رفتن به محتوای اصلی

فيلم / كودك آزاري توسط مربي زن مهدكودك در اردبيل +دانلود

تاریخ انتشار:
 فيلم كودك آزاري در يكي از مهدكودك هاي كشور توسط يك زن,فيلم كودك آزاري در اردبيل,كودك آزاري در مهدكودك در اردبيل,
فيلم / كودك آزاري توسط مربي زن مهدكودك در اردبيل +دانلود

 

فيلم كودك آزاري در يكي از مهدكودك هاي كشور توسط يك زن,

فيلم كودك آزاري در اردبيل,

كودك آزاري در مهدكودك در اردبيل,

فيلم كودك آزاري يك كودك توسط كودك,

ويدئوي کودک آزاری در یک مهدکودک در کشور,

كليپ کودک آزاری در یک مهدکودک در کشور,

به تازگی کلیپی در فضای مجازی بین کاربران شبکه های اجتماعی منتشر میشود که مربوط به کودک آزاری به شدت دردناک در یکی از مهد کودک های کشور است .

این ویدئو توسط یکی از کارکنان این مهدکودک از مربی مهدکودک گرفته شده است ؛ در این ویدئو مسئول مراقبت با زور غذای را در گلوی کودک فرو میکند و سپس موی او را میکشد و به سمت دیوار هُلش میدهد.

به گفته صفحات منتشر کننده این کلیپ ؛ این مهد کودک در شمال‌غرب کشور واقع شده است.

به هرحال این ویدئو ممکن است باعث تألم خاطر شما شود، اما مجبور به نشان دادن بخش‌هایی از عمق فاجعه هستیم.

و اما درباره کودک آزاری

درباره کودک آزاری تعاریف متعددی شده است. این تنوع و تعاریف متضاد سبب شده تا مقایسه میزان بدرفتاری در بین کشورهای مختلف غیرممکن گردد. به همین منظور سازمان بهداشت جهانی درصدد است تا در این زمینه تعریفی که حاصل وفاق جمعی است، ارائه دهد.

کودک آزاری عبارت است از هر گونه فعل یا ترک فعلی که باعث آزار روحی و جسمی و ایجاد آثار ماندگار در وجود یک کودک شود، برخی از این آثار می‌تواند مخفی باشد. ممانعت از حاضر شدن در کلاس درس، محروم کردن او از غذا، حبس در حمام یا زیر زمین اشکال مخفی کودک آزاری است. تنبیه بدنی و تجاوز جنسی به کودک هم از انواع کودک آزاری فیزیکی است

در کشور آلمان کودک‌آزارانی که بیش از ۲۵ سال سن داشته باشند با نظر موافق کمیسیون پزشکی با استفاده از دارو عقیم می‌شوند. در سوئد نیز قانون مشابهی وجود دارد. در فرانسه و اسپانیا نیز تمهیداتی برای اجرای مورد مشابه انجام گرفته است.

کودک آزاری در ایالات متحده آمریکا جرمی بسیار جدی محسوب می‌شود و دادگاه می‌تواند برای مجرمان از احکام تعلیقی تا حبس ابد مجازات تعیین کند.

به گزارش  ظهور 12 ، در ایران هم تا پیش از سال ۱۳۸۱، کودک‌آزاری از جرایم خصوصی شناخته می‌شد و فقط پدر که ولی کودک است، به مثابه مالک کودک حق داشت در صورت رخ دادن کودک‌آزاری شکایت کند. در سال ۸۱ طرحی ۱۲ ماده‌ای به پیشنهاد انجمن حمایت از حقوق کودکان به مجلس ارائه شد و با پیگیری کمیسیون بهداشت مجلس تصویب شد که بر اساس آن کودک آزاری از مصادیق جرایم عمومی قرار گرفت و اعلام جرم علیه مرتکبین کودک‌آزاری ممکن شد.

توصیه به خانواده ها

شاید بهترین توصیه این باشد که از صحت و سلامت مهد کودکی که فرزند خردسال شما را می‌پذیرد اطمینان حاصل کنید، سلامت جسمی و روانی و سوابق تحصیلی مربیان را بررسی کنید. به فرزندانتان آموزش دهید تا هرگونه خشونت را به شما اطلاع دهند.

