای موفقیت های شما را می زند. تنهایی کار کردن هیچ نتیجه ای برای شما ندارد. شهامت این را داشته باشید تا با عشقتان در مورد مشکلات حرف بزنید. در مورد مسایل خاصی او را مقصر می دانید و رفتار نامهربانی با هم دارید. اما باید با حرف این مسایل را برطرف کنید. بدانید که درست حرف زدن رابطه شما را درست می کند.

شهریور

امروز می توانید تنش های روحی موجود را برطرف کنید. اگر بتوانید همکاری با دیگران را در مسیر درست تر قرار دهید ارتباط های شما بهتر می شوند و این در روحیه تان هم تاثیر مثبت دارد. اگر فقط با دیدگاه خود به زندگی نگاه کنید، همه چیز سیاه و زشت به نظر خواهد رسید. لازم نیست دیگران را قانع کنید تا در فاز شما فکر کنند، فقط با آنها تعامل مثبت داشته باشید. حتی برعکس، خود را به سوی فکرهای آنها سوق دهید. سوال پرسیدن از دیگران چیزی از شما کم نمی کند. آیا برای قرار گذاشتن به اندازه کافی فکر و فرد مناسبی را انتخاب کرده اید؟ بهتر است چشمان خود را باز کنید و فرد مناسب را بیابید در غیر این صورت وارد رابطه اشتباهی خواهید شد. اگر نمی خواهید شریک عاطفی شما فرد آزاردهنده ای باشد، پیش از هر تصمیم و قراری خوب فکر کنید.
 
مهر

کار، کار، کار. شما همیشه بسیار خوب کار می کنید و امروز هم باید مراقب باشید تا اشتباهی انجام ندهید که موجب ناراحتی شود. یا در کارتان مشکلی ایجاد کند. وظایف خود را درست انجام دهید و هارمونی با دیگر همکاران را در دستور کار قرار دهید. دیدگاه های منفی را کنار بگذارید. به جای اینکه از دیگران عصبانی بشوید و بخواهید با تکست این ناراحتی را به او نشان دهید، برای تفریح با عشق خود برنامه ریزی کنید. برای کارهایتان لیست موارد مهم را بنویسید تا دیگر مشکلی برایتان پیش نیاید. عشقتان در چه مرحله ای قرار دارد؟ آیا از آن راضی هستید؟ اگر احساس می کنید با عشقتان مثل روزهای اول نیستید، کمی هیجان و شادی را به آن اضافه کنید. با هم برای ملاقات های شادتر برنامه ریزی کنید. اگر سوتفاهمی هم در این میان هست، با همفکری هم برطرف کنید. یک طرفه به قاضی رفتن دردی را دوا نمی کند.
 
آبان

همیشه به عنوان فردی که تنهایی را به جمع ترجیح می دهد، شناخته شده اید. اما امروز این حس را دارید تا افراد جدیدی را وارد حلقه تنهایی خود کنید. بعد از کار لازم نیست خودتان را برای انجام کارهای شخصی به خود سخت بگیرید. به جای آن کمی استراحت کنید. با دوستان بیرون بروید و سعی کنید روال عادی زندگی خود را کمی تغییر دهید. اگر در را به روی افراد جدید باز کنید، شادی های بسیاری را تجربه خواهید کرد و روحیه تان نیز بسیار بهتر خواهد شد. آیا از فردی که به عنوان شریک عاطفی انتخاب کرده اید، راضی هستید؟ آیا او همان کسی است که می خواهید به خانواده خود معرفی کنید؟ در این مورد همه افکار خود را جمع کنید و حتی از خانواده نیز کمک بگیرید. همه آدم ها هنگام ازدواج با خانواده خود دچار مشکلاتی می شوند، از این امر نهراسید و اگر مطمئن هستید که انتخابتان درست است، از او دفاع کنید.

