بیوگرافی پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی

مهدی

بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

بیوگرافی پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی را از این سایت دریافت کنید.

بیوگرافی پیمان قاسمخانی و همسرش میترا ابراهیمی

بیوگرافی پیمان قاسم خانی و همسر دومش میترا ابراهیمی : ماجرای ازدواج پیمان قاسم خانی ، پیمان قاسم خانی بازیگر و فیلمنامه‌نویس همسر سابق بهاره رهنما یک است. همسر دوم پیمان قاسم خانی میترا ابراهیمی نام دارد و ...

بیوگرافی پیمان قاسم خانی و همسر دومش

پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما متولد ۳۰ دی‌ ۱۳۴۴ خورشیدی است.پیمان قاسم خانی فیلمنامه‌نویس و بازیگر ایرانی است.همسر دوم پیمان قاسم خانی میترا ابراهیمی نام دارد و گفته می شود او روانشناس بالینی است.

پیمان قاسم‌خانی در اکثر ساخته‌های مهران مدیری به عنوان نویسنده و یا سرپرست نویسندگان در کنار او حضور داشته‌است.

پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران است. پیمان قاسم خانی،برادر مهراب قاسم خانی فیلمنامه نویس و طراح صحنه و لباس است.

او با نویسندگی فیلم‌هایی نظیر مارمولک، سن پطرزبورگ، ورود آقایان ممنوع، و سریال‌های پاورچین و شب‌های برره، یکی از محبوب‌ترین و برجسته‌ترین نویسندگان ژانر کمدی در دو دهه اخیر در ایران است.

میترا ابراهیمی همسر دوم پیمان قاسم خانی کیست ؟

همسر دوم پیمان قاسم خانی میترا ابراهیمی نام دار و گفته می شود او روانشناس بالینی است. درباره میترا ابراهیمی اطلاعات زیادی به بیرون درز پیدا نکرده است.

او البته فاصله سنی زیادی با پیمان قاسمخانی دارد. گفته می شود این دو چندی قبل با یکدیگر ازدواج کرده اند و مراسم آنها بی سر و صدا برگزار شده است.

بیوگرافی میترا ابراهیمی همسر دوم پیمان قاسم خانی

میترا ابراهیمی ۳۱ سال سن دارد و تا کنون ازدواج نکرده است .

او دارای مدرک روانشناسی میباشد و سابقه فعالیت در زمینه هنری دارد .

میترا ابراهیمی یک مستند ساز حرفه ای است .

آدرس اینستاگرام میترا ابراهیمی

آدرس صفحه اصلی اینستاگرام میترا ابراهیمی همسر دوم پیمان قاسم خانی : mitraebrahimi

بیوگرافی میترا ابراهیمی

میترا ابراهیمی همسر دوم پیمان قاسم خانی کیست ؟

پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی

مدتی است عکس پیمان قاسم خانی و میترا امیر ابراهیمی در صفحات مجازی منتشر شده و حاکی بر ازدواج مجدد پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما می باشد گفته میشود.

پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما ، مدتی است که با میترا ابراهیمی (روانشناس بالینی) ازدواج کرده است .

ماجرای ازدواج پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی

نحوه آشنایی میترا ابراهیمی و پیمان قاسم خانی به فیلم کامی بر میگردد.

اولین کار میترا ابراهیمی فیلم کامی بود و چون تجربه ای نداشت کسی تهیه کنندگی کار را نمی پذیرفته است .

اولین تیزر کامی ساخته می شود ، بر روی سایتی قرار میگیرد و پیمان قاسمخانی با دیدن این تیزر تهیه کنندگی را بر عهده می گیرد و این چنین میترا ابراهیمی و پیمان قاسم خانی با یکدیگر آشنا می شوند.

علت طلاق پیمان قاسم خانی و بهاره رهنما

پیمان قاسم خانی و بهاره رهنما به دلیل مشکلات شخصی در سال ۱۳۹۴ از یکدیگر جدا شدند. حاصل ازدواج این زوج یک دختر به نام پریا میباشد.