هرگونه شکایت یا کبودی یا آثار خشونت فرزندتان را تا انتها و اشد مجازات پیگیری کنید. یادتان باشد که پیگیری تک تک ما به حذف خشونت از جامعه منجر خواهد شد.

دیدگاه‌ها

رها 1394/02/14 - 12:54

واقعا برای ملتمون متاسفم ....ولی مربیااا ک‌اصا قلب ندارن اخه این چ کاریه؟!باید بدترین مجازات رو براش در نظر گرفت.....انقد اعصابم خرابه نمیدونم چی بگم

فرشته 1394/02/19 - 23:08

حالم بهم میخوره ازوجودهمچین آدمای بیرحمی جای مدیراون مهدبودم پدراون مربیودرمیاوردم عوضی خداخیرت نده

منصف 1394/02/24 - 00:20

تو خود یک روانی هستی که از آزار دیگران لذت می بری

نادیا از مادرید 1394/02/28 - 16:04

هرکی از این صحنه ها خوشحاله انشاالله سر بچش بیاد...حیووووووووووووووووووووووون هم یه چیزایی حالیشه‌.‌

abbas 1394/03/02 - 18:31

بیا ایران تا ببینی با وطن فروش ها چه میکنیم عوضی
طوری شکنجت میکنم که داعش به حالت زارزار گریه کنه
بدبخت بی هویت

h.g 1394/03/08 - 02:51

خدايش ادم دلش ميسوزه حدا لعنتش کنه

سوده 1394/03/21 - 20:40

واقعا وحشتناک بود اما باید بدونید که متاسفانه کودک آزاری تو ایران بیداد میکنه بخصوص از طرف افراد نزدیک این فرشته های مظلوم لطفا نسبت به صداهای جیغ وفریادی که از بچه های همسایه بلند میشه بی تفاوت نباشین

ماریا 1394/03/25 - 12:12

چطور دانلود کنم ؟

پارساعبدی 1394/03/31 - 00:48

در موررد شما هم؛
الان تصور کن که با گفتن این جمله باعث عصبانیت و ناراحتی ما شدی و از اینکه حرص ما رو در مباری لذت میبری... خب! آره درسته ! چون هرانسان سالم و نرمالی که از صحت عقل و فرهنگ مناسب و و و ... برخوردار باشه ، طبیعتا از چنین اظهار نظری دلگیر میشود ولیکن اصل ماجرا اینجاست که شما بدون شک دچار یک مشکل روانی حاد و مبتلا به اختلالات روحی میباشی و این مساله آنقدر روشن و مبرهن است که نیاز به توضیح ندارد، شما دچار بیماری عقلی و سادیسم میباشی و ما انسانها از وجود چنین بیمارانی، که دچار عقده ها و کمبود هاست غمگین میشویم؛ یعنی حرص خوردن ما طبیعی و این شرایط شما غیز طبیعیست و این حالت در شما به شرایط نامناسب خانوادگی و فرهنگی و محیطی که در ان رشد نموده اید برمیگردد... البته حرص خوردن و ناراحتی ما به دلسوزی هم مربوط میشود، یعنی نسبت به شما احساس ترحم میکنیم و تامل! تامل روی این موضوع که شما توسط چه خانواده و نژاد و قوم و گونه ای بزرگ شده اید و چه رفتاری نسبت به شما صورت گرفته که موجب ایچاد این خلل ها و آسیب های معنوی شدی! آخی! بیچارگی و بدبختی حضرتعالی ، جای ترحم بسیار دارد و قصور در نوع تربیت و برخورو هایی که در طول رشدتان با شما شده است جای بیی تاسف دارد... نمیدانم شاید تجاوز توسط پدر یا برادر... تحقیر توسط آشنایان، سرکوب شدن احساسات، مورد بی اعتنایی قرار گرفتن، شکنجه و... در کنار نداشتن توانایی ها و قابلیت های عادی و عقب ماندگی و عدم وجود توانایی های ساده اجتماعی و و و و.... دست بدست هم داده که چنین شخصیت آنرمال و بی ارزش و حقیری به جامعه تحویل داده شود.... الله اعلم... از آنجا که شما بیمار محسوب میشوبد از دوستان عزیز خواهش میکنم احساسات. هرچتد به حق و طبیعی شان را کنترل نپوده و از سر دلسوزی و ترحم ، همچون ترحمی که به یک حیوان بخت برگشته و مفلوک و حقیر میشود، به شما بنگرند.... 0

پارساعبدی 1394/03/31 - 00:55

عجب موچود بی وجود و حقیری... ح
*****
در موررداین خانم مینا هم باید عرض کنیم؛
الان تصور کنید که با گفتن این جمله باعث عصبانیت و ناراحتی ما شدی و از اینکه حرص ما رو در مباری لذت میبری... خب! آری! کاملا درسته ! هم ناراحت شدیم، هم حرصمان در امد و هم اعصابمان خرد شد و بهم ریخت! چون هرانسان سالم و نرمالی که از صحت عقل و فرهنگ مناسب و بنیان صحیح اعتقادی و خانوادگی در رشد و نمو و... برخوردار باشد ، طبیعتا از چنین اظهارنظرو وجود چنین موجوداتی دلگیر میشود ولیکن اصل ماجرا اینجاست که شما ، بدون شک ، دچار یک مشکل روانی حاد و مبتلا به اختلالات روحی عدیده و متعدد بوده و این مساله آنقدر روشن و مبرهن است که نیاز به توضیح ندارد، شما دچار بیماری عقلی و سادیسم میباشید و ما انسانها از وجود چنین بیمارانی، که دچار عقده ها و کمبود هاست غمگین میشویم؛ یعنی حرص خوردن ما طبیعی و این شرایط شما غیز طبیعیست و این حالت در شما به شرایط نامناسب خانوادگی و فرهنگی و محیطی که در ان رشد نموده اید برمیگردد... البته حرص خوردن و ناراحتی ما به دلسوزی هم مربوط میشود، یعنی نسبت به شما احساس ترحم میکنیم و تامل! تامل روی این موضوع که شما توسط چه خانواده و نژاد و قوم و گونه ای بزرگ شده اید و چه رفتاری نسبت به شما صورت گرفته که موجب ایچاد این خلل ها و آسیب های معنوی شدی! آخی! بیچارگی و بدبختی حضرتعالی ، جای ترحم بسیار دارد و قصور در نوع تربیت و برخورو هایی که در طول رشدتان با شما شده است جای بیی تاسف دارد... نمیدانم شاید تجاوز توسط پدر یا برادر... تحقیر توسط آشنایان، سرکوب شدن احساسات، مورد بی اعتنایی قرار گرفتن، شکنجه و... در کنار نداشتن توانایی ها و قابلیت های عادی و عقب ماندگی و عدم وجود توانایی های ساده اجتماعی و و و و.... دست بدست هم داده که چنین شخصیت آنرمال و بی ارزش و حقیری به جامعه تحویل داده شود.... الله اعلم... از آنجا که شما بیمار محسوب میشوبد از دوستان عزیز خواهش میکنم احساسات. هرچتد به حق و طبیعی شان را کنترل نپوده و از سر دلسوزی و ترحم ، همچون ترحمی که به یک حیوان بخت برگشته و مفلوک و حقیر میشود، به شما بنگرند.... 0

پارساعبدی 1394/03/31 - 01:06

دوست عزیز... شما جدا بی شعوری یا خودت رو عمدا به بی شعوری احمق بودت زدی؟! :-| تف تو اون فرهنگی که شما تلمیحا که نه... مستقیما دفاع میکنی ازش... متلعق به هر جا و هر کسی که میخواهد باشد هم ، باشد!
تجاهل هم حدی دارد!
:-|

پارساعبدی 1394/03/31 - 01:16

آقای عباس؛ شما واقعا اینقدر بی شعور و نافهم تشریف داری یا اینوه خودت رو زدی به بی شعوری؟!
این چرندیاتی که تحویل دادی جوازی هست برای این رفتار؟! چرا تجاهل میکنی برادر؟!
بر فرض محتل و سلم نا جدالا، گیریم که در موضوع (استفاده از محیط های مهدکودک) و (نگهداری کودکان در کودکستانها) حق با شما باشد و کلهم جانب شما را بگیریم، این اجازه میدهد که هر بی هویت بی وجود و بی رگ و ریشه عقده ای بی خانواده روانی حقیر بی ناموس بی فرهنگ بیماری، هر غلطی خواست بکند.... من نمیدانم تجاهل شما چه علتی دارد و ریشه اش به کجا بازمیگردد ولیکن بسیار تاسف میخورم و بسیار هم متعحبم که عقب ماندگی و نافهمی تا کجا میتواند پیش برود!
در هر صورت این سخنان و اظهار نظر بی سرو ته شما، طبیعی تیست!
:-|

پارساعبدی 1394/03/31 - 01:20

دوست عزیز، جرف شما کاملا درسته... و متین...
من نه ترک خستم نه آدری و نه اردبیلی ولبکن یقین و ایمان دارم که همینطور هست که شما میفرمایید و این موضوع به هیچ وجه به قومیت و ملیت و قوم و قبیله برنمیگردد بالخصوص اردبیلی ها و ترکهای عزیز هموطن....
این دوست ، آقای عباس ، یک .... خوردند! شما بی شعوریشان را ببخش....
ما حرف هایشان را به پای ترک های همیشه دوست داشتنی نخواهیم گذاشت...
:-/

پارسا عبدی 1394/03/31 - 02:05

چنین چیزی رو مشاهده نکردم (شایو بعلت مشاهده در موبابل)
وولیکن دوست عزیز؛ اگر هم چنین عنوانی ظاهر میشود کاملا صحیح است و این رفتار وحشیانه، غیر انسانی، مذمبذبانه، بی وجداننانه و و و (غیر قابل بیان) از مصادیق روشن (تجاوز) میباشد.... البته تصور میکنم برای شما در تفسیر و تاویل و معنای (تجاوز) خلطی بوجود آمده است و تصورتان و تعبیرتان از (تجاوز) ، صرفاً در (تجاوز جنسی) خلاصه میگردد و به همین دلیل مشاهده چنین عنوانی برایتان عجیب به نظر رسیده است..
درود.

پارسا عبدی 1394/03/31 - 02:46

بی ادب بی شحصیت!
چرا مسائل رو اینطور با بی فکری و احمقانه با هم قاطی میکنی؟!
چرا مقدسات دیگران و شخصیت های مورد احترام اهل سنت که جزوی از ما و هموطنان همیشگی ما محسوب میشوند، توهین میکنی بی فرهنگ بی فرهنگ!

امثال شما هستند که با چنین اقکار پوسیده و عقب مانده و سراسر آمیخته با عقده و کینه و نفرت، زمینه ی ارتکاب چنین جنایاتی را دارند و در میان باورهای بی خردانه و دور از تعقل شان دست و پا میزنند! :-|
بسیار جای تاسف دارد!
شما را چکار به عایشه و.... شخصیت های مورد احترام دیگر مذاهب ...
حرفت را پیرامون اصل مطلب و جنایت انجام شده بزن!
مگر آن فاحشه ی ملعون بی وجدان از اهل سنت بود یا به دلیل خب عایشه و عمر و ابوبکر این عمل را انجام داد؟!
بی وجود بی خرد! این مسأله چه ارتباطی به این باورهای دینی یک میلیارد و نیم مسلمان اهل سنت دارد...؟!
تو عقل داری مثلا؟! تو شعور و تربیت داری جدا؟! :-/
اصلا توی کودن مبفهمی و حالی ات میشود که عایشه کیست ؟
همین دو تا مثل شما بی سواد ها و بی عقلهای جلبک نما هستند که موجب ایجاد تنش های بی دلیل میگردند!
آخه جاهل عقب مانده بی اطلاع! به جای اینکه این لحن و بیان هرزه مابانه و پای منقلی را نسبت به مورد احترام ترین های اهل سنت و اکثریت مسلمانان استفاده کنی، درباره همین موضوع مورد بحث و این بی همه چیز شکنجه گر بی وجدان نظر بده... که(تصادفا) با شیعیان (هرچند از حیث نسبی و ظاهری) هم عقیده هم میباشدو در میان اجتماعی رشد کرده که اکثریتشان با ما هم عقیده اند و جزوی جامعه شیعی محسوب میگردد. ( که صد البته و بدون شک، این رفتار ضد بشری و ضد دینی اش، به عقیده و مذهب برنمیگردد و ارتباطی به باور های دیتی ندارد)
راستی! تصور نکن که من سنی یا ... میباشم ، چون به الله و ذات باریتعالی قسم که اینجانب، خود شیعه امیرالمومنین هستم و هم تمام اهل و نسب و خاندانم از همه جهت و از تمامی طرق ، شیعه بوده و هستیم و خواهیم بود.
با آرزوی عقل و خرد و ایمان صحیح برای شما...
والسلام علی من تبع الهدی! :-|

پارسا عبدی 1394/03/31 - 02:52

بی ادب بی شحصیت!
چرا مسائل رو اینطور با بی فکری و احمقانه با هم قاطی میکنی؟!
چرا مقدسات دیگران و شخصیت های مورد احترام اهل سنت که جزوی از ما و هموطنان همیشگی ما محسوب میشوند، توهین میکنی بی فرهنگ بی فرهنگ!

امثال شما هستند که با چنین اقکار پوسیده و عقب مانده و سراسر آمیخته با عقده و کینه و نفرت، زمینه ی ارتکاب چنین جنایاتی را دارند و در میان باورهای بی خردانه و دور از تعقل شان دست و پا میزنند! :-|
بسیار جای تاسف دارد!
شما را چکار به عایشه و.... شخصیت های مورد احترام دیگر مذاهب ...
حرفت را پیرامون اصل مطلب و جنایت انجام شده بزن!
مگر آن فاحشه ی ملعون بی وجدان از اهل سنت بود یا به دلیل خب عایشه و عمر و ابوبکر این عمل را انجام داد؟!
بی وجود بی خرد! این مسأله چه ارتباطی به این باورهای دینی یک میلیارد و نیم مسلمان اهل سنت دارد...؟!
تو عقل داری مثلا؟! تو شعور و تربیت داری جدا؟! :-/
اصلا توی کودن مبفهمی و حالی ات میشود که عایشه کییست...
آخر تو که هنوز نمیدانی چه کسی امام حسن مجتبی (علیه السلام) را مسموم نموده و به شهادت رساند و با ساده ترین و پیش پا افتاده ترین رویداد ها که هر کودک دبستانی آشناست، بیگانه هستی و اینقدر جهل و نادانی داری، چطور دهن باز میکنی و......! عجبا! طرف هنوز پقدماتی ترین مسابل را نمبداند و آنوقت....! :-|
همین دو تا مثل شما بی سواد ها و بی عقلهای جلبک نما هستند که موجب ایجاد تنش های بی دلیل میگردند!
آخه جاهل عقب مانده بی اطلاع! به جای اینکه این لحن و بیان هرزه مابانه و پای منقلی را نسبت به مورد احترام ترین های اهل سنت و اکثریت مسلمانان استفاده کنی، درباره همین موضوع مورد بحث و این بی همه چیز شکنجه گر بی وجدان نظر بده... که(تصادفا) با شیعیان (هرچند از حیث نسبی و ظاهری) هم عقیده هم میباشدو در میان اجتماعی رشد کرده که اکثریتشان با ما هم عقیده اند و جزوی جامعه شیعی محسوب میگردد. ( که صد البته و بدون شک، این رفتار ضد بشری و ضد دینی اش، به عقیده و مذهب برنمیگردد و ارتباطی به باور های دیتی ندارد)
راستی! تصور نکن که من سنی یا ... میباشم ، چون به الله و ذات باریتعالی قسم که اینجانب، خود شیعه امیرالمومنین هستم و هم تمام اهل و نسب و خاندانم از همه جهت و از تمامی طرق ، شیعه بوده و هستیم و خواهیم بود.
با آرزوی عقل و خرد و ایمان صحیح برای شما...
والسلام علی من تبع الهدی! :-|

پارسا عبدی 1394/03/31 - 03:09

دوست عزیز... این فیلم صد در صد صحیح است و وقوع این اتفاق توسط تمامی ارگانها و سازمانها و نهادها اعم از ذیربط د غیر ذیربط، مسوول و غیر مسوول، و شاهدان اعم از عینی و غیر عینی تایید گردیده و در یک کلیپ منتشره در اینترنت خلاصه نمیگردد... شما هم که انگار کمی از دنیا، کمی عقب تر مانده اید بزرگوار....ولیکن این موضوع مهم و دارای اهمیت نمیباشد و حضرتعالی میتوانید بسادگی اطلاعات خود را تکمیل نموده و مباحث را از طرق مستند تر و مستدل تری دنبال فرمایید و اینچنبن به اصل جریان پی خواهید برد...؛

فلذا در مورد کلیت سخن و commentتان ، بنده با تایید و موافقت کلیت بیاناتان مبنی بر اینکه بایستی توجه بیشتری از سوی والدین صورت بگیرد و ریشه یابی هایی که باید کنکاش و بررسی گردد و هزار بالا پایین دیگر و هزار باید و نبایدها و بررسی این واقعه اسفناک بصورت کارشناسانه و ریشهای، خدمتتان عرض میکنم که برای این جنایت هیچ توجیهی وجود ندارد و مسایل مورد اشاره جنابعالی ، برای این جنایتکار و امثالهم و هر بی وجدانی که اعمالی چنین وحشیانه و رفتاری بدینگونه جنایتکارانه که تجاوز مسلم و از مصادیق واضح کودک آزاری و... و غیر قابل بخشش میباشد، هیچ بهانه و توجیهی ایجاد نمینماید و احدی نمیتواند چنین بی وجدانی ها و ظلم هایی را با توسل به اشتباه و کم کاری والدین یا مسئول ین و یا... ساده انگاشته و بسادگی از این موجود بگذرد، و یا بهانه ای تصنهی بسازد!
تصور میکنم مطلب کامل واضح و اشکاربوده نبازی به تاکیل و تفسیر به غیر نداسته باشد!

پارسا عبدی 1394/03/31 - 16:01

عجب موچود بی وجود و حقیری...
حالم بد شد! بی همه چیز بی نا...م...و...س!

*****
در موررداین خانم مینا هم باید عرض کنیم؛
الان تصور کنید که با گفتن این جمله باعث عصبانیت و ناراحتی ما شدی و از اینکه حرص ما رو در مباری لذت میبری... خب! آری! کاملا درسته ! هم ناراحت شدیم، هم حرصمان در امد و هم اعصابمان خرد شد و بهم ریخت! چون هرانسان سالم و نرمالی که از صحت عقل و فرهنگ مناسب و بنیان صحیح اعتقادی و خانوادگی در رشد و نمو و... برخوردار باشد ، طبیعتا از چنین اظهارنظرو وجود چنین موجوداتی دلگیر میشود ولیکن اصل ماجرا اینجاست که شما ، بدون شک ، دچار یک مشکل روانی حاد و مبتلا به اختلالات روحی عدیده و متعدد بوده و این مساله آنقدر روشن و مبرهن است که نیاز به توضیح ندارد، شما دچار بیماری عقلی و سادیسم میباشید و ما انسانها از وجود چنین بیمارانی، که دچار عقده ها و کمبود هاست غمگین میشویم؛ یعنی حرص خوردن ما طبیعی و این شرایط شما غیز طبیعیست و این حالت در شما به شرایط نامناسب خانوادگی و فرهنگی و محیطی که در ان رشد نموده اید برمیگردد... البته حرص خوردن و ناراحتی ما به دلسوزی هم مربوط میشود، یعنی نسبت به شما احساس ترحم میکنیم و تامل! تامل روی این موضوع که شما توسط چه خانواده و نژاد و قوم و گونه ای بزرگ شده اید و چه رفتاری نسبت به شما صورت گرفته که موجب ایچاد این خلل ها و آسیب های معنوی شدی! آخی! بیچارگی و بدبختی حضرتعالی ، جای ترحم بسیار دارد و قصور در نوع تربیت و برخورو هایی که در طول رشدتان با شما شده است جای بیی تاسف دارد... نمیدانم شاید تجاوز توسط پدر یا برادر... تحقیر توسط آشنایان، سرکوب شدن احساسات، مورد بی اعتنایی قرار گرفتن، شکنجه و... در کنار نداشتن توانایی ها و قابلیت های عادی و عقب ماندگی و عدم وجود توانایی های ساده اجتماعی و و و و.... دست بدست هم داده که چنین شخصیت آنرمال و بی ارزش و حقیری به جامعه تحویل داده شود.... الله اعلم... از آنجا که شما بیمار محسوب میشوبد از دوستان عزیز خواهش میکنم احساسات. هرچتد به حق و طبیعی شان را کنترل نپوده و از سر دلسوزی و ترحم ، همچون ترحمی که به یک حیوان بخت برگشته و مفلوک و حقیر میشود، به شما بنگرند.... 0

امیرطاها 1394/04/06 - 12:57

ابله عقده ای,آه و ناله اون بچه دامن گیراون زن وحشی وتوباشه ,دستمال کاغذی

اعظم 1394/04/19 - 19:17

دوستان به نظر من مینا اصلا ایرانی نیست احتمالا چون فارسی هم بلد است افغانی است مطمئن هستم افغانی است از نوع عقده ای!!!!

