انتخاب محل نصب ساعت دیواری و خرید انواع ساعت دیواری

یک نت ـ چه نکاتی را در انتخاب محل نصب ساعت دیواری باید مد نظر داشت؟ چرا انتخاب محل نصب ساعت دیواری مساله مهمی است؟
مدل ساعت

یک نت -انتخاب محل نصب ساعت دیواری  و خرید انواع ساعت دیواری

https://www.yeknet.ir/sites/default/files/media/image/012.jpg

چه نکاتی را در انتخاب محل نصب ساعت دیواری باید مد نظر داشت؟ چرا انتخاب محل نصب ساعت دیواری مساله مهمی است؟ چگونه با انتخاب محل نصب ساعت دیواری در طراحی دکوراسیون موثر واقع شویم؟ برای کسب پاسخ هر یک از این پرسش ها با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

ساعت ها انواع مختلفی دارند که یکی از انواع آن ساعت دیواری است و در هر فضا و محیطی که مد نظر داشته باشید حتما باید از این وسیله استفاده شود. به همین دلیل برای کمک گرفتن از ساعت دیواری در طراحی دکوراسیون به مسائل مختلفی از جمله: مدل ساعت، نوع آن، محل نصب آن و ... توجه می شود.

اهمیت انتخاب محل نصب ساعت دیواری چیست؟

با توجه به اینکه ساعت دیواری یکی از اجزای غیر قابل حذف در هر محیط و خانه ای است، باید به محل نصب آن توجه داشت تا هم در زیبایی محیط موثر واقع شد و هم امکان استفاده از ساعت به راحتی وجود داشته باشد.

زیرا اگر محل نصب ساعت دیواری به درستی انتخاب نشود، نه تنها خواندن ساعت را برای اعضایی که در آن محیط حضور دارند دشوار می کند، بلکه طراحی و چیدمان آن فضا را نیز بر هم می زند.

نکاتی در رابطه با انتخاب محل نصب ساعت دیواری:

برای نصب ساعت دیواری باید به نکاتی به شرح زیر توجه داشته باشید تا ساعت دیواری در بهترین موقعیت قرار گیرد:

توجه داشتن به ابعاد ساعت:

ابعاد ساعت و در نظر گرفتن آن از مسائل مهم در خصوص انتخاب محل نصب ساعت دیواری است.

ساعت هایی که ابعاد بزرگی داشته باشند باید بر روی دیوارهایی نصب شوند که طول زیادی دارند و از طرف دیگر ساعت هایی که ابعاد کوچکی داشته باشند باید بر روی دیوار هایی با طول کم نصب شوند.

اگر ساعت کوچک را بر روی دیوار بزرگ نصب کنید، ساعت بر روی آن دیوار گم می شود و جلوه زیبایی را ایجاد نمی کند و نصب ساعت بزرگ بر روی دیوار کوچک نیز همین حکم را خواهد داشت.

بنابراین برای موثر بودن در زیبایی و طراحی دکوراسیون ایده آل باید این مساله را در نظر گرفت.

توجه داشتن به مدل ساعت:

https://www.yeknet.ir/sites/default/files/media/image/011.jpg

همان طور که میدانید ساعت ها را می توان با مدل های بسیار متنوعی تهیه کرد که برای انتخاب محل نصب ساعت دیواری باید به مدل آن نیز توجه داشت. معمولا توصیه می شود که ساعت هایی که مدل شلوغ تری دارند و بدنه آن با طراحی های شلوغ تزئین شده است، بر روی دیوار های خلوت نصب شوند.

اما ساعتی که مدل بسیار ساده ای داشته باشد و از طراحی خاصی برخوردار نباشد را می توان در کنار تابلوهای دیگر نیز بر روی دیوار نصب کرد.

توجه داشتن به صفحه ساعت و طراحی آن:

صفحه ساعت یعنی آن بخشی که عقربه های ساعت در داخل آن قرار داده شده است نیز طراحی های گوناگونی دارد. برخی از ساعت ها دارای صفحه ساده ای هستند و برخی دیگر به گونه ای هستند که صفحه آنها با اشکال مختلف طراحی شده است.

چناچه قصد داشته باشید که ساعتی را در محیط بزرگ نصب کنید، بهتر است که از انواع ساعت با صفحه ساده استفاده کنید زیرا استفاده از ساعت با صفحه شلوغ باعث کاهش سطح خوانایی آن در یک فضای بزرگ می شود اما اگر قصد دارید که ساعت را در یک فضای جمع و جور مورد استفاده قرار دهید، صفجه ساعت شلوغ نیز مشکلی را ایجاد نمی کند.

بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید ساعت دیواری:

در ادامه موارد مطرح شده چنانچه قصد داشته باشید که ساعت دیواری با طراحی های مختلف تهیه کنید و بر اساس سلیقه خود مدل مناسبی را انتخاب کنید، فروشگاه اینترنتی آرام ست برای شما یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود.

به این منظور می توانید به آرام ست مراجعه کنید و از خدمات اینترنتی این فروشگاه بهره مند گردید.

آدرس فروشگاه آرام ست: www.aramset.com است و می توانید همین حالا با کلیک بر روی لینک ارائه داده شده به وب سایت این فروشگاه وارد شوید.

سخن پایانی:

انتخاب محل نصب ساعت دیواری را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دادیم تا با انتخاب یک محل مناسب برای نصب ساعت خود در طراحی دکوراسیون موثر واقع شوید و زیبایی محیط را افزایش دهید.

لازم به ذکر است که در فروشگاه معرفی شده می توانید کالاهای دیگری را نیز از قبیل: کوسن، ساعت ایستاده، آباژور و ... خریداری کنید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده