رفتن به محتوای اصلی

فیلم توهین برنامه فیتیله به هموطنان آذری جمعه 15 آبان 94

تاریخ انتشار:
یک نت ـ دانلود فیلم توهین برنامه فیتیله به هموطنان آذری جمعه 15 آبان 94 / عذرخواهی صدا و سیما از هموطنان آذری‌ / فیتیله تعطیل شد
فیلم توهین برنامه فیتیله به هموطنان آذری جمعه 15 آبان 94

یک نت ـ دانلود فیلم توهین برنامه فیتیله به هموطنان آذری جمعه 15 آبان 94

دانلود

عذرخواهی صدا و سیما از هموطنان آذری‌ / فیتیله تعطیل شد

در پی پخش برنامه فتیله روز جمعه 15 آبان ماه از شبکه دو سیما که بر اثر بی‌دقتی عوامل برنامه، موجبات رنجش خاطر هموطنان عزیز آذری پیش آمد، روابط عمومی صدا و سیما در بیانیه‌ای اعلام کرد؛ ضروری است توضیحات زیر به اطلاع ملت شریف ایران و خصوصا هموطنان عزیز آذری برسد.

قومیت‌های مختلف سرمایه سترگ و بی‌بدیل ایران اسلامی هستند که مبتنی بر احترام متقابل اقوام، احساس هویتی مشترک را برای همبستگی و اتحاد ملی فراهم آورده تا این کشور عزیز بر تندباد حوادث بپاید و کیان خویش حفظ نماید. در این میان، صداوسیما نیز به عنوان رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران با درک این جایگاه و اهمیت احترام و حرمت همه اقوام و اقشار جامعه بزرگ ایران در مقاطع مختلف همواره عزم خود را در جهت تقویت این گنجینه و سرمایه ملی معطوف داشته است.

لیکن علیرغم این اراده و اقدامات مختلف ناشی از آن، متاسفانه روز جمعه 15 آبان ماه در یکی از بخش‌های برنامه "فیتیله" که از جمله برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان در شبکه دو سیمااست، به سبب اشتباه، بی‌دقتی و عدم نظارت درست عوامل برنامه‌ساز و ناظر مربوطه، دیالوگ‌هایی به زبان آذری بیان می‌شود که باعث تمسخر و در نتیجه رنجش خاطر و ناراحتی هموطنان غیور و عزیز آذری زبان شده و شکایاتی را موجب می‌گردد.

در این خصوص، رسانه ملی با وجود سهوی بودن این مساله، وظیفه خود می‌داند ضمن عذرخواهی از هموطنان و خصوصا آذری‌زبانان عزیز و به دور از هرگونه توجیه رسانه‌ای برای رفع کوچکترین ابهام و بدبینی هموطنان عزیز آذری‌زبان کشورمان نسبت به فرزندان پرتلاش و خدمتگزارشان در صداوسیما، موارد و تصمیمات متخذه ذیل را به اطلاع این عزیزان و همه مخاطبان رسانه ملی برساند:

1- علیرغم سهوی بودن این اتفاق، مسئولان و عوامل دخیل در تولید و پخش این برنامه، متخلف محسوب می‌شوند و این مسئله تا آشکار شدن موضوع و ریشه‌های آن به طور جد پیگیری می‌شود.

2- با وجود جایگاه مردمی این برنامه مطابق با نظرسنجی‌های مختلف سال‌های گذشته که از آن به عنوان برنامه‌ای باسابقه و پربیننده یاد شده است، لیکن به خاطر این بی‌دقتی صورت گرفته، تا انجام بررسی‌های لازم و رسیدن به نتیجه نهایی، پخش برنامه "فیتیله" فعلا متوقف می‌شود.

3- مدیر پخش و مدیر گروه کودک شبکه دو به دلیل سهل‌انگاری توبیخ کتبی خواهند شد و جانشین مدیر پخش که مسئول نهایی نظارت برنامه‌هاست نیز توبیخ و از مسئولیت برکنار می‌شود.

4 - بدیهی است که سازمان صداوسیما پس از بررسی دقیق این موضوع و رسیدن به نتایج نهایی، موارد را به اطلاع مخاطبان خواهد رساند.

منبع: فارس

دیدگاه‌ها

مهر 1394/08/17 - 19:34

خدا یه عقلی به شما بی جنبه ها بده که یه چیز به این کوچیکی رو بزرگ میکنید .این بنده های خدا شرط میبندم منظوری نداشتن .واقعا که .شما ترک شما خوب .باشه . فهمیدیم .حالا که چی؟؟؟اون درکی که مردم از ترکا دارن که با این چیزا عوض نمیشه.همه میدونن ترکا با غیرت و خون گرمن .همین .طنز جنبه میخواد .جنبه ندارین نگا نکنین .حال ادمو به هم میزنین به خدا .اه .حیف این بنده های خدا که این همه سال واسه بچه های شما شکلک و مسخره بازی در آوردن .بسه .بی فرهنگ نباشین .البته من فک کردم اونا میدونن شما بی جنبه این ولی مثل این که این فکرو نکردن .خودتونو درست کنین .اینجوری آبروتون تو رسانه ی ملی میره نه تو طنز...

رهگذر 1394/08/17 - 19:40

واقعا خجالت داره یعنی چی آخه به جای طنز و تفریحای سالم میان به قومیت ها توهین می کنن

مهدی.غلامی 1394/08/17 - 20:06

یا شاسین اذربایجان

صادق.09153123182 1394/08/17 - 20:09

باباگفتندکه ببخشید......

ناشناس 1394/08/17 - 20:20

تا وقتی انقدر بی ظرفیت هستیمم و سر این مزخرفات، وقت و احساس و روحیاتمونو تلف میکنیم به هییییچ جایی نمیرسیم
بابا دنیا داره تو مریخ اتمسفر تشکیل میده برای زندگی آینده اونوقت ایناعین این بچه کوچولوها میگن ماااامااااان اینا مارو مسخره کردن.
جنبه داشته باشید برید دنبال علم و پیشرفت اه اه اه

آذری 1394/08/17 - 20:37

برای رسانه ملی واقعا متاسفم ما همه انگشت های یک دستیم چه آذری چه شمالی چه جنوبی و... ما همه ایرانی هستیم برای حفظ وطنمون همه باهم جنگیدیم همچین توهینی از سوی رسانه ملی از برنامه پربیننده واقعا تاسف باره..این توهین رو دشمنا میکردن آدم انقدر ناراحت نمیشد .
از سازمان صدا وسیما خواهش میکنم اینها رو به اشد مجازات برسونه تا دیگه کسی نتونه به هیچ قشری به هیچ زبانی توهینی بکنه.

ناکجاباد 1394/08/17 - 20:43

این کار همیشگی فارسی زبان هاست.متاسفانه و متاسفانه و متاسفانه.

آذری اصیل 1394/08/17 - 20:44

در کجای فیلم پایتخت مردم مازندارن رفتن دستشویی و دندان هاشون رو با فرچه دستشویی مسواک زدن؟؟؟؟؟
این کلیپ یعنی توهین شدید به مردم آذری، حالا اگه من به همین فیتیلی ها که می خوام دیگه اصلا ریختشونم نبینم بگم پدر و مادرتون رفتن دستشویی و با فرچه دستشویی مسواک زدن خوبه.

احد 1394/08/17 - 20:48

ر سریال پایتخت شوخی هست ولی توهینی در میان نیست . فاصله شوخی با توهین مثل فاصله زمین تا آسمان هستش . در این فیلم سعی کردند با شوخی هم شده فرهنگ مازندرانیها رو به تمام ایران معرفی کنند ولی در این برنامه چه چیزی رو میخواد بگه . چرا خودمان رو باید گول بزنیم . خدا وکیلی اگه با لهجه مازنی این رو اجرا می کردند بی تفاوت می شدید ، مسئولین این برنامه قبول کردند که اشتباه کردند !!!

Map 1394/08/17 - 20:54

خوب كه چي؟الان به جناب چه كساني برخورده؟اين همه قوم گرايي كه چي؟؟؟؟يه شوخي بوده به كسي هم توهين نشده.دليلي هم نداره كسي ناراحت بشه.
من موندم كه چرا هميشه دنبال يه چيزي بايد بگرديم كه بحثي تازه باشه.اقا تموم كنيد اين حرفت و بحثاي پوچ.

شیما کریمی 1394/08/17 - 20:55

من خودم کرد زبان هستم از کرمانشاه. این که توهین شده شکی درش نیست ولی قبول کنین اگه به زبان ما یا بقیه قومیت ها این شوخی میشد مسیولا هیچ کاری نمیکردند.چون خیلی از مقامای درجه یک مملکت ترک هستن اینقد سریع حساسیت و برخورد نشون میدن....راستی اقا رضا هموطن عزیز اذری ! لطفا شهید دادن مردم عزیزتون رو به این مسایل ربط ندین. توهین به قومیتها اشتباهه چه یه دونه شهیدم نداده باشن چه هزاران شهید داده باشن....ضمنا ما کردها نه تنها خیلی جوون فرستادیم و شهید شدن بلکه تا توی خونه ها ومدرسه هامونم اومدن و جنازه عزیزامونو رو در و دیوار مینداختن...پس لابد باید الان ما همه چیز داشته باشیم و همه از ما دفاع کنن.....!!!!!!!

ش 1394/08/17 - 20:59

دمت گرم.....

شیما کریمی کرمانشاه 1394/08/17 - 21:08

نیست بقیه هیچ نخبه ای ندارن و هیچی واسه این مملکت نکردن......!!!!! وقتی شهر ما جز اولین شهرایی بود که پالایشگاه داشت و صدام بی شرف همه رو داغون کرد و میلیاردها خسارت به شهرمون زد و دولتم هنوز که هنوزه برامون جبران نکرده چون استان ما مرزه و اگه دوباره جنگ بشه ما کردا دوباره باید گوشت جلوی توپ بشیم....بقیه کجان؟ حوصله نام بردن هزار تا نخبه شهرمو ندارم ...... ضمنا شهید رضایی نژاد شهید هسته ای کرد ایلام بود اینم یه نمونه از کردا....

ولی 1 1394/08/17 - 21:19

چارلی چاپلین و لورل هاردی برای بیش از 50 سال موجب خنده وشادی مردم شدند ولی به هیچ کس و یا نفری توهین نکردن حالا فرض مثال که در این برنامه به ترکی حرف نمی زدن اخه این چه جور برنامه اموزش مسواک زدن به بچه ها است که فرچه توالت را مثال می زنند حالا خوبه برتامه های اموزشی کودکان همینقدره اگه مثل بچه های اروپا می خواستن اموزش سکس بدن چه افتضاحی می شد ....همین بهتر که بچه ها شبکه فارسی وان و جم تی وی رو نگاه کنن منم که کلا تو فاز منو تو هستم

کرمانشاهی 1394/08/17 - 21:35

خیلی مساله غیر عادی نیست مردم مافرقی باهم ندارند من کرمانشاهی هستم اکثراوقات ادمهای بدبخت و....که حتی دوست ندارم اسمشونو ببرم به کرمانشاهی نسبت میدهند ماهم خیلی دلخور میشیم ولی عجیبه همیشه تدکها بیشتر حساسند؟واقعا کاش انقدر هوای ماهم داشته باشند.ولی درکل مساله مهمی نیست همه هموطن هستیم اوناهم ازتون عذرخواستند بهتره گذشت کنید

4H 1394/08/17 - 17:26

رضا كامل توضيح داد منم موافق حرفاشم

میترا 1394/08/17 - 21:22

با این نظرتون موافقم ولی هرچی فکر میکنم متوجه زبان خاص نمیشم!!! کاش به زبان انگلیسی صحبت میکردن تا انگلیسی زبان های دنیا بیان رو سرمون خراب بشن. آخه اگر قرار باشه مثل آذری زبان ها جنبه طنز نداشته باشیم به هر زبانی صحبت بکنند همه باید ناراحت بشن. مشکل ما اینکه اکثر آذری زبان ها به خودشون شک دارن جنبه طنز یا شوخی ندارن تعصب علکی دارند فکر میکنند همه فارسی زبانان آفریده شده اند تا همه‏ ی قومیت ها اللخصوص آذری زبان ها را مورد تمسخر قرار بدن

میترا 1394/08/17 - 21:32

پیادشو با هم بریم این موضوع هیچ ربطی به مطالب شما نداره
اکثر شما آذری زبان ها به خودتون شک دارید تا یکی با شما شوخی می کنه بخودتون میگیرید از کاه، کوه می سازید.
علت اصلی خشک شدن دریاچه ارومیه خود شما آذری زبان ها بودید

میترا 1394/08/17 - 21:34

کردها خیلی مظلوم واقع شده اند

وحید4535 1394/08/17 - 21:55

ما ایرانی ها دنبال حاشیه هستیم این همه تو نوروز با علی آباد کتولی ها شوخی شد تو مرد هزار چهره با تهرانی ها تو در حاشیه با قمی ها تو برنامه های دیگه با کرد ها و و و و و اگه کارگردان نتونه با هر قشری از جامعه شوخی کنه پس طنز از کجا بیاره بابا بی خیال همین کارا رو میکنید که هی براتون جک میسازند دیگه

میترا 1394/08/17 - 21:57

این کار همیشگی آذری هاست که خیلی بی جنبه اند چون اکثر مقامات آذری زبان هستنند "سنبشون پر زور تره"

بایرام 1394/08/17 - 23:37

دقیقاً همین طور که می فرمائید چرا مدیر شبکه 3 توبیخ نشد چرا اکبر عبدی ممنوع و اجرا نشد که بصورت مستقیم به عرب زبانها توهین کرد؟! میدونید چرا؟ چون اکبر عبدی آذری زبانه. آدم های سرشناس مملکت ما آذری زبان هستند سنبشونم پر زور.