شاهين بختيارى 1394/04/20 - 15:13

مينا جان به دل نگير .ما هميشه دنبال يكى هستيم كه اونا مقصر بدونيم . مثل همين قضيه كه مربي مهد ول كرديم و داريم بد و بيراه به تو ميگيم . چون واقعيت هميشه تلخ هست . در ضمن هركسى ميتونه نظر بده . كسانى كه از القاب زننده استفاده ميكنند . صفات خودشان را به ديگران نسبت ميدهند .

شاهين بختيارى 1394/04/20 - 15:18

مينا جان به دل نگير .ما هميشه دنبال يكى هستيم كه اونا مقصر بدونيم . مثل همين قضيه كه مربي مهد ول كرديم و داريم بد و بيراه به تو ميگيم . چون واقعيت هميشه تلخ هست . در ضمن هركسى ميتونه نظر بده . كسانى كه از القاب زننده استفاده ميكنند . صفات خودشان را به ديگران نسبت ميدهند

آيدا 1394/04/20 - 15:25

واقعا تا اين صحنه را ديدم گريم گرفت خاك برسرت كنندزنيكه آشغال

هنگامه 1394/04/24 - 10:48

با سلام من زنی هستم 25ساله 2تا بچه کوچک دارم دیروز فهمیدم که سرطان دارم تو دلم به خدا گفتم خدایا من حتی پول اب و برق خونه رو ندادم قطع شده ۱ماه میخایم بریم دستشوای از همسایه اب میگیرم اخه گناه من چی بوده که سرطان گرفتم از کسانی میتوانند به من کمک کنن خواهشمندم به شماره کارت .... بانک ملت به نام هنگامه جواهری هر مقداری که میتوانید حتی هزار تومان به من و بچه هام کمک کنید

رويي 1394/04/25 - 01:33

اين ديگه كي بود .معلوم بود مربيه مشكل داره .يعني پدر و مادر بجه ميزارن اين مربيه قسر در بره

آندیا 1394/05/13 - 14:31

چقدر بی ...

ایرانی 1394/06/17 - 13:36

خیلی کارت احمقانه بود خداخیرت ندههههههههه

تقی.م 1394/06/19 - 00:09

پات رو برداراز رودست بچه اگر می تونی بدون اینکه پاتو بزاری رودست بچه بهش غذا بده

هما 1394/07/13 - 12:31

حرف مفت زدن از اونور دنیا که کاری نداره واسه وطن فروشها و اجنبیهایی مثل تو ... مرگ بر امریکا و هوادارانش

مهران 1394/07/21 - 16:29

توف به روی زنایی که اسم خودشونو مادر گذاشتن.وبخاطر بیلیاقتیشون بچه هاشونو به بدست این آشغالا میدن توف

نادیا از شیراز 1394/09/02 - 23:12

من در یک بیمارستان کار می کنم که بخش اعصاب دارد . تعدادی از بیماران اعصاب بخش زنان قبلا" در مهد کودک کار می کردند . چرا نباید نظارت بر کارکنان مهدکودک باشد . مدیران هر4-3 ماه یک بار مربی ها را عوض میکنند چون می ترسند بیشتراز6 ماه بمانند و بیمه تعلق بگیرد و مدیرهم که فکر سود خودش هست و شاید کوچکترین توجهی به آن طفل معصوم نداشته باشد ، قطعا" حاضر به بیمه کردن نیست و متأسفانه باید شاهد این موارد باشیم . این تنها مشت نمونه خروار است . مطمئن باشید بعضی از این بی وجدانها که نمی دانند عالم محضرخداست ، به مراتب جنایات بدتری می کنند . خدا از آنها و از مدیران مهدکودکهای این چنینی نگذرد

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا