کارت ورود به جلسه دانشگاه فرهنگیان

مهدی

بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

کارت ورود به جلسه دانشگاه فرهنگیان را از این سایت دریافت کنید.

آموزش تصویری نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات پیام نور / دسترسی سریع به سیستم گلستان

بخش های سایت

مهلت تغییر محل آزمون 1401 پیام نور آغاز شد + آموزش تصویری و نکات مهم

مهلت تغییر محل آزمون پیام نور از امروز 10 اردیبهشت در سیستم گلستان برای کلیه دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری آغاز شد

جزئیات ترم تابستان 1401 پیام نور اعلام شد / کلاسها مجازی ، امتحانات حضوری

کلیه کلاسهای دروس نظری ترم تابستان 1401 دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری و کلیه امتحانات نیز حضوری برگزار خواهد شد

امتحانات نیمسال دوم پیام نور از فردا به صورت حضوری آغاز می شود

امتحانات نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 دانشگاه پیام نور از فردا چهارشنبه به صورت حضوری در سراسر کشور آغاز میشود

لیست منابع و ارائه دروس نیمسال دوم پیام نور 1401-1400

لیست منابع و ارائه دروس پیام نور مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 از اینجا دانلود کنید

نحوه امتحانات پایان ترم پیام نور در نیمسال دوم 1401-1400 / عمومی ها مجازی

دانشگاه پیام نور نحوه امتحانات پایان ترم نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 را اعلام کرد که دروس عمومی مجازی برگزار می شود

وام شهریه پیام نور در سال 1401 + آموزش تصویری

وام شهریه پیام نور به کلیه دانشجویان کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری اختصاص داده می شود. ثبت درخواست اولیه اینترنتی است

امتحانات دانشگاه‌ها حتما حضوری برگزار خواهد شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در صورتی که شرایط در بازه زمانی برگزاری امتحانات مانند شرایط فعلی باشد، امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها حتما حضوری برگزار خواهد شد.

مهلت تغییر محل آزمون 1401 پیام نور آغاز شد + آموزش تصویری و نکات مهم

مهلت تغییر محل آزمون پیام نور از امروز 10 اردیبهشت در سیستم گلستان برای کلیه دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری آغاز شد

جزئیات ترم تابستان 1401 پیام نور اعلام شد / کلاسها مجازی ، امتحانات حضوری

کلیه کلاسهای دروس نظری ترم تابستان 1401 دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری و کلیه امتحانات نیز حضوری برگزار خواهد شد

نظرات (36) ۱۴ خرداد ۱۳۹۸

آموزش تصویری نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات پیام نور / دسترسی سریع به سیستم گلستان

کارت ورود به جلسه امتحانات پیام نور در سیستم گلستان فعال شد. راهنمای تصویری نحوه گرفتن کارت ورود به جلسه امتحانات پایان ترم پیام نور را اینجا ببینید

به گزارش سایت پی ان یو نیوز PnuNews.com  کارت ورود به جلسه امتحانات پیام نور یا همان گزارش ۴۲۸ سیستم گلستان که به عنوان مجوز حضور در جلسه امتحانات پایان ترم معرفی شده ،دسترسی به آن از طریق سیستم گلستان پیام نور در ایام امتحانات فعال می شود.

دانشجویان پیام نور می توانند با ورود به سیستم گلستان پیام نور به آدرس reg.pnunews.com و از مسیر آموزش–>گزارش های آموزشی->دانشجو -> اطلاعات ثبت نام و امتحان -> "۴۲۸-برنامه امتحان پایان ترم دانشجو"  و زدن گزینه مشاهده گزارش کارت ورود به جلسه امتحانات خود را دریافت کنند.

برای اینکه بتوانید کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنید باید شهریه را پرداخت کرده باشید.

همچنین محل آزمون انتخابی دانشجویان کارشناسی ارشد در گزارش 428 نمایش داده می شود. (در حال حاضر ترم تابستان تغییر محل آزمون ندارد)

لازم به ذکر است نحوه الکترونیکی یا کاغذی بودن امتحانات نیز در کارت ورود به جلسه امتحان مشخص شده است

(دسترسی سریع به سیستم گلستان کلیک کنید) لینک سرور اصلی

دسترسی سریع سیستم گلستان با کلیه مرورگرها و حتی گوشی موبایل قابل باز کردن است

(دسترسی سریع به سیستم گلستان کلیک کنید) سرور کمکی

با کلیه مرورگرها و حتی گوشی موبایل

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانیدورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بداننددانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم بهمن 99 کلیک کنید

برچسب ها : آموزش تصوری دریافت کارت ورود به جلسه, دسترسی سریع به سیستم گلستان, سیستم جامع گلستان, سیستم گلستان, سیستم گلستان پیام نور, کارت آزمون پیام نور, کارت ورود به جلسه امتحانات پیام نور, کارت ورود به جلسه پیام نور, گزارش 428 پیام نور, گزارش 428 سیستم گلستان

دختروستار

[ ۵ خرداد ۱۳۹۴ در ۲۱:۳۵ ] پاسخ

سلام اقای خلج لطف کنید همون سایت قبلیو باز بذارید این چه وضعشه توروخدا هی از این سایت به اون ساییت

بارون

[ ۶ خرداد ۱۳۹۴ در ۰۹:۲۴ ] پاسخ

سلام . من همین الان آنلاین شهریمو پرداخت کردم اما گزینه های سیستم گلستان اضافه نشد همون گزینه های قبل از پرداختم باقیه.حالا چیکار کنم؟

میلاد

[ ۵ خرداد ۱۳۹۵ در ۲۱:۴۵ ] پاسخ

ماله منم اینطوریه مهدی

[ ۷ خرداد ۱۳۹۵ در ۱۲:۳۰ ] پاسخ

در روش پرداخت اینترنتی در صورتی که پرداخت به درستی و به صورت کامل انجام شود بلافاصله بدهی شما در سیستم صفر می شود و ۲ ساعت بعد از پرداخت منو های سیستم گلستان برایتان باز میشود (نکته مهم : این قاعده بلافاصله و ۲ ساعت بعد از پرداخت قطعی نیست و ممکن است از شانس شما سیستم چند ساعت زمان ببرد تا باز شود)

منبع مطلب : pnunews.com

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400

در این مقاله جزئیات اخذ کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 و زمان و نحوه دریافت کارت امتحان استخدام فرهنگیان آموزش پرورش ۱۴۰۰ ارائه شده است .

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰ برای جذب نیروی توانمند و واجد شرایط سمت معلمی همزمان و هماهنگ با سایر دستگاه اجرایی برگزار می شود و داوطلبانی که در ثبت نام این آزمون شرکت کرده اند می توانند در زمان مشخص شده برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون آموزش پرورش 1400 اقدام کنند.

برای مشاوره دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش پرورش 1400

برای مشاوره دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش پرورش 1400

در سال های اخیر پس از اتمام مهلت ثبت نام آزمون آموزش و پرورش ، داوطلبان منتظر مرحله بعدی آزمون یعنی تهیه کارت ورود به جلسه می باشند . داوطلبانی که توانستند مدارک و اطلاعات خود را با موفقیت در سایت ثبت نام این آزمون یعنی سایت سازمان سنجش ثبت نموده و کد پیگیری دریافت نمایند ، حال مجاز به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اموزش و پرورش ۱۴۰۰ هستند .

متقاضیان مطابق اطلاعات کارت ورود به جلسه در روز برگزاری آزمون آموزش پرورش 1400 ملزم به حضور در حوزه امتحانی تعیین شده هستند . داوطلبان باید نسخه چاپی کارت ورود به جلسه در روز برگزاری آزمون آموزش پرورش 1401 را تهیه کرده و در روز آزمون همراه داشته باشند .

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰ منتشر شده است.

لذا به منظور سهولت امر دریافت کارت آزمون استخدامی سال جاری در ادامه این مقاله زمان و نحوه و لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون آموزش و پرورش ۱۴۰۰ را ذکر کرده ایم .

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400

آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۰ ، مانند سال های گذشته زیر نظر سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود . مجری آزمون استخدام فرهنگیان مورد نیاز آموزش و پرورش سال جاری نیز مانند دوره های پیشین سازمان سنجش و آموزش کشور می باشد .

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش هر ساله مدتی پیش از برگزاری این آزمون منتشر می شود. هر ساله زمان دقیق انتشار و اخذ کارت ورود به جلسه آزمون استخدام آموزش پرورش از سوی مجری آزمون یعنی سازمان سنجش اعلام می شود .

طبق رویه هر ساله که در خصوص زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش وجود داشته و طبق اطلاعیه سازمان سنجش کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 در تاریخ 12 اردیبهشت سال 1401 منتشر می شود.

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰ منتشر شده است.

سازمان سنجش طی اطلاعیه ای اعلام کرده است که داوطلبانی که در اطلاعات و مندرجات کارت ورود به جلسه خود متوجه برخی مغایرت و یا اشتباهاتی شده اند می توانند در 14 اردیبهشت ماه با مراجعه به باجه های رفع نقص برای ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

آدرس محل برگزاری آزمون استخدامی آموزش پرورش 1400

آدرس باجه های رفع نقص آزمون استخدامی آموزش پرورش 1400

به محض مشخص شدن تاریخ دقیق انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 علاوه بر بروزرسانی این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا نیز اطلاع رسانی خواهد شد .

حتما بخوانید: زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400

همان طور که پیش از این اشاره شد داوطلبان متقاضی رشته های شغلی آزمون استخدامی آموزش و پرورش موظف به شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی هستند لذا مراحل دریافت کارت ورود به جلسه استخدام فرهنگیان همانند مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستگاه های اجرایی است.

داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰ می توانند در زمان تعیین شده از سوی سازمان سنجش با ورود به سایت این مرکز کارت آزمون خود را دریافت کنند. کارت ورود به جلسه استخدام فرهنگیان سال جاری در سایت سنجش استخدامی آموزش و پرورش منتشر می شود.

راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 14001- با تایپ آدرس سایت sanjesh.org و یا عنوان" سایت سازمان سنجش " در قسمت جستجوی مرورگر خود وارد سایت سازمان سنجش شوید .

2 - از بین نتایج نمایش داده شده اولین گزینه با عنوان " سازمان سنجش آموزش کشور " را انتخاب نمایید .

3 -در صفحه باز شده ، از منوی رنگی سمت راست بالای صفحه گزینه " استخدامی متمرکز دستگاه اجرایی " را کلیک کنید .

منبع مطلب : www.heyvagroup.com