مریم 1394/08/17 - 23:54

سلام من خودم ترکم ولی بنظرم شماها دیگه شور شو درآوردین .با این تعصبتون تعصب از جهل میاد یکم جنبه داشته باشین. من نمیدونم چرا آدم باید نسبت به چیزی که کاملا انتسابیه ودست خودش نیست انقد تعصب داشته باشه.زبان تنها وسیله ای برای برقراری ارتباطه هرکسی هم ناخواسته باتوجه به جایی که درش متولد میشه یه زبانی رویاد میگیره حالا اگه به حرف شما قوم گراها باشه کردا برن جدا شن ترکا برن جدا شن شمالیها وجنوبیها هم همینطور چون زبانها متفاوته دیگه.؟پس ایران کجاست؟؟؟تهران؟؟؟

ایرانی 1394/08/18 - 00:20

ترکها واقعا خودخواه هستند و چون در کشور نفوذ زیادی دارند یک برنامه خوب رو دارن از بین می برن

ایرانی 1394/08/18 - 00:21

ترکها واقعا خودخواه هستند و چون در کشور نفوذ زیادی دارند یک برنامه خوب رو دارن از بین می برن

ناشناس 1394/08/18 - 00:30

واقعا برا صدا و سیما متاسفم که به خاسته چند تا ترک برنامه به این خوبی رو توبیخ می کنه .
کجای این برنامه به ترکها توهین کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خحخخحخ 1394/08/18 - 00:49

فکر کنم مشکلش لهجه نیست دوستان من. مشکلش اینکه فقط یه قشر جامعه فرق فرچه توالت و مسواک رو متوجه نشدن؟!!! خحخخحخح . نکته رو دیر میگیریداااا. حخحخ

شیرین 1394/08/18 - 02:14

جای تاسف داره برای صدا و سیما و قتی توهین به دیگر اقوام میشه بخصوص اقوام لر هیچ عکس العملی نشان نمیده .. الان من فتیله رو دیدم هیچ چیز بدی نداشت .... صدا و سیما جدیدا داره چهره واقعی کریحش رو نشون میده ...

عسل 1394/08/18 - 02:15

من هیچی از آیم فیلم نفهمیدم اصلاً توهینی نبود فقط فرق میان مسواک بزرگترها و کوچکترها

يك نفر 1394/08/18 - 02:15

بي جنبه هاي اذري

عسل 1394/08/18 - 02:15

من هیچی از آیم فیلم نفهمیدم اصلاً توهینی نبود فقط فرق میان مسواک بزرگترها و کوچکترها

ناشناس 1394/08/18 - 02:56

متاسفم برای هوطنانی که جنبه و سعه صدر ندارن....برادر من ؛خواهر من ؛فحش ندادن که...به هر لهجه ای میتونست باشه...نیومدن بگن ترکا اینطورن یا اونطورن...لرها فلانن...یا مشهدیها چجورن...یه آیتم طنز که به هر لهجه ای میتونست باشه

مهدی 1394/08/18 - 03:03

همتون چرت و پرت میگید بابا. یارو طنز میسازه واسه خندیدن. من خودم ترکم ولی اگه کسی ادای لهجه ترکها را در میاره آگه منه ترک بهم بر میخوره برم لهجمو اصلاح کنم تا بهم بر نخوره. واقعا واس ترکها متأسفم که واس همه چی مقلطه میکنند.

جنوبی 1394/08/18 - 03:04

سلام من هم با نظر دوستان موافقم.من جنوبیم.این همه تو سریالها و فیلمهاشون توهین میشه به جنوبیا ولی ماحرفی نمیزنیم و هیچ کس هم از ما دفاع نمیکنه همیشه خوزستانیاوب خصوص ابادان خرمشهریا رو ادمای بی فرهنگ و سیاه و شلخته نشون میدن ولی هیچکس اعتراضی نمیکنه...حالا چون گردن کلفتای این کشور ترکن صداشون در اومده...بی عدالتی تا کجا...

مهدی 1394/08/18 - 03:11

والاااااااا.
لاااااایک

مهدی 1394/08/18 - 03:12

والاااااااا.
لاااااایک

یلدا 1394/08/18 - 03:18

اکبر عبدی رو توبیخ نکردن چون مرد بود و فاجعه منا درد آور بود براش و یک دفاعیه ای انجام داد و حد و ارزش یک ملت سوسمار خور رو بهشون یاد آور ی کرد ولی هیچ وقت به قومیت های ایرانی توهین نکرد و نخواهد کرد.

پریسا 1394/08/18 - 03:21

ببخشیدازبان ترکی اصلامسخره نیست ما افتخار میکنیم که کشوری مثل ترکیه زبان رسمیش ترکی هست ولی فارسی زبونایی ک تو این برنامه یا جای دیگه ترکهارومسخره میکنید ایا دقت کردید ک هر قومیتی سوژه های خاصی واس مسخره کردن داره پس اینو بدونید ک هیچ فردی بی عیبو نقص نیس واگ ترکها هم بخوان ادای شماهارو در بیارن سنگ رو سنگ بند نخواهدشد حیف کشور امنمون نیس ..واقعا متاسفم

ایرانی 1394/08/18 - 03:26

سلام باعرض همدردی باخواهران وبرادران اذری زبانمان عرض میکنیم پس چرااکبر عبدی که به عربهاتوهین کرد صداوسیماعکس العملی نشان نداد به هر حال هرقشری نسبت به توهین فرد یاگروهی ازصداسیماانتظاراتی دارند لطفادوستان اطلاع رسانی کنند که بابقیه نیز برخورد شود

مسعود 1394/08/18 - 03:28

سلام،من بختیاری هستم.دراین برنامه نباید اینطور حرف ميزدن ولی دیگه شد،نباید چندین سال زحمت اونهارو نادیده گرفت،ببین با یه شوخی طنز گونه چیکار کردین.چقد فرق ميزاريد.به ما تو سریال توحين شد خیلی علنی کسی چیزی نگفت تو اخبار،حالا نگآه چیکار کردین تمام ايران فهمیدن.اگه از یه قوم دیگه بودهمینطور شلوغ می کردینّ.یکم فقط یکم تبعیذ نزارید.

محمود بختیاری 1394/08/18 - 03:38

به نظر من باید اینقد از این برنامه ها ببینیم تا برامون عادی بشه و زود رنج نشیم

محمد2 1394/08/18 - 03:56

البته اگر اين كليپ ساخته نميشد بهتر بود و بايد مسائل قوميت ها و لهجه ها و تعصبات توسط همه رعايت بشه ؛ ولي يكي بگه صداو سيما و سينما و تئاتر و ديگر بخش هاي فرهنگي و هنري كشور از چه شغل يا لهجه يا لوكيشني استفاده كنند تا هيچ كسي بدش نياد، خلاصه اين نميشه كه هميشه همه افراد در همه حال با نقش هاي منفي و مثبت لهجه شون فارسي باشه و لزوما هم ساكن تهران باشند تا هيچ صدايي در نياد. اين ها نشون ميده كه ماها ظرفيتمون رو بايد بالا ببريم.

وحيد 1394/08/18 - 03:59

سلام
الان مدت زيادي شده تو فيلم و سريال هرچي خلافكاره قاتله يا معتاده اسم از بچه هاي تهران برده ميشه ولي وجدانا نه به كسي برخورده و نه كسي اعتراض كرده.تنظر يعني شوخي و شوخي يعني جنبه داشتن.وجدانا بخواي دقيق بگي انقدر مشكلات داريم كه اين چيزا هيچي نميشه در مقابلش.يه برنامه اجرا كنن معذرت خواهي كنن از همه ايراني ها.در ضمن من خودم ترك هستم و يكطرفه نگاه نميكنم به قضيه

یک جنوبی 1394/08/18 - 04:51

فقط اینو بگم مخالف اینم ک برنامه فیتیله لغو بشه و ممنونم از ترکای عزیزی ک اینو فقط ی شوخی دونستن درضمن فک میکنم ترکا بیش از حد نسبت به این چیزا تعصب دارن این درست نیست ظرفیتتون بالا ببرید مثل ما جنوبیا جنبه شوخی داشته باشید

الناز از ارومیه 1394/08/18 - 04:51

آموزش مسواک زدن با این روش به بچه ها:الحق آآآآفرین داره من خودم 2تا دختر 6و1ساله دارم فتیله جزو برنامه های خوب تلویزیون بود ولی .....جدا"شما به این چیزا می خندین؟

سجاد 1394/08/18 - 04:58

سلام،ببینید دلیل اینکه گفتند توهین شده اینه بدبینی به بچه های آذری وترکهاست
حالا اگریکی خارج ازکشورتوی ایران باشد وفارسی یاترکی بلدنباشه بادیدن این برنامه
میفهمه که همون بچه هاببخشیدنفهمند وتربیت ترک هایاآذریها اشتباهه وبرای همینه
که زیادخارجیهابه قوم های ایرانی اعتمادندارند.

منصور 1394/08/18 - 05:17

برنامه‏ ‏مدتهاست‏ ‏كه‏ ‏ازشبكه‏ ‏دوم‏ ‏اجراوروي‏ ‏انتن‏ ‏ميرفت‏ ‏.حال‏ ‏جمله‏ ‏ايي‏ ‏از‏سوي‏ ‏مجري‏‏ ‏بدون‏ ‏هيچ‏ ‏قصدی‏ ‏وتوهینی ‏نسبت‏ ‏به‏ ‏هیچ‏ ‏قومی‏ ‏گفته‏ ‏شد.مشکل‏ ‏در‏ ‏این‏ ‏است.که‏ ‏بارها ‏دیده‌ایم‏ ‏که‏ ‏ازصداوسیما‏ ‏به‏ ‏قومیتهای‏ ‏دیگر‏ ‏توهین‏ ‏شده‏ ‏ولی‏ ‏از‏ ‏سوی‏ ‏مسولین‏ ‏عذرخواهی‏ ‏از‏ ‏مردم‏ ‏ان‏ ‏قوم‏ ‏بخصوص‏ ‏از‏ ‏سوی‏ ‏ترکها‏ ‏به‏ ‏دیگر‏ ‏قومیتها.حال‏ ‏می‏ ‏بینم‏ ‏که‏ ‏صدا‏ ‏وسیما‏ ‏۲۴ساعت‏ ‏عذرخواهی‏ ‏در‏ ‏مورد‏ ‏برنامه‏ ‏ای‏ ‏که‏ ‏هیچ‏ ‏توهینی‏ ‏در‏ ‏ان‏ ‏نبود.چرا‏ ‏ترکها‏ ‏۸۰د‏رصد‏ ‏ثروت‏ ‏ایران‏ ‏درانجا‏ ‏هزینه‏ ‏میشود.ومردم‏ ‏ایران‏‏ ‏در ‏محرومیت‏ ‏از‏ ‏جنوب‏ ‏وغرب‏ ‏وشرق‏ ‏بسر‏ ‏می‏ ‏برند‏ ‏ایا‏ ‏این‏ ‏توهین‏ ‏نیست.

مریم 1394/08/18 - 05:18

اووووو
چقدددر بزرگش میکنید!!
لطفأ اول فیلم رو ببینید بعد قضاوت کنید که آیا توهینی شده یا نه؟
به نظر من که این برنامرو دیدم, هیچ توهینی به هیچ شخصی نشده, این عذر خواهی هاهم فقط بخاطر منافع سیاسیه,از اون جهت که آذربایجان در قسمت مرزیه کشور ما واقع شده,مسئولین نگرانند که مبادا باعث شورش اقوام آذری بشه و منافع ملی به خطر بیوفته, بخاطر همین همش عذرخواهی میکنن.
نمونه اش هم همون فبلم (سرزمین کهن) که جلوی پخشش رو گرفتن که مبادا باعث شورش ایل بختیار بشه.

ف بی 1394/08/18 - 05:23

کاش به همه موارد کشور اینطور رسیدگی میشد و سر پوش نمیزدن!!!!! به ظلمی که این همه سال خودروسازان ایران در حق همه مردم ایران کردن و حالا هم با دادن وام 25 میلیونی میخوان راهشون رو ادامه بدن...کاش به همه موارد میرسیدن...

اسما 1394/08/18 - 05:28

من خودم تورکم... وبا برنامه فیتیله بزرگ شدم اما تقصیر نویسنده کارگردانه. من شخصا نمی تونم تحمل کنم به تورکها توهین بشه.. فارس هایی که دارین خودتون رو میکشید اگه این توهین به شما شده بود تحمل میکردید؟؟؟؟؟مگه تابه حال درمورد غیرت تورک ها نشنیدید !!!؟

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا