خرید فالور فیک

مهدی

بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

خرید فالور فیک را از این سایت دریافت کنید.

خرید فالوور فیک اینستاگرام بدون ریزش + هدیه و تخفیف

خرید فالوور فیک اینستاگرام

سایت زر ممبر فعال است و می‌توانید سفارش خرید فالوور فیک اینستاگرام را ثبت کنید.

در حال حاضر با توجه به محدودیت‌های اینستاگرام، این سرویس دارای ریزش است پس با آگاهی از این موضوع اقدام به خرید کنید.

در حال حاضر روی سرویس فالوور فیک اینستاگرام تخفیفی لحاظ شده است که بزودی غیرفعال می‌شود.

تعداد فالوور قیمت (تومان) سفارش

1000 فالوور فیک 25,000 19,000 خرید

2000 فالوور فیک 50,000 38,000 خرید

3000 فالوور فیک 75,000 57,000 خرید

4000 فالوور فیک 100,000 76,000 خرید

5000 فالوور فیک 125,000 95,000 خرید

6000 فالوور فیک 150,000 114,000 خرید

7000 فالوور فیک 175,000 133,000 خرید

8000 فالوور فیک 200,000 152,000 خرید

9000 فالوور فیک 225,000 171,000 خرید

10,000 فالوور فیک 250,000 190,000 خرید

15,000 فالوور فیک 375,000 285,000 خرید

20,000 فالوور فیک 500,000 380,000 خرید

خرید فالوور فیک اینستاگرام

زر ممبر با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها اقدام به اضافه کردن فالوور فیک اینستاگرام می‌کند که باعث می‌شود کمترین مشکلی برای پیج‌های اینستاگرامی پیش نیاید اما باید خاطر نشان کرد که تمامی این روش‌ها به نوعی دور زدن قوانین اینستاگرام هستند پس ممکن است جریمه‌هایی مثل شدو بن یا محدودیت روی پیج اینستاگرام و یا حتی بسته شدن پیج شود.

زر ممبر از بروزترین روش‌ها برای افزایش فالوور فیک اینستاگرام استفاده می‌کند.

در صورتی که از سایت زر ممبر اقدام به خرید فالوور فیک اینستاگرام کنید، مقداری بیشتر فالوور به عنوان هدیه تقدیم شما خواهد شد. این هدیه سیستمی بوده و معمولا بین ۱ تا ۵ درصد میزان سفارش‌تان است.

خرید لایک ایرانی اینستاگرام خرید لایک خارجی اینستاگرام خرید ممبر تلگرام

خدمات و ویژگی‌های فالوور فیک اینستاگرام

? تعرفه فالوور فیک اینستاگرام شروع از 20 هزار تومان

? کیفیت فالوور فیک اینستاگرام کیفیت A++

? زمان انجام سفارش آنی، فوری

? خدمات پشتیبانی همه روزه و همه ساعته

? نوع پنل پنل سایت و ربات

☎ راه‌های ارتباطی تلفن ثابت و پشتیبانی تلگرامی

چقدر زمان می‌برد فالوور فیک اینستاگرام به پیج من اضافه شود؟

حداقل تعداد سفارش فالوور فیک و حداکثر تعداد برای هر پیج چقدر است؟

آیا فالوور فیک اینستاگرام ریزش دارد؟

با خرید فالوور فیک اتفاقی برای پیج می‌افتد؟

چرا باید فالوور فیک اینستاگرام بخرم؟

نکات مهم در خرید فالوور اینستاگرام

زمان انجام سفارش بین ۱ تا ۲۴ ساعت است.

پیج اینستاگرام شما می‌بایست حتما عمومی باشد و به هیچ عنوان پس از ثبت سفارش نباید یوزرنیم پیج‌تان را عوض کنید یا آن را به خصوصی (پرایوت) تغییر دهید.

از آن‌جایی که فالوور ها فیک هستند پس هیچ لایک و کامنتی صورت نمی‌گیرد و بازدیدی ندارد.

مقدار ریزش این سرویس حدود ۱۰ الی ۲۰ درصد به صورت طبیعی است ولی با توجه به محدودیت‌هایی که اینستاگرام اعمال کرده است ممکن است اعداد بیشتر شوند.

کاربران محترم لطفا توضیحات را به دقت مطالعه نمایید، اگر مشکلی وجود داشت با ما در ارتباط باشید.

تلفن پشتیبانی: ابتدا از طریق تلگرام سپس پیامک و در نهایت تماس بگیرید: 02128421913 – آیدی تلگرام پشتیبانی: [email protected]

پس از ثبت هر سفارش برای ما پیامی ارسال خواهد شد و نیازی به تماس و پیگیری از سمت شما نخواهد بود.

سفارش فقط برای پیج‌های اخلاقی و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران انجام خواهد شد، در صورت نیاز احراز هویت برای سفارشات صورت خواهد گرفت.

جهت انجام سریع‌تر سفارشات اطلاعات خواسته شده را به دقت و به صورت صحیح وارد نمایید.

درگاه پرداخت امن زرین پال به کاربران زر ممبر این امکان را می‌دهد که با خیالی راحت و به آسانی پرداخت و سفارش خود را ثبت کنند.

سایت ما در قبال آپدیت‌ها و سیاست‌های اینستاگرام و همچنین ریزش فالوورها مسئولیتی ندارد.

برای دریافت اطلاعیه‌های سایت می‌توانید در کانال تلگرامی ما نیز عضو شوید:

در کانال تلگرام ما عضو شوید

توضیحات تکمیلی خرید فالوور فیک اینستاگرام

امروزه جایگاه شبکه‌های اجتماعی بر کسی پوشیده نیست. یکی از مهم‌ترین و پرمصرف‌ترین شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام است. این پلتفرم به دلیل قابلیت‌های ویژه آن و به‌روزرسانی‌های متعدد یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی به خصوص در بین ایرانیان به شمار می‌رود. اینستاگرام نه تنها برای اکانت‌های شخصی و خصوصی بلکه برای تجارت و فروشگاه‌ها نیز کاربرد دارد. به دلیل اهمیت این شبکه اجتماعی می‌خواهیم به بررسی بیشتر این شبکه اجتماعی و نکات پیرامون مهم آن از جمله نحوه خرید فالوور فیک اینستاگرام در این مطلب بپردازیم، پس با ماه همراه باشید.

اهمیت اینستاگرام در کسب و کارها

امروزه حضور انواع مختلف و مشاغل در شبکه‌های اجتماعی ضروری است. در واقع شبکه‌های اجتماعی به معرفی و ارائه بهتر کسب و کار شما کمک می‌کنند. در بین تمام شبکه‌های اجتماعی پلتفرم اینستاگرام در معرفی و گسترش کسب و کارها موفق‌تر از سایرین عمل کرده است.

از دلایل موثر در این موفقیت می‌توان به بصری بودن این شبکه اجتماعی اشاره کرد. همچنین تعداد کاربران اینستاگرام درصد نسبتا بالایی از کاربران اینترنت را تشکیل می‌دهد. اینستاگرام با استفاده از قابلیت‌هایی همچون اکسپلور به معرفی و گسترش بهتر کسب و کارها کمک می‌کند. تمام ویژگی‌های ذکر شده و ویژگی‌های بسیار دیگری اینستاگرام را به یک اپلیکیشن عالی برای استفاده فروشگاه‌ها و مشاغل دیگر تبدیل کرده است.

اهمیت تعداد فالور

قبل از پرداختن به خرید فالوور فیک اینستاگرام بهتر است در خصوص اهمیت تعداد فالوور در این شبکه اجتماعی صحبت کنیم. از جمله مهم‌ترین دلایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ایجاد اعتماد برای مشتریان

شاید بتوان گفت مهم‌ترین برای خرید فالوور فیک اینستاگرام، ایجاد اعتماد برای مشتریان است. مشخص شده است که مشتریان به پیج‌های با فالوور بیشتر، راحت اعتماد می‌کنند. در واقع پیج‌هایی با فالوور کم ممکن است غیرحرفه‌ای و یا حتی تقلبی به نظر برسند. به همین جهت خرید فالور فیک اینستاگرام را جهت جلب اعتماد مشتریان به شما پیشنهاد می‌کنیم.

منبع : zarmember.net

خرید فالوور فیک اینستاگرام با بهترین کیفیت و ریزش کم (تحویل فوری)

خرید فالوور فیک با قیمت پایین، با جدیدترین الگوریتم های اینستاگرام باعث ریزش بسیار کم بعد از خرید می شود.

خرید فالوور فیک اینستاگرام

اینستاگرام طی چند سال گذشته توانسته فضایی را به وجود آورد که افراد علاوه بر به اشتراک گذاشتن لحظات ماندگار خود در زندگی دوستانه و خانوادگی می‌توانند کسب درآمد هم داشته باشند. همین ویژگی باعث شده که این شبکه‌ی اجتماعی بیش از هر بستر دیگری مورد توجه قرار بگیرد. از زمانی که قابلیت‌های تجاری این شبکه‌ی اجتماعی مشخص شد، داشتن فالوور به تعداد زیاد هم از اهمیت زیادی برخوردار شد. راه‌های متنوعی برای افزایش تعداد دنبال‌کننده‌ها وجود دارد و خرید فالوور هم یکی از آن‌هاست. در خرید فالوور اینستاگرام هم انواع متفاوتی وجود دارد که یکی از آن‌ها خرید فالوور فیک اینستاگرام است. در این نوشته قصد داریم تا جنبه‌های مثبت و منفی انجام این کار را با یکدیگر بسنجیم. پیشنهاد می‌کنیم با این مقاله در دیجی فالوور همراه باشید.

چرا فالوور فیک بخریم؟

افراد به دلایل گوناگونی اقدام به خرید فالوور فیک می‌کنند. یکی از مهم‌ترین دلایلی که می‌تواند منجر به انجام این کار شود این است که شما بودجه زیادی نداشته باشید. از آنجایی که خرید فالوور واقعی گران‌تر از خرید فالوور فیک است، به همین خاطر افراد به دنبال فالوور فیک می‌روند تا بتوانند تعداد دنبال‌کننده‌های پیج خود را به اندازه‌ی متناسبی برسانند. اگر در سایت‌های مختلف گشتی بزنید متوجه خواهید شد که فالوورهای فیک همیشه قیمت پایین‌تری نسبت به سایر انواع فالوورها دارند.

فالوور فیک می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای پیج‌هایی باشد که در ابتدای راه‌اندازی کسب و کار خود در فضای اینستاگرام هستند. به این خاطر که این پیج‌ها اصولا سرمایه زیادی برای تبلیغات یا جذب فالوور با استفاده از تولید محتوا و … ندارند.

فرق فالوور فیک با فالوور واقعی اینستاگرام

فالوور فیک و فالوور واقعی از نوع ایرانی یا خارجی در چند نکته با یکدیگر تفاوت‌های اساسی دارند. فالوورهای فیک عموما توسط نرم افزارهای خاص طراحی شده توسط برنامه‌نویسان به تعداد زیاد در زمان کوتاهی با استفاده از ایمیل‌های جعلی تولید می‌‎شوند. این حساب‌ها توسط یک انسان مدیریت نمی‌شوند و در اینستاگرام فعالیتی ندارند.

آن‌ها فقط برای فالو کردن پیج‌های مختلف از طریق خریدن استفاده می‌شوند. در نتیجه فالوورهای فیک نمی‌توانند باعث افزایش نرخ تعامل پیج شما شوند. نرخ تعامل یکی از مهم‌ترین مولفه‌هایی است که اینستاگرام از آن برای تشخیص رتبه‌بندی بین پیج‌های مختلف استفاده می‌کند در حالی که فالوور فیک نمی‌تواند تاثیری بر این مولفه‌ی مهم و حیاتی داشته باشد. با این حال قیمت فالوور فیک نسبت به سایر انواع فالوورها پایین‌تر است.

اما در خرید فالوورهای واقعی ایرانی یا خارجی شما صاحب دنبال‌کننده‌هایی خواهید شد که به صورت مکرر و روزانه در اینستاگرام فعالیت دارند. آن‌ها در این شبکه‌ی اجتماعی به گشت و گذار می‌پردازند، افراد مختلف را فالو می‌کنند، پست‌های مورد علاقه‎شان را لایک کرده، کامنت گذاشته و به استوری‌ها ری‌اکشن نشان می‌دهند.

هنگامی که شما اقدام به خرید فالوور واقعی ایرانی یا خارجی می‌کنید ( از طریق سایت‌های معتبر و شناخته شده)، پیج شما در معرض دید تعداد زیادی از این اکانت‌ها قرار می‌گیرد و سپس آن‌ها به دلخواه خود شما را فالو می‌کنند. این فالوورها می‌توانند روی نرخ تعامل پیج شما تاثیر مناسبی داشته باشند. چرا که اگر محتوای قابل توجهی به اشتراک بگذارید به احتمال زیاد تعداد زیادی از آن‌ها شما را لایک کرده و کامنت می‌گذارند و به این ترتیب نرخ تعامل شما افزایش قابل توجهی را مشاهده خواهد کرد. واضح است که این نوع از فالوورها از قیمت بیشتری نسبت به فالوورهای فیک برخوردارند.

فالوور فیک بدون ریزش اینستاگرام

بسیاری از سایت‌ها و افراد وعده‌ی فالوور فیک بدون ریزش را به شما می‌دهند اما ما اینجا هستیم تا واقعیت را با شما در میان بگذاریم. فالوور فیک بدون ریزش یک گزاره‌ی کاذب است. ده‌ها بار تجربه خرید فالوور فیک به ما نشان داده است که این نوع از دنبال‌کننده‌ها با ریزش روبرو هستند و عمده افرادی که وعده‌ی فالوور فیک بدون ریزش می‌دهند، قصد فریب دادن شما را دارند. فالوور فیک ریزش دارد و گاهی اوقات الگوریتم‌های اینستاگرام با اپدیت شدن و هوشمندی بیشتر متوجه حضور این حساب‌ها در بین فالوورهای شما خواهند شد و آن‌ها را از پیج شما حذف می‌کنند. در نتیجه شما بعد از مدتی که از خریدتان گذشت متوجه می‎شوید که تعداد دنبال‌کننده‌های شما کاهش قابل توجهی داشته است. بنابراین اگر فردی یا سایتی ادعا کرد که فالوور فیک ارزان بدون ریزش به شما می‌دهد حتما در صحت آن شخص یا آن مجموعه شک کنید.

خرید فالوور فیک رایگان

بسیاری از افرادی که توانایی تبلیغات، تولید محتوا یا خرید فالوور واقعی یا حتی فیک را ندارند به دنبال خرید فالوور فیک رایگان هستند. اگر این عبارت را در گوگل جست‌و‌جو کنید به سوی سایت‌های خارجی یا ایرانی روانه خواهید شد که عموم آن‌ها برای کلاه‌برداری و اخاذی طراحی شده اند. آن‌ها ادعا می‌کنند که فالوور فیک به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهند اما در واقع اطلاعات شما را به سرقت می‌برند.

برای مثال ممکن است از شما رمز عبور پیج را بخواهند و به سادگی وارد پیج شما شوند. اما ممکن است آن‌ها از روش‌های پیچیده‌تری هم استفاده کنند. برای مثال ممکن است از شما رمز عبور نخواهند و فقط بگویند که آیدی خود را به آن‌ها تحویل دهید. سپس چک می‌کنند که وضعیت امنیتی پیج شما در چه حالی است و اگر شما از ایمیل معتبر، پسوردهای آسان و … استفاده کرده باشید به راحتی آب خوردن شما را هک خواهند کرد. برخی از این افراد به دوستان شما پیام ارسال می‌کنند و از آن‌ها درخواست پول می‌کنند. در نتیجه لازم است در این رابطه هشیار باشید و فالوور فیک را حتما و حتما از سایت‌های معتبر خریداری کنید تا بعدها دچار مشکل نشوید.

سخن پایانی

در این نوشتار کوتاه سعی کردیم که خرید فالوور فیک اینستاگرام را به شما معرفی کنیم و جنبه‌های مثبت و منفی این کار را هم مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم. نکته‌ی مهم این است که هرگز گول تبلیغاتی مانند خرید فالوور فیک رایگان یا خرید فالوور فیک بدون ریزش را نخورید. فالوورهای فیک هم ریزش دارند و هم تولید آن‌ها نیاز به هزینه دارد بنابراین رایگان بودن آن خود جای سوال است. بهتر است پیش از اقدام به خرید فالوور فیک به این نکته توجه کنید که آیا این نوع از فالوور مناسب کسب و کار شما هست یا خیر.

منبع : www.digi-follower.com