پاسخ بهاره رهنما در نشست خبری تئاتر «دیگری» با حضور شیوا اردویی و مهیار طهماسبی، به پرسش یکی از کاربران، خبر جدایی او از پیمان قاسم خانی را تائید کرد.

پاسخ بهاره رهنما به سوال کاربر در خصوص جدایی او از پیمان قاسم خانی :

«این نیز یکی از مصادیق عدم اعمال خشونت نسبت به یکدیگر است. پیمان قاسمخانی قدیمی‌ترین دوست زندگی من است، و ما ۲۴، ۲۵ سال است که با هم دوستیم، و ادامه پیدا نکردن زندگی مشترکمان دلیل نمی‌شود که دوستی‌مان لطمه ببیند.»

بهاره رهنما ادامه داد: «جدا از این من فَنِ پیمان قاسمخانی هستم. او رفیق خوبی برایم است و امیدوارم این فرهنگ خصوصا در میان کسانی که بچه دارند جا بیفتد. چون بچه‌ها حتی اگر ۵۰ یا ۶۰ سالشان هم شود.

ازدواج دوم پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما

تحصیلات پیمان قاسم خانی

قاسم‌خانی که در دانشکده اهواز آمار انفورماتیک خوانده‌است در سال ۱۳۷۰ به مرکز آموزش فیلمسازی باغ فردوس رفت و اولین دوره فیلمنامه‌نویسی را در این مرکز زیر نظر سیف الله داد گذراند وی همچنین مدت کوتاهی را در کلاس آموزشی بهرام بیضایی گذارنده است.

فیلمنامه‌های معروف پیمان قاسم خانی

از جمله فیلمنامه‌های او: من زمین را دوست دارم، بوی خوش زندگی (بازنویسی)، نان و عشق و موتور هزار (بر اساس کتاب شوهر مدرسه ای اثر جووانی گوارسکی بدون ذکر در فیلم) است که برای ابوالحسن داوودی و فیلمنامه «هتل» را نیز برای مرضیه برومند نوشته‌است.

او برای نوشتن فیلمنامهٔ دختری با کفش‌های کتانی جایزه بهترین فیلمنامه‌نویسی را از خانه سینما دریافت کرد و بعد سناریو و سرپرست نویسندگی سریال پاورچین را بعهده گرفت. فیلم کوتاهی نیز به نام «هزارپا» با بازی بهاره رهنما، مهران مدیری، سروش صحت و پگاه آهنگرانی ساخت. همچنین سریال‌های خانه ما (مسعود کرامتی) و گالری ۹ (غلامرضا رمضانی) را نوشته‌است.

وی برای فیلمنامه فیلم مارمولک سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است.

پیمان قاسم‌خانی در بیشتر سریال های مهران مدیری به عنوان طراح فیلمنامه و سرپرست نویسندگان حضور داشته است. او در سال ۹۷ پس از ۱۱ سال، در سریال هیولا دوباره با مهران مدیری همکاری می کند.

پیمان قاسمخانی و دخترش پریا

پیمان قاسم‌خانی که با دختر 15 ساله‌اش فیلم‌های اکشن می‌بیند، یک رقیب خیلی جدی دارد. او نویسنده‌ ی موفقی است، تجربه بازیگری خوبی هم دارد، معروف و مشهور هم هست اما رقیب او یک دختر نوجوان 15 ساله است.

منبع مطلب : www.delgarm.com

میترا ابراهیمی، همسر دوم پیمان قاسم‌خانی کیست؟ + بیوگرافی

پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما با میترا ابراهیمی، مستندساز ایرانی است که با ساخت مستند کامی مطرح شد؛ ازدواج کرد.

۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹

میترا ابراهیمی، همسر دوم پیمان قاسم‌خانی کیست؟ + بیوگرافی

پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما با میترا ابراهیمی، مستندساز ایرانی است که با ساخت مستند کامی مطرح شد؛ ازدواج کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از چندی پیش گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره ازدواج دوم پیمان قاسم خانی وجود داشت، البته هفته‌های قبل مهراب قاسم خانی از ازدواج برادرش پرده برداشت.

ازدواج پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی

پیمان قاسم خانی فیلمنامه‌نویس سینما و تلویزیون پس از سال‌ها جدایی از همسر سابقش بهاره رهنما، بازیگر سینما و تلویزیون، برای بار دوم ازدواج کرد. همسر جدیدش میترا ابراهیمی، مستند ساز و روانشناس سرشناس، در صفحه شخصی‌اش نوشت: "و آن کسی که نیمه‌ی من بود به درون نطفه من بازگشته بود و من درآینه می‌دیدمش که مثل آینه پاکیزه بود و روشن بود و ناگهان صدایم کرد و من عروس خوشه‌های اقاقی شدم....

امسال تولدی_دیگر بود"

بیوگرافی میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی

میترا ابراهیمی متولد سال ۱۳۶۹ است و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته روان‌شناسی پشت سر گذاشته است؛ اما او در سینما نیز فعالیت دارد و تاکنون چند مستند ساخته است. ابراهیمی دوره‌های فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین را نیز پشت سر گذاشته است.

اولین فعالیت حرفه‌ای مشترک پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی به سال ۱۳۹۸ برمی‌گردد. در آن سال ابراهیمی با سرمایه گذاری قاسم‌خانی مستند کامی را درباره کامیار شاپور، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور ساخت.

او به دلیل علاقه شخصی به فروغ فرخزاد سراغ ساخت این مستند رفت و خود شاپور نیز معتقد بود که این فیلم را فقط خود ابراهیمی می‌تواند بسازد.

مستند کامی میترا ابراهیمی

در خلاصه این مستند آمده است: این مستند تلاش می‌کند به درونیات و خلوت کامیار شاپور احترام بگذارد و او را فارغ از اینکه فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور است، به عنوان هنرمندی مستقل با رؤیا و آرمان شخصی معرفی کند.

اکران این مستند نیز با حواشی همراه بود و ابراهیمی با اعلام انصراف از اکران آن در جشنواره فیلم فجر نوشت: پیش از این با افتخار گفتم که فیلم را در جشنواره فجر اکران خواهم کرد چون کامی برای این مردم است چون نمی‌خواهم با پزهای روشنفکری ببرمش آن طرف و جایی اکرانش بکنم که درکش نمی‌کنند، اما حالا برایم هیچ افتخاری نیست. حالا پنج سال تلاشم را کوچک می‌بینم در مقابل داغی که بر دل مردم ایرانه! کامی هم به نوعی قربانی شد اما اکرانش بماند به زمانی بهتر با دلی خوش‌تر. این کمترین کاری بود که از دست من برمی‌آمد. با عذرخواهی از عوامل فیلم که بسیار زحمت کشیدند. اینکه اولین فیلم‌ات به اکران مهمترین جشنواره کشورت برسد شاید آرزو باشد اما انسان سوگوار آرزویی ندارد.

کد خبر 476966

برچسب‌ها

میترا ابراهیمی میترا ابراهیمی کیست

بیوگرافی میترا ابراهیمی

زندگینامه میترا ابراهیمی

تاریخ تولد میترا ابراهیمی

پیمان قاسم خانی

پیمان قاسم خانی کرونا

پیمان قاسمخانی و رامبد جوان

پیمان قاسم‌خانی و میترا ابراهیمی

ازدواج دوم پیمان قاسم‌خانی

زن دوم پیمان قاسم‌خانی

زن دوم پیمان قاسم‌خانی کیست

ازدواج مجدد پیمان قاسم‌خانی

همسر دوم پیمان قاسم‌خانی

همسر دوم پیمان قاسم‌خانی کیست

میترا ابراهیمی همسر قاسم خانی

میترا ابراهیمی و همسرش

میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی کیست

میترا ابراهیمی دوست دختر پیمان قاسم خانی

بیوگرافی میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی

میترا ابراهیمی روانشناس

میترا ابراهیمی و پیمان قاسم خانی

میترا ابراهیمی پیمان قاسم خانی

میترا ابراهیمی کارگردان

میترا ابراهیمی متولد چه سالیست

مستند کامی

مستند کامی میترا ابراهیمی

منبع مطلب : www.imna.ir