تم تولد پرسپولیس یک ایده متفاوت و جذاب برای جشن تولد

یک نت ـ تم تولد پرسپولیس یک ایده ی جذاب و متفاوت است که افراد برای جشن تولد ها انتخاب می کنند که این تم ها برگرفته از نقش های کارتنی و انیمیشن و تیم های فوتبال است که برای کودکان بسیار جذاب بوده و بر اساس تم انتخاب شده تزئین جشن تولد صورت می گیرد
تم تولد پرسپولیس یک ایده متفاوت و جذاب برای جشن تولد

یک نت - تم تولد پرسپولیس یک ایده متفاوت و جذاب برای جشن تولد

تم تولد پرسپولیس بر گرفته از نقش های کارتنی و انیمیشن و تیم های فوتبال است که امروزه هر فردی برای جشن تولد خود یک تم تولد بخصوصی را انتخاب می کند.

تم تولد پرسپولیس یک ایده ی جذاب و متفاوت است که افراد برای جشن تولد ها انتخاب می کنند که این تم ها برگرفته از نقش های کارتنی و انیمیشن و تیم های فوتبال است که برای کودکان بسیار جذاب بوده و بر اساس تم انتخاب شده تزئین جشن تولد صورت می گیرد.

تم تولد پرسپولیس و انواع آن

تم به معنی زمینه است که برای مراسم ها مورد استفاده قرار می گیرد که یکی از این مراسم ها مراسم جشن تولد است. تم ها برگرفته از نقش های کارتنی و انیمیشن و تیم های فوتبال است که برای کودکان بسیار جذاب هستند و بسیاری از کودکان این نقش ها را برای خود الگو قرار می دهند. برای مثال تم تولد دختر موانا، تم پسر رئیس، تم رئال مادرید، تم فیل کوچولو، تم پرسپولیس و ... که این تم ها همان طور که از اسمشان پیدا است به سه دسته تقسیم می شوند. دسته اول تم هایی که برای جشن تولد پسرها انتخاب می شوند. دسته دوم تم هایی که برای جشن تولد دخترها انتخاب می شوند و دسته سوم تم هایی که برای هر دو انتخاب می شوند. هر چه تم انتخاب شده برای جشن تولد زیبا و جذاب باشد، جشن تولد نیز زیباتر و باشکوه تر برگزار خواهد شد و باعث خواهد شد تا یک شب بیاد ماندنی برای شما باشد.

تم تولد پرسپولیس و تزئین آن

همان طور که گفتیم تم ها برگرفته از نقش های کارتنی و انیمیشن و تیم های فوتبال هستند که این تم نیز بر گرفته از تیم فوتبال پرسپولیس است که طرفداران زیادی دارد و تم آن یک تم تازه و جذاب و زیبا برای جشن تولد است. هر تمی برای خود وسایل تزئین خاصی دارد و این تم نیز لوازم تزئین بخصوص خود را دارد که عبارتند از پاپکورن، ریسه و پرچم پرسپولیس، کارد و چنگال پرسپولیس، کارد کیک بری، کیک بزرگ مخصوص پرسپولیس، لیوان و پیش دستی یکبار مصرف پرسپولیس، بادکنک های قرمز و سفید و... که این لوازم را باید برای جشن تولد فراهم کرد. برای خرید تم تولد پرسپولیس می توان از دو روش اقدام کرد. روش اول مراجعه به فروشگاه های موجود در بازار که به فروش تم تولد پرسپولیس می پردازند، است. روش دوم نیز مراجعه به سایت های معتبر موجود در اینترنت است که به فروش این تم می پردازند و امروزه افراد زیادی لوازم مورد نیاز خود را از سایت های اینترنتی خریداری می کنند.

روش تزئین تم پرسپولیس در فروشگاه تم تولد

برای تزئین جشن تولد به یک محوطه یا اتاق خالی نیاز است. بعد از انتخاب اتاق یک میز خالی را در جلوی یکی از دیوار ها قرار می دهیم. بعد از آن بنر یا پرچم بزرگ پرسپولیس را بر روی همان دیوار نصب می کنیم و همچنین می توانیم دیوار را با بادکنک ها و ریسه ها تزئین کنیم بعد از آن به تزئین میز می پردازیم. دور تا دور میز را با بادکنک و ریسه و پرچم ها تزئین می کنیم و بعد آن کیک را در روی میز می گذاریم طوری که کیک در راس میز قرار گیرد. کارد و چنگال و خوراکی ها را نیز در دور تا دور کیک روی میز تزئین می کنیم. هر چه در تزئین از خود خلاقیت بیشتری نشان دهیم جشن تولد نیز زیباتر و باشکوه تر برگزار خواهد شد و این کار نیاز به خلاقیت زیادی دارد.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده