رستگار رحمانی الان کجاست

مهدی

بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

رستگار رحمانی الان کجاست را از این سایت دریافت کنید.

زندگینامه رستگار رحمانی رتبه یک کنکور تجربی و زبان سال 88

زندگینامه رستگار رحمانی و روش درس خواندن رتبه یک کنکور تجربی و زبان سال 88 در کنار معرفی کتاب های کمک درسی رستگار رحمانی برای موفقیت در کنکور

مشاور منزندگی نامه بزرگان کنکور

رستگار رحمانی

مهشید صالحی نژاد1400/09/096

3,301 خواندن این مطلب 6 دقیقه زمان میبرد

تماس با ما

4.7/5 - (6 امتیاز)

رستگار رحمانی با کسب رتبه یک در دو کنکور تجربی و زبان سال 88 به اسطوره موفقیت در کنکور تبدیل شد. این پسر موفق و تیزهوش توانسته انگیزه بسیاری از کنکوری ها باشد. اگر تو هم به دنبال خواندن درباره زندگینامه رستگار رحمانی هستی ، پس احتمالا هدف بزرگی داری که میخواهی برایش تلاش کنی. در این مقاله به صحبت درباره رستگار رحمانی و روش درس خواندن او میپردازیم. احتمالا بد نباشد نگاهی به منابع و کتاب های کمک درسی کنکور رستگار رحمانی بیاندازیم. در انتهای این مقاله خواهید دانست که پیشنهاد این رتبه برتر کنکور برای درس خواندن در سال کنکور چه بوده و با انگیزه بیشتری به قدم گذاشتن در مسیر موفقیت خواهید پرداخت. در ابتدا با این جمله از زبان رستگار شروع میکنیم:

اگر هدف مشخصی داری، با حرف دیگران کاری نداشته باش! حسودی نکن و از موفقیت دیگران خوشحال باش. تو به هدفت خواهی رسید.

آنچه می خوانید: نوشته های مشابه

بیوگرافی آریان حیدری

1400/09/22

میانگین درصد کنکور تجربی 1400

1400/09/30

1 زندگینامه رستگار رحمانی رتبه یک کنکور 88

1.1 روش درس خواندن رستگار رحمانی

2 توصیه های رستگار رحمانی

2.1 کتاب های کمک درسی رستگار رحمانی برای کنکور

2.1.1 مشاوره برای موفقیت و کسب رتبه یک در کنکور

2.2 رستگار رحمانی کیست؟

2.3 رستگار رحمانی متولد چه سالی است؟

2.4 رستگار رحمانی اهل کجاست؟

زندگینامه رستگار رحمانی رتبه یک کنکور 88

رتبه یک کنکور تجربی سال 88، رستگار رحمانی متولد شهریور ماه سال 1368 است و در شهر مرزی جوانرود کرمانشاه متولد شده است. شهرستان جوانرود ، سوین شهر بزرگ استان کرمانشاه است و امکانات شهری زیادی ندارد. زندگی نامه رستگار رحمانی نشان میدهد که در خانواده ای پر جمعیت متشکل از 10 فرزند رشد کرده است. پدر و مادر رستگار رحمانی تحصیلات خواندن و نوشتار را نمیدانند و بسیار ساده زیست هستند.

در زندگینامه رستگار رحمانی نوشته شده که دیپلم ریاضی و فیزیک دارد! تعجب کردید؟ خب او دراین باره میگوید من به رشته های مهندسی خیلی علاقه داشتم اما متاسفانه بازار کار برای فارغ التحصیلان رشته های مهندسی چندان فراهم نیست. رستگار با توجه به شرایط زندگی اش میگفت که نیاز به تحصیل در رشته ای دارد که اشتغال به کار آن تضمین شده باشد و به همین دلیل بود که به سراغ کنکور تجربی رفت. هدف او از ابتدا رتبه دو رقمی در کنکور بوده است و میگوید بیوتکنولوژی و پزشکی رشته های محبوب او هستند.

رستگار در سال 82 تا 85 از درس و دانشگاه دور بوده و سال 85 در کنکور ریاضی شرکت کرده و عجیب است که رتبه دو رقمی منطقه را آورده است! البته در سال 1385 در دانشگاه ثبت نام نکرده است که علت آن را بازگو نکرده و جزو راز و رمز های زندگینامه رستگار رحمانی است. بعد از آن هم به خدمت سربازی رفته است ونهایتا در بهمن سال 1387 تصمیم به شرکت در کنکور گرفته است.

جالب است بدانید که رستگار در کنکور هنر سال 1388 نیز رتبه دو رقمی کسب کرده است. نتیجه درخشان این داوطلب سازمان سنجش را به شک انداخته است و حدود یک ماه و نیم بعد از کنکور و پیش از اعلام نتایج از او مجددا امتحان گرفته اند. از زبان رتبه اول کنکور تجربی 88 بشنویم:

بله مجبور شدم دوباره آزمون دهم هرچند که یک ماه و نیم گذشته بود و آمادگی اولیه را نداشتم اما درصد هایم بهتر از کنکور شد و درس هایی را که صد در صد نزده بودم اینبار صد زدم. تنها رمز موفقیت من انگیزه ، برنامه ریزی و تلاش مداوم است.

روش درس خواندن رستگار رحمانی

رستگار در مصاحبه های متعددی گفته است که در شهرشان کلاس کنکور وجود نداشته و تنها یاری دهنده او در کنار کتاب های درسی ، کتاب های کمک درسی و تست زنی بوده اند. در سال کنکور رستگار، خودش تصمیم گرفته است در آزمون های آزمایشی دوره ای شرکت کند و همیشه هم تراز بالا و درصد های فوق العاده ای در این آزمون ها داشته است. اما روش درس خواندن رستگار چه بوده است و چه چیز باعث موفقیت وی در کنکور شده است؟

او میگوید درس خواندن آهسته و پیوسته برای موفقیت در کنکور لازم است. رستگار در مصاحبه های متعددی گفته است که بهتر است دانش آموز در طول سال تلاش کافی را داشته باشد و بودجه بندی مشخص شده طبق برنامه ریزی اش را تا عید کامل کند تا فشار درسی بالا نرود. اما اگر کم کاری صورت گرفته است ، عید نوروز بهترین موقعیت برای جبران است. در این دوران بهتر است بیشتر از روزی 15 ساعت درس بخوانید و تا میتوانید از خواب و استراحت و تفریحتان بزنید.

توصیه های رستگار رحمانی

به نقل از سایت کانون رستگار رحماني: به تکرار خيلي اهميت مي‌دادم. از فرصت‌هايي که براي تکرار پيش مي‌آمد همين ايستگاه‌هاي جبراني بود. فرصت نمي‌کردم يادداشت‌برداري کنم و فقط نکات را مي‌نوشتم. من در تابستان بيش‌تر روي تست‌هاي اختصاصي تمرکز کرده بودم و کتاب‌هاي کمک‌آموزشي براي من در اولويت بود. کسي که احساس نياز مي‌کند، بايد از کلاس و کتاب کمک‌آموزشي استفاده کند. به نظرم بايد بچه‌ها تا عيد سال سوم از درس خواندن لذت ببرند.

او باور دارد که رتبه یک کنکور شدن هیچ ویژگی خاصی لازم ندارد و فقط تلاش و پشتکار برای موفقیت در کنکور مهم است. و البته برنامه ریزی. رستگار میگوید منبع اصلی من برای کنکور کتاب درسی بود و من دو دوره درسی داشتم. در دوره اول همه دروس سال های اول دبیرستان تا پیش دانشگاهی را خواندم و تست زدم و در دوره دوم که بعد از عید شروع میشد ، مرور و تست زنی دوباره پیش دانشگاهی و پایه سوم دبیرستان را شروع کردم.

منبع مطلب : akoedu.ir

دکتر رستگار رحمانی تنها، اطلاعات تماس و نوبت دهی آنلاین

آدرس مطب، شماره تلفن و اطلاعات تماس دکتر رستگار رحمانی تنها، متخصص جراحی مغز و اعصاب در کرمانشاه با امکان رزرو وقت و نوبت دهی آنلاین در اپلیکیشن و سایت پذیرش24

ذخیره اشتراک گذاری گزارش 94K

دکتر رستگار رحمانی تنها

شماره نظام پزشکی: 012345

متخصص جراحی مغز و اعصاب

86٪ رضایت (826 نظر) دریافت نوبت آدرس و تلفن درباره پزشک نظرات

گفته های بیماران

پزشک خوش برخورد

بیش از 98٪ مراجعین، از نحوه برخورد دکتر رستگار رحمانی تنها رضایت داشته اند.

فعالیت های دکتر رستگار رحمانی تنها

پذیرش24 بیش از 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی دکتر رستگار رحمانی تنها را داشته است.

نظرات در مورد دکتر رستگار رحمانی تنها

86٪ رضایت (826 نظر) کیفیت درمان 4.8 برخورد مناسب 4.9 صرفه اقتصادی 4.6

توضیح کامل روال درمان

4.7

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ن نیکنام ۱۴۰۰/۱۲/۰۵

پزشک را توصیه می‌کنم

سلام دکتررستگار پزشکی فوق العاده حاذق ،دلسوز،وخوش اخلاق هستند،وبا رفتار منحصر بفرد خود با بیمار محیطی دوستانه ودلنشین برقرار میکنه وبا سعه ی صدرودقت نظر وخوش اخلاقی وخوش زبانی اطلاعات کامل از مراحل درمان رو بیان میکنندوبیماردر کنار ایشان احساس ارامش وامنیت داره.من بخاطر ویژگیهای عالی ایشان عمل باز دیسک کمر(تنگی کانال وپارگی دیسک)به ایشان سپردم وایشان بدون هیچ چشمداشت مادی ومعنوی 25 روز پیش عمل رو انجام دادندوهیچ عارضه ای در طول عمل جراحی نداشتم وعمل موفقیت امیز بوده .واقعا وجود دکتر رستگار یک موهبت الهیست واز خداوندیگانه ارزوی توفیق روز افزون را برای ایشان وخوانواده محترمشان خواستارم

کیفیت درمان صرفه اقتصادی برخورد مناسب

توضیح کامل روال درمان

اشتراک گذاری 9 پسندیدن 0 پاسخ گزارش ن ناصر ۱۴۰۰/۱۰/۱۲

پزشک را توصیه می‌کنم

دکتر با اخلاق و باسوادیه من زمان که تهران تشریف داشتن رفتم پیش اش چیزی که از دکترهای بیمارستان تهران شنیدم میگفتن پروفسور سمیعی سر کلاس هاش می‌گفت جانشین آینده من رستگار رحمانی بچه کورد کرمانشاه(جوانرود) هستش

اشتراک گذاری 25 پسندیدن 0 پاسخ گزارش س سیروان ۱۴۰۰/۱۱/۰۵

پزشک را توصیه می‌کنم

واقعا خوش برخورد دکتر به تمام معنا تو عمرم دکتر به این باسوادی و خوش برخوردی ندیدم خودشون مریضاشونو پیگیری میکنن هیچ دکتری این کارو نمیکنه داروهایی که به ما دادن تا حالا هیچ متخصصی بهمون نداده بود برای دیسک کمر مراجعه کردیم بعد دو روز الان خداروشکر از جام بلند شدم و راه میرم قبلا میگفتم دیگه تمام فلج شدم خدا خیرشون بده و هرچی ازش میخوان بهشون بده

کیفیت درمان صرفه اقتصادی برخورد مناسب

توضیح کامل روال درمان

اشتراک گذاری 9 پسندیدن 0 پاسخ گزارش ک کاربر پذیرش24 ۱۴۰۰/۱۱/۲۰

پزشک را توصیه می‌کنم

باسلام من دیشب واسه لرزش بدن واعصاب به مطب ایشان مراجعه کردم به جرات میگم درطول تمام زندگیم دکتری به خوبی دکتر رحمانی ندیدم ولی حیف شد که ایشان به من گفتن که من جراح هستم .خیلی دوست داشتم مریضشون بشم چون واقعا دکتری به تمام معنا هستن وهمچنین منشیشون .از خدامیخوام ایشان هرروز پیشرفت وترقی کنند

کیفیت درمان صرفه اقتصادی برخورد مناسب

توضیح کامل روال درمان

اشتراک گذاری 8 پسندیدن 0 پاسخ گزارش گ گلباغی ۱۴۰۰/۱۱/۰۴

بیمار دکتر رستگار رحمانی تنها در کلینیک مهدیه کرمانشاه

پزشک را توصیه می‌کنم

سلام اولین مراجعه من ب ایشان بود فقط وقت بیشتر در مراجعه به مریض بدن و کل نوع درمان رو توضیح بدن بهتره و روشهای درمان وعلا مراجعه ب دکتر قرص مسکن دادن چ سود چون مریض وقتی مراجع میکنه ب پزشک درمان کلی میخواد نه تسکین درد مراجعه من ب ایشان بابت درمان دیسک کمرم بود و ایشان فقط مسکن و داروی زد التهاب نوشتن من با این درد عذاب میکشم و روش درمانی قطعی میخوام حتی عمل و دکتر رستگاری انسان با شخصیت و کمالاتیه انشالا ک رستگار بشن در دنیا و اخرت و مفید برای جامعه ما

برخورد مناسب

توضیح کامل روال درمان

اشتراک گذاری 3 پسندیدن 0 پاسخ گزارش

چطور با پذیرش24 درمان شوم؟

انتخاب بهترین پزشک

با جستجوی تخصص، بیماری یا نام پزشک و مقایسه رتبه پزشکان و نظرات سایر مراجعین، بهترین پزشک مورد نظر خود را انتخاب کنید

ثبت نوبت

در صفحه اخصاصی پزشک با انتخاب گزینه دریافت نوبت و تکمیل اطلاعات، وقت ویزیت را رزرو کنید.

مراجعه حضوری

در زمان مقرر به پزشک مراجعه کنید و اطلاعات نوبت دریافتی را به منشی و پزشک ارایه کنید.

شرکت در نظرسنجی

پس از مراجعه، در نظرسنجی کیفیت درمان پذیرش24 شرکت کنید تا با کمک شما بقیه مراجعین، برای انتخاب درمانگر خود انتخاب آگاهانه تری داشته باشند.

تا بهبود کامل، پذیرش24 با شماست

با اولین مراجعه، شما وارد چرخه درمان با پذیرش24 شده اید و در کنار سایر مراجعین، به هزاران متخصص آنلاین پذیرش24 برای پیگیری درمان خود دسترسی دارید.

متخصص مغز و اعصاب متخصص جراحی پزشکان کرمانشاه

بیمارستان های کرمانشاه

متخصص بیهوشی و مراقبت های ویژه کرمانشاه

متخصص استخوان و مفاصل کرمانشاه

متخصص خون، سرطان و آنکولوژی کرمانشاه

متخصص آزمایشگاه و تصویربرداری کرمانشاه

متخصص ریه و دستگاه تنفسی کرمانشاه

متخصص کلیه و مجاری ادراری کرمانشاه

پزشک عمومی کرمانشاه

متخصص تغذیه کرمانشاه

متخصص پوست و مو کرمانشاه

متخصص جراحی کرمانشاه

متخصص چشم پزشکی کرمانشاه

متخصص گوارش و معده کرمانشاه

متخصص دهان و دندان کرمانشاه

متخصص روانشناسی کرمانشاه

متخصص زنان، زایمان و نازایی کرمانشاه

متخصص ژنتیک کرمانشاه

متخصص طب تسکینی و درد کرمانشاه

متخصص عفونی کرمانشاه

متخصص غدد و متابولیسم کرمانشاه

متخصص قلب و عروق کرمانشاه

متخصص اطفال، کودکان و نوزادان کرمانشاه

متخصص گوش، حلق و بینی کرمانشاه

متخصص مغز و اعصاب کرمانشاه

متخصص طب سنتی کرمانشاه

متخصص توانبخشی کرمانشاه

متخصص داخلی کرمانشاه

متخصص کرونا ویروس کرمانشاه

متخصص داروسازی کرمانشاه

منبع مطلب : www.paziresh24.com