ساعت کاری اداره پست 1401

مهدی

بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

ساعت کاری اداره پست 1401 را از این سایت دریافت کنید.

ساعت کاری اداره پست تهران سال 1401

در مورد ساعت کاری اداره پست تهران سال 1400 می باشد. ساعت کاری اداره پست معمولا در هر شعبه‌ای متفاوت است و بستگی به نظر مسئول شعبه دارد. اما یک روال کاری مرسوم در ساعت کاری اداره پست وجود دارد

ساعت کاری اداره پست تهران سال 1401

ساعت کاری اداره پست تهران سال 1400: دوستان عزیز موضوع این مقاله ما در مورد ساعت کاری اداره پست تهران سال 1400 می باشد. ساعت کاری اداره پست معمولا در هر شعبه‌ای متفاوت است و بستگی به نظر مسئول شعبه دارد. اما یک روال کاری مرسوم در ساعت کاری اداره پست وجود دارد و ما در ادامه ساعت کاری پست به تفکیک مراکز، مناطق و ستاد به شما می‌گوییم.برای اطلاع از جزئیات بیشتر در این خصوص مقاله ما را دنبال کنید. دانشجویان عزیز که می خواهند مدارک خود را برای دانشگاه ارسال کنند و به دنبال کسب اطلاعات در این مورد هستند می توانند با مطالعه مقاله ما پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و دوستان عزیز توجه داشته باشید که این اطلاعات مربوط به سال های قبل می باشد. در صورت دریافت اطلاعات جدید در همین مقاله به روز رسانی میشود.

  ساعت کاری اداره پست تهران سال 1401

ساعت کاری اداره پست تهران سال 1400 : ساعت کاری پست در دفاتر پستی  ساعت کاری پست در دفاتر پستی به نوع شعبه بستگی دارد. اما ساعت کار اداره پست در روزهای عادی معمولا ۸ تا ۱۴:۳۰ و در روزهای پنج‌شنبه ۸ تا ۱۳:۳۰ است. این دفاتر در روزهای جمعه فعالیت ندارند. ساعت کار پست پیشتاز نیز به همین صورت است. ساعت کاری اداره پست تهران سال 1401.برای اطلاع از سرعت ارسال پست پیشتاز کلیک کنید.دوستان عزیز توجه داشته باشید که این اطلاعات مربوط به سال های قبل می باشد. در صورت دریافت اطلاعات جدید در همین مقاله به روز رسانی میشود.

ساعت کار پست در مراکز و مناطق ساعت کاری اداره پست معمولا متناسب با هر شعبه‌ای متفاوت است. اما در حالت کلی در مراکز و مناطق و در روزهای شنبه تا چهارشنبه، ساعت کار اداره پست ۱۸ تا ۸ است. در روزهای پنج‌شنبه نیز معمولا ساعت کاری پست از ۸ صبح آغاز شده و در ساعت ۱۷ پایان می‌یابد. این مراکز در روزهای جمعه تعطیل هستند.ساعت کاری پست در ستاد‌ها در ستادهای پست معمولا ساعت کاری اداره پست از ۸ صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۶:۱۵ ادامه پیدا می‌کند. ضمنا ستادهای پستی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه فعالیت ندارند و تعطیل هستند.دوستان عزیز توجه داشته باشید که این اطلاعات مربوط به سال های قبل می باشد. در صورت دریافت اطلاعات جدید در همین مقاله به روز رسانی میشود..ساعت کاری اداره پست تهران سال 1400

تغییر ساعات کاری ادارات برخی استان ‌ها در تابستان

هیات دولت با پیشنهاد وزارت نیرو برای تغییر ساعات كار تابستان ادارات و دستگاه های دولتی، بانك ها، شهرداری ها و سایر مؤسسات عمومی غیردولتی در برخی استان های كشور موافقت كرد.ساعت کاری اداره پست تهران سال 1400 .به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در این جلسه به استانداران در تمامی شهرهای استان‌های:

هرمزگان خوزستان

بوشهر و سیستان و بلوچستان

و نیز شهرستان‌های استان‌های دیگر كه دمای بالاتر از 45 درجه دارند

اجازه داده شد بنا بر تشخیص شركت های توزیع نیروی برق و با هدف بهینه سازی در مصرف انرژی، ساعات شروع و پایان كار ادارات و دستگاه‌های مشمول را به 6 و 30دقیقه صبح تا 13و 30دقیقه تغییر دهند.همچنین كلیه دستگاه های اجرایی مكلف شدند در فصل تابستان به نحوی در مصرف انرژی برق مدیریت كنند كه مصرف آنها نسبت به مدت مشابه در سال قبل حداقل 10 درصد كاهش یابد. هیات وزیران همچنین كلیه دستگاه های مذكور را ملزم كرد نسبت به مواردی از قبیل خاموش كردن سیستم های سرمایشی و روشنایی غیرضروری پس از پایان وقت اداری، استفاده از حداقل انرژی الكتریكی برای روشنایی در روز و تنظیم دمای محیط كار روی حداقل 25 درجه سانتیگراد و استفاده از مولدهای اضطراری برای تولید برق در ماه های تیر و مرداد از ساعت 12:00 الی 18:00 اقدام نمایند. ساعت کاری اداره پست تهران سال 1400 .همچنین كلیه واحدهای صنعتی و كشاورزی كه دارای مولد برق بیش از 100 كیلووات هستند، موظف شدند طی ماه های تیر و مرداد بین ساعات 12:00 تا 16:00 جهت تأمین كل و یا بخشی از برق مورد نیاز از ظرفیت های نیروگاهی خود استفاده كنند و وزارت نفت نیز موظف به تأمین سوخت گاز و یا نفت گاز مورد نیاز برابر قیمت های بخش صنعت است.دوستان عزیز توجه داشته باشید که این اطلاعات مربوط به سال های قبل می باشد. در صورت دریافت اطلاعات جدید در همین مقاله به روز رسانی میشود.