آذر

شما همیشه درست و دقیق در مورد افکار خود حرف می زنید و برای این موضوع هم میان دوستان و اطرافیان شهرت دارید. اما امروز شاید کمی دچار اشتباه بشوید. پیش از نوشتن هر متن یا نامه ای، به درست بودن آن فکر کنید. خود را همگام و همقدم با دیگران قرار دهید. همکاری موجب می شود در وضعیت شغلی بهتری قرار بگیرید. شما دیدگاه های بسیار خوبی دارید اما شاید دیگران به آن آگاهی نداشته باشند. باید بتوانید خودتان را بهتر برای آنها توصیف کنید. برای اهداف خاصی که در سر دارید، باید از فناوری همچون موبایل استفاده کنید. احتمال اینکه از دست برخی افراد عصبانی شوید، زیاد است. اما شتابزده رفتار نکنید و پیغام های ناراحت کننده ارسال نکنید. به جای این کارها، به عشقتان زنگ بزنید و مکالمه های عاطفی داشته باشید تا آرام شوید.

دی

امروز حساب دخل و خرج خود را داشته باشید. اگر جیبتان خالی است به رستوران های گران نروید. لباس های گران نخرید. باید کودک درون خود را آرام کنید تا بیهوده شما را در خرج های اضافه نیندازد. شاید نتوانید خودتان را کنترل کنید اما باید تلاشتان را انجام دهید تا کمترین ضرر را متحمل شوید. در خورد و خوراک خود نیز دقت کنید. چربی و قند را کم کنید. رابطه عاطفی شما به سمت کسالت و بی هیجانی پیش می رود. اما این مساله نباید شما را در ناراحتی و ناامیدی ببرد. این را بدانید که رابطه عاشقانه همیشه و در هر لحظه خوب و شاد پیش نمی رود. مشکل و سوتفاهمات نیز بخشی از رابطه است. به جای به هم زدن همه چیز، با هم حرف بزنید و آنها را برطرف کنید.
 
بهمن

امروز شاید زیاد در چشم باشید. این مساله کمی شما را در وضعیت ناراحتی قرار می دهد. شاید در جمعی که حاضر هستید، عشقتان جمله ای بگوید که موجب تعجب همگان شود. اما سعی کنید این مشکل را با خنده برطرف کنید. اگر حتی خیلی عصبانی هم بودید، سعی کنید زبان به دندان بگیرید و حرفی نزنید که اوضاع را بدتر کند. خود را برای انواع موقعیت های نامناسب آماده کنید. ترجیحا امروز تنهایی برای تصمیم گیری و برنامه ریزی فکر نکنید. از افراد کارشناس یا اعضای خانواده حتما کمک بگیرید. امروز نباید دست روی دست بگذارید تا اتفاق های خوب برایتان روی دهند. خودتان باید این فرصت ها را به دست بیاورید. شاید بد نباشد ساعتی را با خود تنها باشید اما به هر نتیجه ای رسیدید با دیگران هم مطرح کنید تا در مسیر درست هدایت شود و به بیراهه نروید.

اسفند

عینک قرمز را از چشم خود بردارید. شما امروز بیش از حد در تخیل هستید و باید بتوانید واقعیت های زندگی را نیز ببینید. باید سخت کوشی خود را بیشتر کنید و حتی اگر برایتان سخت است، وظایف خود را به اتمام برسانید. به نظر می رسد برخی رویدادهای زندگی را نادیده گرفته اید و انگار می کنید که چیزی رخ نداده است. اما چشمانتان را باز کنید. سعی کنید در جمع های دوستانه بیشتر حضور داشته باشید. این مساله کمک می کند تا دید درست تری پیدا کنید. با عشقتان قرار بگذارید و با هم به رستورانی بروید که غذاهای سالم و گیاهی سرو می کند. اگر سوتفاهمی میان شما و فرد مورد علاقه تان وجود دارد، باید بتوانید با حرف برطرف کنید. شما می توانید امیدهای هم را برآورده کنید پس برای درست کردن همه چیز تلاش کنید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده