آدابی ظریف و مهم که هدایای تبلیغاتی شما را ارزشمندتر خواهند کرد

یک نت ـ از گذشته ها هدایا با مقاصدی سرشار از حسن نیت و مهر نثار می شدند. شما و کسب و کارتان می توانید رسالت، اصالت و اهداف خود را در قالب هدایای نفیس سرشار از حس نزدیکی و گرما برای آنها بازگو کنید.
هدایای تبلیغاتی

یک نت ـ آدابی ظریف و مهم که هدایای تبلیغاتی شما را ارزشمندتر خواهند کرد

استراتژی ها و سیاست های ارتباطی کسب و کارها با همراهان و مخاطبان آنها همچون دنیا در گذر سریع السیر زمان با تحولات شگفت انگیزی به پیش می رود. دیگر شیوه ‌های نخ نمای تبلیغاتی گذشته پاسخ گوی برقراری ارتباط شایسته بین شما و آنها نخواهد بود. سبک های تبلیغاتی منسوخ شده دیگر در این بازار پر از نام و برند و رقیب نمی تواند دل مخاطب شما را برباید و داستان واقعی شما و رسالت کسب و کارتان را برای آنها بازگو کند.

هدایای تبلیغاتی با قدرت تاثیرگذاری فوق العاده خود پا به عرصه تبلیغات گذاشتند تا با محکم ساختن جنبه احساسی، عاطفی و روانی خود با مخاطبان بتوانید از داستان برند خود و کسب و کارتان برایشان بگویید. هدایایی که از جنس مهر هستند و قدرشناسی. هدایایی که سخت و محکم بر دل می نشینند و راه صد ساله شیوه های قدیمی برای برقراری یک پیوند محکم و ناگسستنی را بسی کوتاه تر طی می‌نمایند. هدایای تبلیغاتی سفیران پر از صمیمیت و زیبایی و مهربانی هستند. زبان گویای شما هستند تا از جانب شما نهایت سپاسگزاری و قدرشناسی را به جای آورند.

از گذشته ها هدایا با مقاصدی سرشار از حسن نیت و مهر نثار می شدند. شما و کسب و کارتان می توانید رسالت، اصالت و اهداف خود را در قالب هدایای نفیس سرشار از حس نزدیکی و گرما برای آنها بازگو کنید.

ولی این خود نیز آدابی دارد که به جای آوردن آنها شما را بیشتر و بیشتر بر دل آنها خواهد نشاند و در مقابل، بی توجهی به این آداب می تواند مخاطب شما را نسبت به شما دل زده و مایوس کند.

رعایت نکاتی هر چند ظریف و مهم می تواند پلی محکم بین شما و مخاطبان بنیان کند که تا سال ها در کنجی از دل و ذهن آنها جای خوش خواهید کرد.

هدایای تبلیغاتی متناسب با همراهان شما

شناخت جامعه هدفی که قصد دارید تا از جانب برند خود به آنها هدیه ای دهید بسیار اهمیت دارد. از آن جهت که نسبت به علاقه مندی ها، سلایق و جایگاه آنها غافل نباشید.

هدیه دادن یکی از رویدادهای هیجان انگیز کسب و کار شماست که حس مشارکت در کارمندان و مشتریان شما را بر می انگیزاند و فارغ از روابط کاری، ارتباطات احساسی و عاطفی ارزشمند و عمیقی را بین شما و آنها و یا شما و شرکای تجاری شما به وجود خواهد آورد.

شما باید آگاه باشید که برای چه قشری از مخاطبان خود قصد دارید هدیه تهیه کنید. چرا که هدایایی که برای مدیران یک صنف یا همراهان بزرگ تجاری شما در نظر گرفته می شود از هدایایی که برای سایر مخاطبان شما آماده می شوند متفاوت خواهند بود. توجه به سلایق، علاقه مندی ها و قشر جامعه هدف مورد نظر به شما در انتخاب یک هدیه تبلیغاتی هوشمندانه کمک شایانی خواهد کرد. و باعث خواهد شد از افراد متناسب با نوع کار، فعالیت و جایگاه آنها به نحوی شایسته و درخور قدردانی شود. به گونه ای که کارمندان شما حس کنند نقش ارزشمند و قابل توجهی در موفقیت های کسب و کار شما داشته و سایر مخاطبان شما با دریافت این هدایا نیز آنچنان حس خوبی خواهند داشت که با تمام وجود به شما و اهداف شما اعتماد خواهند کرد.

پیدا کردن بهانه هایی دلنشین برای اهدای هدایا

طی یک برنامه ریزی منطقی و متفکرانه، مناسبت ها و موقعیت هایی که می توانید به بهانه انها از همراهان خود یاد و نهایت سپاسگزاری را به جای آوردید تعیین نمایید. به این طریق از قبل فرصت خواهید داشت تا نسبت به تهیه هدایای تبلیغاتی اقدام نموده و مخاطبان خود را به زیباترین شکل ممکن با این هدایای هوشمندانه و زیبا غافلگیر کنید و سازنده ای تجربه ای خوشایند برای آنها باشید.

  • نگاهی گذرا به تقویم رسمی کشورمان چشم اندازی به شما خواهد داد برای یافتن ایامی تا بهانه ای زیبا و به جا باشند برای تقدیم هدایای تبلیغاتی.
  • سالروز تاسیس شرکت و تولد برند از بهترین مناسبت ها ست تا به فوق العاده ترین شکل ممکن همراهان خود را در شادی خود از راه اندازی کسب و کارتان شریک کنید و به آنها بگویید که حضورشان تنها امید و انگیزه ای ست که این کسب و کار با دل بستن به آنها، استوار و محکم به کار خویش ادامه خواهد داد.
  • پاس داشتن تاریخ اولین همکاری مخاطبان شما، خواه روز شروع به کار پرسنل شما باشد، خواه مشتریان شما و یا شرکای تجاری شما. این روز آغاز یک همکاری و همدلی صمیمانه بوده است که برای گرامی داشت آن اهدای یک هدیه تبلیغاتی شایسته می تواند دل همراهان شما را گرم و امیدوار کند.
  • رویدادهایی مانند کنفرانس ها، نمایشگاه ها، سمینارها و سایر هم نشینی هایی از این دست فرصتی مغتنم خواهد بود برای معرفی اصالت و هویت برند خود به مردم و همچنین قدردانی از حضور آنانی که همیشه در کنار شما و کسب و کار شما بوده اند.

خوب است که نسبت به عمل دلنشین هدیه دادن به عنوان یک برنامه رایج و همیشگی جهت بهبود روابط و صمیمی سازی آن در برنامه ریزی ها و استراتژی های سازمانی خود توجه بیشتری نشان دهید.

احساس تعلق دریافت کنندگان هدایای تبلیغاتی به هدایای شما

هدیه دادن به ویژه در کسب و کارهای امروزی، بخش مهمی از روابط و تعاملات شما با مخاطبان شما را شامل می شود. هر چه انتخاب و اهدای آن متفکرانه تر باشد اثر بخشی آن بیشتر خواهد بود. شخصی سازی این هدایا از عواملی هستند که این تاثیرگذاری را دوچندان خواهند کرد.

نوشتن متنی زیبا و دلنشین با دست خط خودتان که حامل احساساتی سرشار از حس اعتماد و صمیمیت است به خوبی بر دل مخاطب شما خواهد نشست و شاید هم لبخندی بس زیبا را بر لبان او نقش بندد. درج نام و لوگوی برند شما بر هدایای تبلیغاتی به گونه ای که بر زیبایی ظاهری آن خدشه ای وارد نکند و جنبه تبلیغاتی آن پررنگ نباشد می تواند به شخصی سازی آن کمک قابل توجهی نماید. با انجامی تمامی این کارها مخاطب حس خواهد کرد این هدیه برای شخص او طراحی شده است و این خود حامل احساسات خوشایندی برای او خواهد بود.

هدایای تبلیغاتی هرچه ماندگارتر، دلنشین تر و محترمانه تر

انتخاب هدایایی که دوام و ماندگاری داشته باشد نشانه ارزش و احترامی خواهد بود که شما برای مخاطب خود قائل هستید. هدایایی که برای مدت ها طولانی در زندگی کاری و شخصی مخاطبان و همراهان شما حضور دارند و برآورده کننده نیاز آنان می باشند، از تدبیر و کاردانی شما سخن خواهند گفت.

هیچ گاه فراموش نکنید که تفکر پشت هدیه تبلیغاتی شما گوینده داستان شما و هویت کسب و کار شماست. با انتخاب هدیه ای که دوام و کیفیت پایین داشته باشد به اعتبار شما نزد آنان خدشه ای جدی وارد خواهد شد. اهدای هدایای تبلیغاتی با ایجاد حس نیک و خوشایند در مخاطب شما برند شما را به شیوه ای مطلوب و دلخواه معرفی خواهد کرد و نقش مهمی در توسعه آن خواهد داشت. بنابراین این موضوع که چه هدیه ای و با چه کیفیتی و چگونه به مخاطب اهدا شود می تواند تاثیر شگرفی بر سرنوشت کسب و کار شما داشته باشد.

هدایای تبلیغاتی با کوله باری از احساسات خوشایند

بسیار محتاط باشید که هدایایی که در نظر گرفته اید حامل خوشایند ترین و بهترین پیام ها برای مخاطب شما باشد. تنها به چشم یک هدیه تبلیغاتی به آن نگاه نکنید. چرا که این کار احساسات نامناسبی برای آنها به همراه خواهند داشت. هر اقدامی اینچنینی می تواند موجب تخریب ذهنیت های آنها نسبت به شما و اهدافتان شود. پررنگ شدن ابعاد تبلیغاتی هدایا و ایجاد حس معامله در مخاطب احساسات نامطلوب و ناامنی به آنها انتقال خواهد داد. هدایا را بدون هیچ چشم داشتی به همراهان خود تقدیم کنید و با ایجاد فضایی سرشار از امنیت و آزادی به آنها این امکان را دهید که در آرامش کامل، شما و برند شما را بشناسند. این شما هستید که با نحوه رفتار و منش خود، اصالت خود و کسب و کارتان را برای آنها اثبات خواهید کرد. و این هنگام است که آنها به شما ایمان خواهند آورد.

بسته بندی هدایای تبلیغاتی، اولین تصویر به جای مانده بر ذهن مخاطب

پس از یک انتخاب یک هدیه تبلیغاتی عالی و بی نقص، برای تکمیل آن نیاز به یک بسته بندی شکیل و شایسته خواهید داشت. نحوه بسته بندی هدایا گواهی خواهد بود بر میزان ارزشی که شما برای آنها قائلید. هر چه این کار زیباتر و با حساسیت بیشتری انجام شود بر دلنشینی و تاثیرگذاری هدیه تبلیغاتی شما افزوده خواهد شد.

طراحی های بسیار نوین و در عین حال جذاب و ایمن برای بسته بندی وجود دارد که در عین حال که امنیت و ایمنی هدایا را در حین ارسال تضمین خواهند کرد، زیبایی هر کدام از آنها به نحوی میتواند برای مخاطب شما قابل ستایش باشد.

آداب و رسوم بین المللی اهدای هدایای تبلیغاتی

چنانچه دارای همراهان و شرکای تجاری بین المللی هستید و قصد تهیه هدیه تبلیغاتی برای آنها دارید بهتر است قبل از هر اقدامی درباره آداب هدیه دادن در آن کشورها تحقیقات کافی به عمل آورید. ممکن است که آنها دارای آداب و رسوم کاملا متفاوتی باشند که تخطی از آنها به اعتبار و نام شما نزد آنها لطمه ای وارد کند.

ارسال گرم و صمیمانه هدایای تبلیغاتی

بهترین و محترمانه ترین شیوه اهدای هدایای تبلیغاتی از طریق دستان گرم خود شماست تا مخاطبان شما با تمام وجود حس جاری در اهداف شما برای پیشکش هدایا را دریافت کنند. ولی در شرایط حال حاضر دنیای ما ایمن ترین و منطقی ترین روش ارسال به آدرس مخاطب خواهد بود. آن هم به شیوه ای کاملا شکیل و محترمانه که می توانید با استفاده از نیروهای شرکت خود ملبس به یونیفرم های منقوش به نام و لوگوی برند شما اقدام به این کار کنید که تاثیرات عمیق تری بر روح و جان آنها خواهد گذاشت.

هدیه دادن در ذات و طبیعت خود همراه است با حسن نیت و ایجاد روابط نزدیک و صمیمی که در عین حال برای شکوفایی و رشد تجاری کسب و کار شما هم یاری گر بسیار خوب و همراهی مطمئن خواهد بود.

اهدای هدایای تبلیغاتی مناسبی و با آدابی که نشان دهنده اصالت، خلاقیت، خوش ذوقی، شخصیت و هویت حقیقی کسب و کار شما خواهد بود، یکی از تاثیرگذارترین روش های شناساندن شما به همراهان و مخاطبان خواهد بود.  بخش عظیمی از بودجه های بازاریابی شما صرف نگه داشتن مشتریان و شرکای تجاری شما با راه هایی غیر مطمئن و نا ایمن خواهد شد. اما هدیه های تبلیغاتی شما در عین آنکه روابط احساسی شگفت انگیزی بین شما و آنها ایجاد خواهند کرد، بهانه ای ارزشمند خواهند بود برای محکم کردن مراودات تجاری شما و آنها.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده