دفترچه دانشگاه ازاد ارشد

مهدی

بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

دفترچه دانشگاه ازاد ارشد را از این سایت دریافت کنید.

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401

در این مقاله هیوا به توضیح دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در سال تحصیلی ۱۴۰۱ پرداخته شده است و لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد قرار دارد.

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

داوطلبانی که بر اساس کارنامه اولیه کارشناسی ارشد، مجاز به انتخاب کد رشته های دانشگاه آزاد شده اند می توانند با دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ از رشته محل های ارائه شده مطلع شوند. این متقاضیان پس از بررسی شرایط و ضوابط  می بایست نسبت به اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود اقدام نمایند.

برای مشاوره دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401

برای مشاوره دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401

نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد هر ساله به صورت کارنامه و بر اساس نمره کل و رتبه داوطلبان با توجه به سهمیه و کد رشته امتحانی که در آزمون آن شرکت نموده اند توسط سازمان سنجش اعلام می شود. داوطلبان علاقه مند به شرکت در دانشگاه آزاد پس از دریافت کد دسترسی به انتخاب رشته، امکان ثبت کد رشته های ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ را دارند.

داوطلبان مجاز به شرکت در انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1401 باید دفترچه جداگانه ای که در سایت دانشگاه آزاد منتشر می شود را دانلود و مطالعه نموده سپس نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته ارشد اقدام کنند. مطالعه این دفترچه بسیار مهم است، اما از آنجایی که معمولا مطالعه قسمت های مهم آن از چشم داوطلبان دور می ماند در ادامه سعی کرده ایم بخشی از مهم ترین مطالب دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد ۱۴۰۱ را در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1401

پس از انتشار نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد رتبه، تراز و درصد دروس داوطلبان مشخص می شود. اگر در کارنامه مذکور کلمه "مجاز" درج شده باشد به این معنی است که داوطلب امکان انجام انتخاب رشته در زمان مشخص شده را خواهد داشت. معمولا فرآیند انتخاب رشته کارشناسی ارشد مدتی پس از اعلام نتایج اولیه و از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود.

متقاضیانی که در زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری ۱۴۰۱ مجاز نشده و یا علاقه مند به شرکت در دانشگاه های آزاد هستند باید در بازه زمانی مشخص به سایت دانشگاه آزاد مراجعه نموده و دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را دانلود کنند.

دفترچه زیر برای انتخاب رشته آزاد سال گذشته می باشد که به محض انتشار دفترچه سال جاری این جدول بروزرسانی شده و لینک دانلود آن در آن قرار خواهد گرفت.

دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد 1400

نویسنده: سایت آزاد حجم: 10MB منبع: سایت آزاد دانلود فایل

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401، در سال گذشته در شهریور ماه بر روی سایت دانشگاه آزاد قرار گرفته و داوطلبان تا چند روز فرصت انتخاب رشته داشتند.

برای اطلاع از زمان دریافت دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 می توانید عضو کانال تلگرامی کارشناسی ارشد هیوا شده و یا صفحه اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا را دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

سهمیه رزمندگان و ایثارگران در انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1401

سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 شامل سهمیه رزمندگان و ایثارگران می باشد که بر اساس قوانین تصویب شده و با توجه به دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد دارای شرایط و ضوابطی می باشد.

لازم به ذکر است جدول زیر مربوط به سهمیه رزمندگان در کنکور کارشناسی ارشد سال گذشته می باشد که این جدول نیز به محض مشخص شدن سهمیه رزمندگان ارشد آزاد 1401 به روز رسانی خواهد شد.

سهمیه رزمندگان در آزمون کارشناسی ارشد

نام سهمیه  افراد مجاز به استفاده از سهمیه شرایط

سهمیه رزمندگان افرادی که حداقل شش ماه سابقه حضور در جبهه های دفاع مقدس از سال 1359 تا 1368 را داشته باشند کسب حداقل 80% نمره آخرین فرد پذیرفته شده در سهمیه آزاد

همچنین داوطلبان می توانند با توجه به ایثارگرای هر یک از والدین خود از سهمیه ایثارگران در آزمون کارشناسی ارشد 1401 نیز برخوردار گردند که در جدول زیر می توانند نمونه ای از انواع سهمیه های ایثارگران را مشاهده نمایند. این جدول برای سال گذشته می باشد و به محض انتشار سهمیه های جدید، آن را به روز رسانی خواهیم کرد.

سهمیه ایثارگران در آزمون کارشناسی ارشد

نوع سهمیه ایثارگران  افراد مجاز به استفاده از سهمیه ایثارگران شرایط استفاده از سهمیه ایثارگران

سهمیه 25 درصدی ایثارگران همسر و فرزندان شهدا و مفقودالاثر کسب حداقل 70% نمره آخرین فرد پذیرفته شده در سهمیه آزاد

آزادگان و همسر و فرزندان آنان

جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان

سهمیه 5 درصدی ایثارگران جانبازان زیر 25 درصد و همسر و فرزندان آنان

همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه

تذکر : در صورتی که سهمیه 25 درصدی ایثارگرانتوسط داوطلبان مشمول سهمیه فوق تکمیل نشود، باقی مانده آن، ابتدا به مشمولین سهمیه 5درصدی ایثارگران تخصیص یافته و اگر باز هم این ظرفیت خالی بماند باقیمانده آن به داوطلبان سهمیه آزاد اختصاص می یابد.

منبع مطلب : www.heyvagroup.com

دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 زمان و نحوه انتخاب رشته دریافت و دانلود pdf دفترچه راهنما تاریخ انتشار دفترچه ۱۴۰۱

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401

ایران مشاوره یک نظر

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با مشاوران متخصص کارشناسی ارشد از طریق تلفن ثابت از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 9099072938

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت مشاوره نیم بها کلیک نمایید

افرادی که در زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، کارنامه اولیه خود را دریافت نموده و در آن با عنوان “مجاز” رو به رو شده اند، می توانند در موعد مقرر با مراجعه به سایت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نسبت به انتخاب رشته محل های مورد نظر خود اقدام کنند. این فرآیند مستلزم اطلاع از تمامی امور مربوطه از قبیل میزان، زمان و نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می باشد. به همین جهت مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه تمامی اطلاعات مورد نیاز به همراه دستورالعمل تکمیل فرم انتخاب رشته را در قالب یک فایل متنی منتشر کرده و در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهد.

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400

(جهت دریافت فایل، بر روی لینک فوق کلیک نمایید.)

دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401

(به محض انتشار، لینک فوق فعال می گردد.)

دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد، در اواخر خرداد ماه از طریق سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی این دانشگاه منتشر می شود.

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401

همان طور که می دانید، فرآیند انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و آزاد از طریق دو سایت مجزا به انجام می رسد. بنابراین داوطلبانی که می خواهند فایل پی دی اف راهنمای ثبت کدرشته محل های مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را دریافت نمایند، می بایست به سایت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مراجعه کنند. این فایل معمولا همزمان با آغاز فرآیند انتخاب رشته در سامانه نام برده قرار می گیرد. لذا با توجه به این که قرار است در اواخر خرداد ماه شاهد آغاز فرآیند انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1401 باشیم، می توان گفت که دفترچه راهنمای مربوطه نیز در همان زمان منتشر می گردد.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401

همان طور که اشاره شد، مهم ترین نکته ای که باید پیش از آغاز روند انتخاب رشته در نظر بگیریم، مطالعه دفترچه راهنمای مربوطه است. این دفترچه را می توان پس از شروع مهلت انتخاب رشته از طریق سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org دانلود و بررسی نمود. همچنین شما می توانید با استفاده از لینک فعال موجود در جدول زیر، دسترسی آسان تری به فایل pdf انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد داشته باشید. لازم به ذکر است با توجه به این که هنوز دفترچه سال 1401 منتشر نشده است، لینک مربوط به دریافت دفترچه سال گذشته را به منظور آشنایی بیشتر شما با مجتویات این فایل قرار داده ایم.

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاددانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400

(جهت دریافت فایل، بر روی لینک فوق کلیک نمایید.)

دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401

(به محض انتشار، لینک فوق فعال می گردد.)

مندرجات دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401

در این دفترچه سرفصل هایی با موضوعات زیر عنوان شده اند.

شیوه انتخاب رشته و پذیرش دانشجو

پذیرش نهایی داوطلبان

شرایط پذیرش فارغ التحصیلان

سهمیه رزمندگان و ایثارگران

پذیرش اتباع خارجی نکات و تذکرات مهم کد رشته محل ها

در نظر داشته باشید که در زمان انتخاب رشته کنکور ارشد آزاد 1401 تمامی تلاش خود را در راستای انجام این فرآیند به طور صحیح و با رعایت کلیه اصول به کار ببندید. در این مسیر، استفاده از مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1401 می تواند کمک بسزایی جهت تحقق اهداف شما باشد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات در این زمینه، بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

سوالات متداول

1- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 چه زمانی منتشر می شود؟

این دفترچه همزمان با آغاز انتخاب رشته در اواخر خرداد ماه منتشر خواهد شد.

2- چگونه می توان به دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد دسترسی یافت؟

فایل این دفترچه را می توانید از طریق سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org دریافت کنید.

3- محتوای دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را چه مواردی تشکیل می دهند؟

تمامی جزئیات مربوط به انتخاب رشته اعم از شرایط لازم، زمان، نحوه، کد رشته محل های ارائه شده، شیوه پذیرش دانشجو، سهمیه های موثر و... در این دفترچه بیان شده اند.

برای عضویت در اینستاگرام (کارشناسی ارشد) کلیک کنید

آخرین اخبار کنکور کارشناسی ارشد

برای عضویت در کانال (کارشناسی ارشد) کلیک کنید

آخرین اخبار کنکور کارشناسی ارشد

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با مشاوران متخصص کارشناسی ارشد از طریق تلفن ثابت از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 9099072938

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت مشاوره نیم بها کلیک نمایید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع مطلب : iranmoshavere.com