اسپری لیدوکائین تاخیری

مهدی

بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

اسپری لیدوکائین تاخیری را از این سایت دریافت کنید.

اسپری تاخیری را کجا بزنیم؟ نحوه استفاده از اسپری تاخیری

نحوه استفاده از اسپری تاخیری | از اسپری لیدوکائین و سایر مدل ها چگونه باید استفاده کرد | روش استاندارد استفاده از اسپری تاخیری | اسپری تاخیری را کجا بزنیم؟ | طریقه استفاده از اسپری تاخیری | استفاده از اسپری تاخیری یکی از روشهای جلوگیری از زود انزالی مردان است.

اسپری تاخیری را کجا بزنیم؟ نحوه استفاده از اسپری تاخیری

استفاده از اسپری تاخیری در واقع یک روش سریع درمان زود انزالی است و عموما انواع اسپری تاخیری از پرفروش ترین محصولات زناشویی به حساب می آیند. بسیاری از مردان با مشکل زود انزالی مواجه هستند و روشهای مختلفی برای درمان زود انزالی وجود دارد. یکی از روشهای قابل توجه در این عارضه استفاده از اسپری تاخیری می باشد.

روش استاندارد استفاده از اسپری تاخیری کمک شایانی به رفع زود انزالی در کوتاه مدت خواهد کرد و باعث لذت در مدت رابطه جنسی خواهد شد(البته اگر هم نادرست از اسپری تاخیری استفاده کنید با مشکلاتی مواجه خواهید شد). در این مقاله از لاولامارکت نکاتی در خصوص استفاده از اسپری های تاخیری و روش استاندارد استفاده از اسپری تاخیری را به شما آموزش خواهیم داد. با ما همراه باشید.

همانطور که گفتیم معمولا استفاده از اسپری های تاخیری برای جلوگیری از انزال زودرس می باشد. دراینجا قصد نداریم در خصوص انواع اسپری تاخیری صحبت کنیم فقط ذکر این نکته که: اکثر اسپری های لیدوکایین و بنزوكائین به شیوه ای مشابه عمل می کنند؛ کفایت میکند. نکته مهم در لیدوکایین بر اسپرم و کاهش تعداد اسپرم نکته مهمی است که باید مد نظر داشته باشید.

مراحل استفاده از اسپری های تاخیری - نحوه استفاده از اسپری تاخیری لیدوکائین

مراحل استفاده از اسپری های تاخیری - نحوه استفاده از اسپری تاخیری لیدوکائین اسپری تاخیری را چند بار بزنیم؟

فقط با یک اسپری شروع کنید، بنابراین می توانید بفهمید که پوست شما مواد تشکیل دهنده اسپری را تحمل می کند یا خیر. اگر شما قصد اسپری مستقیم روی آلت تناسلی خود را دارید، ارزش آن را دارد که محتاطانه رفتار کنید. در حالت ایده آل، شما باید بتوانید حداقل تعداد اسپری هایی را که برای شما مناسب تر است را پیدا کنید و سپس در دفعات دیگر از همین مقدار استفاده کنید. افراد ممکن است بسته به شرایط فیزیکی خود نیاز به 1 الی 5 اسپری در هر بار مصرف داشته باشند. شما فقط می توانید با امتحان محصول به این مقدار دست پیدا کنید.

اسپری تاخیری را کجا بزنیم؟

شما می توانید قبل از استفاده از مشاوره استفاده کنید. اما بهترین روش این است که اسپری کردن در بخش های مختلف حساس آلت تناسلی خود را امتحان کنید تا اینکه همه آلت را پوشش دهید. با پوشش دادن کل آلت تناسلی شانس بیشتری برای از بین بردن کامل نعوذ و یا کاهش لذت رابطه جنسی وجود دارد. بعد از عمل اسپری، به آرامی آن را تا زمانی که ظاهرا جذب شود مالش دهید که معمولا نباید بیش از 10 الی 20 ثانیه طول بکشد، اگرچه ممکن است در بعضی نقاط مانند تنه آلت بیشتر نیز طول بکشد. و دوباره، شما باید با آزمون و خطا، قادر به پیدا کردن بخشی از آلت تناسلی خود که از بقیه نقاط حساس تر است باشید.

مطالب مشابه:

دیر انزالی مردان چیست ؟

اسپری تاخیری را در حالت نعوذ یا عادی بزنیم؟

خیلی مهم نیست که در چه حالتی نعوذ یا عادی محصول را اسپری می کنید. در هر دو حالت محصول کارایی یکسانی دارد اما باید این را در نظر بگیرید که بی حسی حاصل از اسپری می تواند عدم نعوظ شما را تشدید کند زیرا آلت تحریک نمی شود. پس اگر در حالت نعوذ آن را بزنید، امکان پوشش سطح بیشتری از آلت وجود دارد. همچنین به دلیل وجود خون بیشتر در بافت آلت، جذب آن بیشتر و سریعتر انجام خواهد شد.

زمان مناسب استفاده از اسپری قبل از رابطه جنسی

اسپری های مختلف دارای زمان بندی های متفاوت هستند. هیچکدام از آنها به شما اجازه نمی دهند که بلافاصله پس از اسپری، رابطه جنسی داشته باشید. همیشه یک زمان انتظار وجود دارد تا از جذب و کارایی اسپری و همچنین انتقال نیافتن آن به شریک جنسی شما اطمینان کافی حاصل شود. معمولا استفاده اسپری 5 الی 10 دقیقه قبل از رابطه جنسی برای اسپری های لیدوکائین و بنزوكائین زمان مناسبی است.

آیا قبل از رابطه جنسی باید آن را بشویید؟

این احتمالا یکی از زمینه های اصلی سردرگمی است، زیرا شرکت ها به ندرت دقیقا به شما می گویند که چگونه آلت را از اسپری تمیز کنید. موارد زیر را در استفاده از انواع اسپری های تاخیری رعایت کنید:

اسپری کنید و مالش دهید.اضافی مواد اسپری را با پارچه، دستمال یا بافت مرطوب تمیز کنید. حتی اگر نمیتوانید اضافات اسپری را مشاهده کنید، باز هم آلت را به همین روش پاک کنید.دست ها را بشویید.آلت را بحال خود بگذارید و منتظر زمان اثر بخشی اسپری باشید این زمان وقت مناسبی برای توجه به شریک جنسی خود و تحریک او می باشد.در صورت نیاز به اطمینان کامل از انتقال مواد بی حسی به طرف مقابل می توانید آلت خود را دوباره بشویید.

بعد از زدن اسپری تاخیری چیکار کنیم؟

پس از اعمال اسپری، دست های خود را بشویید تا از منتقل نشدن مواد بی حسی به شریک جنسی خود اطمینان حاصل کنید یا آن را به دیگر مناطق حساس مانند چشم نزنید.

مدت زمان اثربخشی اسپری تاخیری چقدر است؟ - اسپری تاخیری چند ساعت اثر دارد ؟

اسپری تاخیری چقدر طول میکشد تا اثرش از بین برود ؟ این مدت زمان به شخص و مواد استفاده شده در اسپری بستگی دارد. اما اکثر اسپری ها حداقل یک ساعت آلت شما را بی حس نگاه می دارند.

آیا می توان رابطه جنسی محافظت نشده داشت یا باید از کاندوم استفاده نمود؟

این موضوع به زمان اسپری کردن و نوع اسپری بستگی دارد. همچنین در صورتی که از کاندوم تاخیری استفاده می کنید باید بدانید که این موضوع هم می تواند در استفاده یا عدم استفاده از کاندوم تاثیر بگذارد.

آیا می توانید همزمان با اسپری تاخیری رابطه جنسی دهانی داشته باشید؟

در این مورد بعضی ها عقیده دارند که در این شرایط می بایست از رابطه دهانی اجتناب کرد. از جمله دلایل آن معمولا طعم بد یا خطر انتقال مواد بی حسی به شریک جنسی شما است.

استفاده از اسپری در مدت بارداری 

بسیاری از تولید کنندگان توصیه می کنند که این نوع محصولات را هنگام بارداری استفاده نکنید. این مورد بر روی سلامت جنین تاثیرگذار بوده و ممکن است سلامت مادر و کودک را بخطر بیندازد. همچنین ایمنی استفاده از اسپری های لیدوکائین در زمان بارداری تا به امروز اثبات نشده است.

هر چند وقت یکبار می توان از اسپری استفاده کرد؟

پاسخ این سوال به هیچ وجه واضح نیست، زیرا این امر به نوع و میزان غلظت عنصر بی حسی بستگی دارد. برخی از اسپری ها دستورالعمل هایی در این مورد دارند، اما بسیاری از آنها فاقد دستورالعمل هستند. به طور کلی استفاده بیش از 20 پاف اسپری در 24 ساعت توصیه نمی شود.

منبع : www.lovelamarket.com

قیمت و خرید انواع اسپری تاخیری از برترین برندها

انواع اسپری های تاخیری را می توانید از داروخانه آنلاین با بسته بندی محرمانه در سریع ترین زمان ممکن تهیه نمایید. مشاورین داروخانه آنلاین نیز آماده پاسخگویی و مشاوره به شما عزیزان می باشند.

ورود ثبت نام تماس با ما محصولات جنسی اسپری اسپری تاخیری

اسپری تاخیری

توضیحات دسته‌بندی

رابطه جنسی رابطه‌ای لذت بخش در میان زوجین است. گاهی عوامل متعددی کیفیت این رابطه را به چالش می‌کشند. استرس یکی از بزرگترین مواردی است که سبب بروز مشکلات جنسی مانند زود انزالی در مردان می‌گردد. زود انزالی، در دراز مدت، پارتنر و یا شریک جنسی را دلزده می‌کند و همین امر سبب بروز تنش‌های زیادی در زندگی زناشویی می‌شود. همچنین این بیماری بر اعتماد به نفس مردان اثر می‌گذارد و به شدت آن را کاهش می‌دهد.

در کنار این موارد، بسیاری از مردان تمایل دارند که زمان رابطه جنسی خود را افزایش دهند و دیرتر به انزال برسند تا بتوانند لذت بیشتری را از این رابطه ببرند. استفاده از اسپری تاخیری راهکاری مناسب برای رسیدن به این خواسته و یا رفع مشکل زود انزالی است.

البته به این موضوع توجه داشته باشید که استفاده از این اسپری تنها راهکاری موقت برای مشکل زود انزالی است و برای درمان باید به پزشک مراجعه شود.

اسپری تاخیری چیست؟

اسپری یکی از محصولات جنسی است که برای رفع مشکل زودانزالی در مردان، افزایش زمان مقاربت و یا رفع خشکی واژن در زنان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این اسپری مواد بی‌حس کننده‌ای مانند بنزوکائین و لیدوکائین است. بنزوکائین زمان نعوظ را افزایش می‌دهد و همین امر به افزایش لذت جنسی کمک می‌کند. در برخی از اسپری‌ها از ماده لیدوکائین استفاده می‌شود. این دارو نیز زمان انزال را به تعویق می‌اندازد. استفاده از این اسپری مزایای مهمی دارد که به شرح زیرند:

افزایش مدت زمان رابطه جنسی

افزایش کیفیت رابطه جنسی

افزایش اعتماد به نفس

چگونه از اسپری تاخیری استفاده کنیم؟

برای استفاده از این محصول باید مقداری کمی از اسپری را بر قسمت زیرین و یا همان کلاهک آلت خود اسپری کنید. بهتر است اینکار را 20 دقیقه قبل از برقراری رابطه جنسی انجام دهید.

نیازی نیست مقدار زیادی از این اسپری در ناحیه تناسلی زده شود. مراقبت باشید که این اسپری به داخل آلت تناسلی نرود. بعد از پایان رابطه جنسی آلت تناسلی خود را با آب فراوان بشویید.

انواع اسپری تاخیری را از داروخانه آنلاین بخواهید!

داروخانه آنلاین با فراهم سازی بستر امن اینترنتی این امکان را فراهم ساخته است تا تنها با یک کلیک از منزل و یا محل کار محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و طی بیست و چهار ساعت در تهران و هفتاد و دو ساعت در سایر شهرستانها محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

مشاوره های داروخانه آنلاین در خدمت شما هستند تا اطلاعات لازم را در مورد انواع محصولات جنسی به طور رایگان در اختیار شما قرار دهند.

داروخانه آنلاین خواندن مقالات زیر را به شما پیشنهاد می دهد:

آشنایی با فواید و عوارض اسپری تاخیری!

مقایسه محصولات

ناموجود

کاپوت | Kapoot Kapoot Delay Gel

ژل لوبریکانت تاخیری کاپوت | افزایش مدت زمان رابطه جنسی

41,000 تومان

ناموجود

Power Man Delta spray

پکیج 31 - حاوی 5 اسپری تاخیری پاورمن دلتا در رایحه های مختلف ( یک عدد رایگان )

198,000 تومان

ناموجود

Emotion spray

پکیج 30 - حاوی 5 اسپری تاخیریVIP ایموشن ( یک عدد رایگان)

180,000 تومان

-45 %ناموجود

ایموشن | Emotion

Emotion spray Vitamin E for man vip

اسپری تاخیریVIP ایموشن | حاوی ویتامین E | برطرف کننده زود انزالی

30,600 تومان 55,500 تومان

ناموجود

پاورمن | Power Man

Power Man Delta Zex Solution Spray

اسپری تاخیری پاورمن دلتا در رایحه های مختلف | 60 میل | حداکثر جذب و تاخیر در انزال

49,500 تومان

ناموجود

کاپوت | Kapoot

Kapoti Delay Spray Non Stop 65ml

اسپری تاخیری نان استاپ کاپوت | 65 میلی | جلوگیری از زود انزلی در آقایان

41,100 تومان

-17 %ناموجود

ایموشن | Emotion

Emotion spray for man vip

اسپری تاخیری مردانه ایموشن | رفع زود انزالی و بهبود رابطه جنسی

29,900 تومان 36,000 تومان

منبع : darookhaneonline.com