پادگان شهید دستغیب جهرم

مهدی

بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

پادگان شهید دستغیب جهرم را از این سایت دریافت کنید.

خدمت سربازی پادگان شهید دستغیب جهرم نیروی انتظامی

گذراندن خدمت سربازی در پادگان و مراکز آموزشی می تواند یکی از بدترین تجربه های هر جوانی باشد که پادگان شهید دستغیب جهرم را می توان جز آن برشمرد.

خدمت سربازی پادگان شهید دستغیب جهرم نیروی انتظامی

فرمت فایل PDF حجم محصول 2 مگابایت زبان فارسی تاریخ انتشار 2020 تعداد فایل 1 فایل 10,000 تومان توضیحات دیدگاه ها

پادگان آموزشی شهید دستغیب جهرم در استان فارس با کد 11 واقع شده که در بین سربازان به جهنم سبز هم معروف شده است،دلیل این نامگذاری این پادگان این است که در حال حاضر این پادگان در منطقه ای سرسبز و دارای درخت واقع شده اما از طرف دیگر به علت شرایط بد جوی در بیشتر ایام سال به این نام معروف شده است.این پادگان مختص آموزش سربازان نیروی انتظامی است که اکثرا شامل سربازان بی سواد تا دیپلم هستند در مورد این پادگان اطلاعات بسیار کمی در اینترنت وجود دارد از این رو زمانی که دوره آموزشی خدمت سربازی در پادگان شهید دستغیب ناجا به اتمام رسید تصمیم به تهیه این فایل گرفتم.این فایل حاوی جدیدترین اطلاعات از وضعیت پادگان شهید دستغیب ناجا در سرفصل های زیر می باشد.

امیدوارم با ارائه فایل تجربیات خدمت سربازی در پادگان شهید دستغیب نیروی انتظامی به سربازان دوره های بعدی کمکی هر چند کوچک کرده باشم و توانسته باشم از استرس و پریشانی تا حدودی بکاهم.

شما در این فایل سرفصل های زیر را در خصوص وضعیت پادگان آموزشی شهید دستغیب جهرم مطالعه خواهید کرد:

نحوه آمادگی قبلی برای خدمت در پادگان آموزشی شهید دستغیبچگونه دوره آموزشی در این پادگان را راحت تر بگذارنیدروز اول با چه وسایلی به پادگان شهید دستغیب جهرم بروم؟نحوه و نوع آموزش های پادگان شهید دستغیب جهرماستحقاقی هایی که در پادگان شهید دستغیب می دهندآدرس و شماره تماس مرکز آموزش شهید دستغیب جهرموضعیت نگهبانی و گشتی ها و آماده باش بودن در دوره آموزشیوضعیت آب و غذای پادگان شهید دستغیب جهرموضعیت نظافت شخصی و آسایشگاه در پادگانوضعیت آب و هوای پادگان شهید دستغیب ناجاوضعیت کلی استراحت و تفریحات دوره آموزشیچگونگی گذراندن راحت تر اردوگاه صحرایی و نکاتی در خصوص این اردوگاه هانحوه ارزشیابی از سربازان در دوره اموزشی سربازیتاثیر امتحان تیراندازی و امتحان پایان دوره در تقسیماتنحوه تقسیمات یگانی افراد شرایط دار

و به سوالات دیگری که در ادامه ذکرشان می کنم پاسخ کامل و مفصل داده شده است:

تعداد و نحوه مرخصی رفتن در دوره آموزشی؟؟آیا در دوره آموزشی مسئولیتی بگیرم یا نه؟آیا از تسهیلاتی که نیروی انتظامی برای سربازان خود در دوره خدمت سربازی درنظر گرفته باخبر هستید؟(در این فایل شرایط و توضیحات مربوطه داده می شود)کدام مسئولیت در پادگان از بقیه مسئولیت ها دارای دردسر کمتری است؟دوره طلایی به کدام دوره ها می گویند و چرا؟ چگونه دفترچه خود را طوری پست کنم که در دوره طلایی آموزشی بیفتم؟در مناسبت های ملی چه کارهایی باید انجام دهیم؟تقسیمات یگانی پادگان شهید دستغیب به کدام استان هاست؟مدارک شرایط داری (که از روز اول باید همرهتان باشد)نکاتی در خصوص امکانات پادگان شهید دستغیب (عابربانک و کیوسک تلفن و حمام و…)شماره تلفن و راههای ارتباط با پادگان شهید دستغیبآخرین روز دوره آموزشی چگونه می گذرد؟ (روز تحلیف و کارهایی که باید بکنید)

و….

به روزرسانی: محتویات این فایل به صورت کامل بازخوانی و به روز شد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:

لینک دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.

پس از خرید به صورت خودکار در سایت ثبت نام می شوید و اطلاعات ورود به حساب کاربری برایتان ایمیل می شود.

از طریق بخش حساب کاربری امکان دسترسی به محصولات خریداری شده وجود دارد.

دریافت آپدیت یا بروزرسانی محصولات تنها از طریق پروفایل کاربری خواهد بود و هیچگونه آپدیتی به ایمیل خریدار ارسال نخواهد شد.

همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.

ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.

در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

منبع مطلب : digifilestore.ir

پذیرش سالانه ۱۲ هزار سرباز در مرکز آموزشی شهید دستغیب جهرم

جهرم - فرماندار ویژه جهرم بر لزوم حمایت همه نهادها از مرکز آموزشی شهید دستغیب این شهرستان تاکید کرد و گفت: این مرکز سالانه ۱۲ هزار سرباز را از ۲۲ استان کشور پذیرش می کند.

استانها فارس ۶ دی ۱۴۰۰،‏ ۹:۵۳

فرماندار ویژه جهرم عنوان کرد؛

پذیرش سالانه ۱۲ هزار سرباز در مرکز آموزشی شهید دستغیب جهرم

جهرم - فرماندار ویژه جهرم بر لزوم حمایت همه نهادها از مرکز آموزشی شهید دستغیب این شهرستان تاکید کرد و گفت: این مرکز سالانه ۱۲ هزار سرباز را از ۲۲ استان کشور پذیرش می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شفیعیان صبح دوشنبه در نشست بررسی مشکلات مرکز آموزشی شهید دستغیب ناجا گفت: مرکز آموزشی شهید دستغیب ناجا جهرم سالانه با پذیرش ۱۲ هزار سرباز به عنوان جزئی از پازل توسعه این شهرستان نقشی تأثیر گذار دارد.

وی بر لزوم تأمین امکانات رفاهی برای خانواده‌های سربازان به منظور ملاقات با فرزندانشان تاکید کرد و افزود: این سربازان سفیران فرهنگی برای این شهرستان هستند، که باید به نیازهای آنان توجه شود.

وی با تاکید بر رونق این مرکز، افزود: نگاه توسعه‌ای به این مرکز باعث می‌شود تا این شهرستان از لحاظ فرهنگی و اجتماعی نیز رونق پیدا کرده و پتانسیل‌های این شهرستان در کشور نمود خوبی داشته باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه جهرم ضمن قدردانی از مردم این شهرستان در توجه و حساسیت ویژه به این مرکز ابراز کرد: حساسیت و توجه ویژه شهروندان به این پادگان، نشان از قدمت ۹۸ ساله این مرکز در جهرم است.

شفیعیان تصریح کرد: مرکز آموزشی شهید دستغیب ناجا جزئی از پازل توسعه شهرستان جهرم است و قطعاً باید نگاه ویژه ای به این مکان بشود.

فرماندار ویژه جهرم بر لزوم توجه ویژه به نیازمندی‌های این مرکز تاکید کرد و گفت: باید همه ادارات و ارگان‌ها نهایت تلاش و همکاری خود را با این مرکز داشته باشند.

فرمانده مرکز آموزش شهید دستغیب ناجا هم در این نشست یادآور شد: موقعیت مکانی، اجتماعی و امنیتی این مرکز نقش بسزا و تأثیرگذاری بر توسعه اقتصادی، اجتماعی و صیانتی شهرستان جهرم در استان فارس دارد.

سرهنگ شکرخدا لطفی عنوان کرد: جایگاه معنوی، اجتماعی و سیاسی شهر جهرم ایجاب می‌کند تا همه مسئولین امر در سایر نهادها با جدیت، پشتکار و همدلی بیشتری به مردم و توسعه هرچه بیشتر شهر گام بردارند.

او اضافه کرد: مرکز آموزشی شهید دستغیب ناجا جهرم با موقعیت استثنایی خود، در طول سال میزبان بیش از ۱۲ هزار سرباز از بیش از ۲۲ استان کشور است.

فرمانده مرکز آموزشی شهید دستغیب جهرم خاطرنشان کرد: این مرکز می‌تواند سهم عمده‌ای در توسعه و شناخت این شهرستان در حوزه فرهنگی و گردشگری در نقاط مختلف کشور داشته باشد.

کد خبر 5385083

برچسب‌ها

مهدی شفیعیان فرمانداری جهرم سربازی جهرم شهر خبر # سازمان ملل

آخرین اخبار گردشگری در شهرخبر

# حقوق بازنشستگان # پرسپولیس

منبع مطلب : www.mehrnews.com