کلاس تابستانه

مهدی

بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

کلاس تابستانه را از این سایت دریافت کنید.

انواع لیست کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان 1401

کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان کلاس های تابستانی کلاس های مهارتی برای نوجوانان انواع کلاس های تابستانی کلاس تابستانی برای کودکان کلاس های تابستانه

در این مقاله به معرفی انواع کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان و کلاس های مهارتی برای نوجوانان و کلاس تابستانی برای کودکان از انواع کلاس های تابستانی می پردازیم و لیست کلاس های تابستانی و کلاس های تابستانه اینکه چه کلاس هایی برای نوجوانان خوب است را اورده ایم همچنین 5 اردوهای کلاس برنامه نویسی در تابستان برای کودکان و نوجوانان بیان می کنیم.

کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان کلاس تابستانی برای کودکان و کلاس های تابستانی برای نوجوانان کلاس های تابستانه در جهانی تحت حاکمیت فناوری و جامعه ای که به طور فزاینده ای به آن وابسته می شود ،نسل بعدی مسئولیت ادامه این پیشرفت ها را بر عهده خواهد داشت.

کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان چگونه است؟

لیست کلاس های تابستانی 1400 کلاسهای تابستانی برای بچه ها کودکان و نوجوانانی که امروز علاقمند به کلاس برنامه نویسی هستند که از انواع کلاس های تابستانی می توان نام برد, خودشان را برای یک حرفه موفق برای آینده آماده می کنند.

اردوهای کلاس تابستانی برنامه نویسی کودکان ، مزایای آموزش کامپیوتر کودکان و نوجوانان فراهم می کند و تابستانی مملو از سرگرمی و خلاقیت را برای آنها ایجاد می کند. در ادامه لیست کلاس های تفریحی و کلاس های تابستانی برای نوجوانان را ارائه می دهیم که با توجه به کرونا امکان برگزاری کلاس تابستانی مجازی هم است.

کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان برای اینکه تجربه کلاس برنامه نویسی در کلاس تابستانی برای کودکان به یاد ماندنی باشد ، باید به کودکان و نوجوانان با استفاده از یک رویکرد تعاملی ، سرگرم کننده و مبتنی بر پروژه آموزش برنامه نویسی داده شود.

در اینجا هفت مورد از بهترین اردوهای کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان و کلاس های مهارتی برای نوجوانان که تابستان سرگرم کننده برنامه نویسی کامپیوتر را می خواهند ارائه شده است که جز لیست کلاس های تفریحی می توان نام برد:

5 کلاس برنامه نویسی در تابستان برای کودکان و نوجوانان

1 – ایرانیان سایبر

دوره های آموزشی کودکان و نوجوانان کلاس های برنامه نویسی ایرانیان سایبر انواع کلاس های تابستانی در تابستان 1400 منتظر کودکان و نوجوانان شماست.

ایرانیان سایبر در کلاس های مهارتی برای نوجوانان به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان 12 تا 18 سال با هدف کسب درآمد برای آنها می پردازد. انواع کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان در این کلاس ها با توجه به محدودیت های کرونا تمامی کلاس های تابستانی مجازی به صورت آنلاین برگزار می شوند.

دوره های ایرانیان سایبر از سطح صفر شروع می شود و تا مراحل حرفه ای برنامه نویسی ادامه دارد.

دورهای “کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان” شامل لیست متنوعی از جمله مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی و Sql و جاوا ، جاوا اسکریپت ، css/html  می باشد.

پیشنهاد مشاهده دوره مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانانی که تازه می خواهند برنامه نویسی را شروع کنند. کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان در سال 1400، امیدواریم از کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان رضایت داشته باشید.

روی عکس کلیک کن و در کلاس های تابستانی ایرانیان سایبر ثبت نام کن

با کلیک بر روی عکس بالا به صفحه اصلی سایت می روید.

دوره های برنامه نویسی ما با توجه به سن دانش آموزان در سه سطح متفاوت برگزار می شود.

برنامه نویسی کودکان 8 تا 11 سال

برنامه نویسی مقدماتی 12 تا 15 سال

برنامه نویسی پیشرفته 15 تا 18 سال

همچنین می توانید با کلیک بر روی ایرانیان سایبر به صفحه اصلی سایت بروید. اگر نیاز به مشاوره داشتید با شماره 02128427843 تماس بگیرید.

۱ – برنامه نویسی کودکان

این سطح برای کودکان 8 تا 11 سال می باشد. سطح برنامه نویسی کودکان شامل دوره های برنامه نویسی زیر می باشد.

برنامه نویسی اسکرچ مقدماتی

برنامه نویسی اسکرچ پیشرفته

الگوریتم و فلوچارت

سطح برنامه نویسی کودکان از جذاب ترین کلاس های برنامه نویسی ما است. در سطح برنامه نویسی کودکان با بازی به کودکان برنامه نویسی را آموزش می دهیم و مهم ترین دوره برای دانش آموزان این سطح دوره الگوریتم و فلوچارت است. هدف نهایی این دوره با استفاده از برنامه نویسی اسکرچ دانش آموزان برای یادگیری الگوریتم و فلوچارت آماده می شوند.

۲ – برنامه نویسی مقدماتی

این سطح برای کودکان و نوجوانان 12 تا 15 سال می باشد. سطح برنامه نویسی مقدماتی شامل دوره های برنامه نویسی زیر می باشد.

مبانی برنامه نویسی ترم یک

مبانی برنامه نویسی ترم دو

طراحی استاتیک سایت

در این سطح مبانی برنامه نویسی را یاد می گیرند و به کدنویسی واقعی می پردازند. مبانی برنامه نویسی اگر نگوییم مهمترین دوره ، یکی از مهمترین دوره های برنامه نویسی ایرانیان سایبر است. بچه ها با یادگیری مبانی برنامه نویسی به دنیای برنامه نویسی ورود واقعی میکنند و در پایان ترم دوم باید یک پروژه تحویل بدهند.

3 – برنامه نویسی پیشرفته

این سطح برای نوجوانان 15 تا 18 سال می باشد. سطح برنامه نویسی پیشرفته شامل دوره های برنامه نویسی زیر می باشد.

برنامه نویسی جاوا برنامه نویسی SQl

ترکیب برنامه نویسی جاوا و SQL

در این سطح زبان جاوا و SQL آموزش داده می شود. یکی از برترین زبان های برنامه نویسی دنیا جاوا است و شعار زبان برنامه نویسی جاوا عبارت است از “یک بار بنویس همه جا اجرا کن”. جاوا در هک ، هوش مصنوعی ، برنامه نویسی موبایل ، سایت و … کاربرد دارد. SQL در کنار جاوا تدریس می شود تا بچه ها بتوانند به خوبی با پایگاه داده ارتباط برقرار کنند.

اگر دانش آموزی در رده سنی 15 تا 18 سال است اما برنامه نویسی مقدماتی رو نگذرانده لازم است ابتدا در دوره های برنامه نویسی مقدماتی ثبت نام کند.

تابستان چه کلاسی برم؟

منبع مطلب : www.iraniancyber.com

آموزش انتخاب کلاس تابستانه

یک چالش مهم برای خانواده ها و بچه ها در هر تابستان این است که چه کلاسی باید در تابستان ثبت نام کرد . یک چک لیست خوب از کلاس های تابستانه

آموزش انتخاب کلاس تابستانه – چه کلاسی در تابستان بروم؟

View Larger Image

فصل تابستان یکی از فصل هایی هست که دانش آموزان خیلی آن را دوست دارند چرا که خبری از مدرسه در آن نیست ، اما در این   93  روزِ تابستانی کلاس تابستانه نقش مؤثر در پر کردن اوقات فراغت ما دارند . اما شاید شما ندانید که در چه کلاسی باید شرکت کنید؟ ما در این مقاله می خواهیم به همین موضوع بپردازیم پس با ما همراه باشید.

شما برای اینکه بتوانید کلاس تابستانی خود را انتخاب کنید ، باید بدانید که چند نوع کلاس برای شرکت کردن در آنها وجود دارد؟

لیست کلاس های تابستانی که شما می توانید آن ها را انتخاب کنید ، به چند دسته تقسیم می شوند: هنری ، ورزشی ، مهارتی ، فناوری دیجیتال

لیست کلاس تابستانه ی هنری:

سیاه قلم * نقاشی رنگ و روغن * نقاشی مداد رنگ * خوشنویسی * کاریکاتور * نمد دوزی * خیاطی * گلدوزی * چرم دوزی * عروسک سازی * شمع سازی * قلاب بافی * آشپزی * سفالگری * ویترای روی شیشه * منبت کاری * معرق کاری * کلاس های موسیقی(کمانچه * دف * نی * تنبک * گیتار * ویولون * پیانو * سه تار * تار * دوتار )* گارگردانی * تئاتر * بازیگری *

لیست کلاس تابستانه ی رزمی :

کلاس های ورزشیِ رزمی: تکواندو * کاراته * ووشو * بوکس * کشتی * جودو * دفاع شخصی * کونگ فو *جوجیتسو * کیک بوکسینیگ * ساواته *کوماندو * کراواماگا *

کلاس های ورزشیِ آبی:

شنا * واتر پلو * قایقرانی *شیرجه * مسابقات سه گانه(شنا، دوچرخه سواری، دو) *غواصی سطحی * شنا نجات *

کلاس های توپی تابستانی:

فوتبال * والیبال * بسکتبال * هندبال *فوتسال * پینگ پنگ * بدمینتون * تنیس *

لیست کلاس های تابستانی مهارتی:

کلاس های فن بیان * کلاس های سخنرانی *مهارت های زندگی * مهارت های فنی

لیست کلاس های فناوری دیجیتال:

فتو شاپ * ایلستریتور * کار با مجموعه ی آفیس * انیمیشن سازی * گرافیک * عکاسی * موشن گرافیک *برنامه نویسی( c++ *java*html*css*و…)*

کلاس های ورزشی متفرقه:

کوه نوردی * صخره نوردی * شطرنج * ژیمناستیک * وزنه برداری  * بدنسازی * یوگا * پیلاتس * ایروبیک * اسکیت * دوچرخه سواری*

این ها لیست کلاس هایی هستند که شما می توانید آن ها را اتنخاب کنید.

اما سوال بعدی این است که بین این همه کلاس تابستانه گوناگون چطور باید بهترین کلاس را انتخاب کرد؟

نکته ی بسیار مهم اینجاست که همه ی این کلاس های تابستانی خوب هستند اما ، بهترینِ این کلاس ها  برای شما ، کلاسی است که با روحیات شما تطابق داشته باشد. ولی چطور باید فهمید که کدام کلاس با روحیات شما تطابق دارد؟؟

1.علاقه ی خود را بشناسید:

اولین گام این است که شما باید علاقه ی خودتان را بشناسید و سپس به انتخاب کلاس تابستانه اقدام کنید . شما باید مشخص کنید که چه کلاس هایی را دوست دارید . پس از مشخص کردن کلاس های مورد علاقه ی خود ، آن ها را اولویت بندی کنید و ببینید که چه کلاس هایی را بیشتر از همه دوست دارید. در واقع با این کار شما گلچینی از کلاس های مورد علاقه خودتان تهیه کرده اید که می توانید از این کلاس های گلچین شده یکی را انتخاب کنید .

اما یک سوال : بین 10 کلاس انتخاب راحت تر است یا بین 5 کلاس ؟مسلماً انتخاب کردن کلاس تابستانی از بین 5 کلاس نسبت به 10 کلاس خیلی راحت  تر است و شما با گلچین کردن کلاس های تابستانی راحت تر می توانید به کلاس مورد نظر خود برسید. پس سعی کنید که انتخاب های خود را براساس علاقه ی  خودتان محدود تر کنید تا بتوانید انتخاب راحت تری داشته باشید

2.توانایی خود را بشناسید:

شناخت علاقه به تنهایی کافی نیست و شما باید علاوه بر علایق خود، توانایی های خودتان را هم بشناسید چرا که اگر کلاسی را فقط از روی علایق خودتان انتخاب کنید ممکن است در اواسط آن دوره ی و کلاس تابستانی ، نتوانید ادامه بدهید. فرض کنید شما خیلی ورزش شنا را دوست دارید ، ولی بدن شما توانایی ورزش شنا را ندارد . پس شما نباید به ورزش شنا روی بیاورید چرا که اگر این کار را بکنید ممکن است به خودتان آسیبی وارد کنید.

سعی کنید رشته ای را انتخاب کنید که هم به آن علاقه داشته باشید و هم توانایی فعالیت در آن رشته را داشته باشید چرا که اگر انتخاب خود را بر این مبنا انتخاب کنید ، با شور و انگیزه ی بیشتری به کلاس تابستانی خود می پردازید. پس یکی دیگر از معیار های انتخاب کلاس تابستانه ، توانایی است.

3. براساس موقعیت انتخاب کنید:

سعی کنید موقعیت اطراف خود را درک کرده و بر اساس موقعیت خودتان کلاس خود را پیدا کنید. فرض کنید کلاسی که می خواهید ثبت نام کنید از محل زندگی زندگی شما خیلی دور است . مسلما عقل سلیم حکم می کند که شما به آن کلاس نروید چرا که سختی در رفت و آمد باعث بوجود آمدن اختلال می شود و ممکن است اواسط کلاس آن را رها کنید.

منبع مطلب : karbordimedia.com