متقاضیان بدلیل احتمال در تغییر ساعات کاری اداره پست ، بخاطر شیوع کرونا و شرایط احتمالی دیگر می توانید برای اطلاع از باز بودن یا نبودن اداره پست ذر ساعت های خاص و در تعطیلات و... این مقاله را دنبال کنید.

ارتباط با سامانه صدای مشاور :

تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071613

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم برقراری تماس به علت شلوغی خطوط چند بار تلاش نمایید

به امید روزهایی بهتر و آینده ای بدون پشیمانی از انتخاب های گذشته

کلمات کلیدی : ساعت کاری اداره پست تهران  ساعت کاری ادارات دولتی  ساعت کاری بانک ها  ساعت کاری اداره پست پنجشنبه  ساعت کاری اداره پست تهران  ساعت کاری بانک ها در تابستان  ساعت کاری اداره پست  ساعت کاری جدید ادارات

اشتراک گذاری : نسخه قابل چاپ

منبع مطلب : s-moshaver.com

افزایش ساعات کاری دفاتر پستی استان تهران

جنتی عطائی گفت: از روز دوم فروردین ماه 1401 دفاتر پستی باجه های مرکزی مناطق تهران و دفاتر منتخب تا ساعت 12 پاسخگوی مراجعین خواهند بود.

مدیرکل پست استان تهران خبرداد

مدیرکل پست استان تهران خبرداد افزایش ساعات کاری دفاتر پستی استان تهران

۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ۰۹:۴۰:۵۹ |

خانه | اجتماعی | علمی و فناوری | کد خبر: ۱۳۱۰۲۸۵ ارسال به دیگران |

جنتی عطائی گفت: از روز دوم فروردین ماه 1401 دفاتر پستی باجه های مرکزی مناطق تهران و دفاتر منتخب تا ساعت 12 پاسخگوی مراجعین خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عبدالرضا جنتی عطائی مدیرکل پست استان تهران ضمن  اشاره به افزایش ترافیک مرسولات پستی همزمان با روزهای پایانی سال از آمادگی دفاتر پستی دولتی و پیشخوان سطح استان تهران در ارائه خدمات به شهروندان تهرانی خبرداد.

مدیرکل پست استان تهران افزود: همکاران ما در دفاتر پستی منتخب تهران تا پایان روز کاری سال 1400 جهت رفاه حال همشهریان تا ساعت 18 آماده پاسخگویی به مراجعین هستند و چنانچه میزان مراجعات ادامه داشته باشد ساعت اعلامی قابل تمدید خواهد بود.

جنتی عطایی در خصوص روزهای تعطیل منتهی به پایان سال جاری گفت: بنا بر برنامه ریزی های صورت گرفته دفاتر پستی کشیک در نظر گرفته شده،  تا ساعت 12 ظهر برای قبول مرسولات در خدمت همشهریان عزیز خواهند بود.

وی با اشاره به تعطیلی تمامی دفاتر پستی در روز دوشنبه اول فرودین ماه 1401 اظهار کرد:از روز دوم فروردین ماه 1401 دفاتر پستی باجه های مرکزی مناطق تهران و دفاتر منتخب تا ساعت 12 پاسخگوی مراجعین خواهند بود.

مدیر کل پست استان تهران یادآور شد: در ایام اعلام شده موزعین پست استان تهران نیز در تمامی ادارات و نواحی توزیع هم چون گذشته در محل کار حضور دارند و به توزیع مرسولات و امانات پستی می پردازند.

انتهای پیام/ ارسال به دیگران

وبگردی

آشنایی با علل انواع سر درد و روش درمان

ماجرای ازدواج دختران ایرانی با مردان خارجی/ از بانوان ایرانی عذرخواهی کنید

افزایش ۵۷ درصدی حقوق مشمولان قانون کار در دستگاه‌های دولتی از ماه آینده

تصمیم‌ نهایی هیئت تطبیق مقررات درباره افزایش حقوق بازنشستگان فردا اعلام می شود

اخبار ضد و نقیض از آینده هافبک سابق استقلال در قطر

آمارهای عجیب در مورد کودکان کار؛ از گرسنگی و بیماری تا بزهکاری

کشته شدن 2 بازیگر در تصادف +عکس

کار عجیب شکیرا بعد از طلاق

مرگ بیت‌کوین رقم خورد؟/ سرنوشت سرمایه‌ها چه خواهد شد؟

خبر مهم از از افزایش حقوق و دستمزد!/ مصوبه مهم ابطال شد+ جزییات

پرداخت یارانه نقدی شکست خورد / جاماندگان یارانه نقدی بخوانند

جزییات پرداخت یارانه تیرماه

قیمت سکه، طلا و طلای دست دوم امروز دوشنبه 30 خرداد ماه + جدول قیمت

تهدید سیمانی ها به عرضه در بورس جواب داد ! / موضوع خانوادگی است؟!

اولین فیلم از سقوط هواپیمای اف ۱۴ در اصفهان

اقدام عجیب یک شمشیرباز وسط مبارزه؛ پرتاب دمپایی!+فیلم

ایام نوروز پست

منبع مطلب : www.borna.news