ماجرای کرونایی شدن علی انصاریان و مهرداد میناوند

یک نت ـ داغ از دست دادن علی انصاریان پس از فوت مهرداد میناوند در شرایطی که تازه چند روزی از فروکش کردن موج سوم کرونا در کشور می گذشت، شوک بزرگی بود به همه مردم ایران.
ماجرای کرونایی شدن علی انصاریان و مهرداد میناوند

یک نت ـ فوتبال ایران چطور داغ دو عزیز دید؟

داغ از دست دادن علی انصاریان پس از فوت مهرداد میناوند در شرایطی که تازه چند روزی از فروکش کردن موج سوم کرونا در کشور می گذشت، شوک بزرگی بود به همه مردم ایران.

این فاجعه چطور اتفاق افتاد؟ آن طور که حامد اژدری شوهر خواهر علی انصاریان چند روز قبل در برنامه سلام صبح بخیر شبکه ۳ سیما گفته بود، احتمالا علی در برنامه ویژه دربی با اجرای مهرداد میناوند دچار این بیماری شده است.

حامد اژدری در آن برنامه گفت:«علی آقا دو روز بعد از ابتلای مهرداد میناوند دچار علائم بیماری شد.»

ویژه برنامه ای که به صورت زنده از اینستاگرام ۶ میلیون نفری باشگاه تحت نظر شرکت آتیه داده پرداز اسپانسر انحصاری پرسپولیس پخش شد.

میناوند در بین دو نیمه دربی در استودیوی این برنامه دچار تنگی نفس و تپش قلب شده بود و تقریبا یکی دو روزی پس از این برنامه دچار علائم کرونا می شود اما خیلی دیر به بیمارستان مراجعه می کند. دکتر هاشمیان پزشک این دو فوتبالیست تازه درگذشته درباره شرایط شان در زمان مراجعه به بیمارستان گفته بود:«مهرداد با خود من رفاقت داشت. از همان روزی که علائم سرماخوردگی داشت به او گفتم تست بده و اسکن بگیر اما خیلی دیر این کار را انجام داد و زمانی که به بیمارستان لاله رفت ، اکسیژن خونش به حدود ۶۰ رسیده بود.»

این اتفاق دقیقا درباره علی انصاریان عزیز هم افتاده بود؛«من به مادر علی عزیز هم گفتم، او تقریبا یازده روز دیرتر به پزشکان مراجعه کرده بود و در زمان بستری در بیمارستان فرهیختگان ، اکسیژن خونش زیر ۷۰ بود.»

اگرچه با احتساب ۱۱ روز بیماری و ۱۴ روز بستری، شاید هم علی و هم مهرداد حتی قبل از این برنامه به کرونا مبتلا شده باشند که پیش از آن هم در چند محفل مشترک دیگر، کنار هم بوده اند.

اما این داغ تلخ بار دیگر این حقیقت دردناک را درباره کرونا یاد تک تک مان آورد: ماسک بزنیم، فواصل اجتماعی را رعایت کنیم و با مشاهده نخستین علائم به پزشک مراجعه کنیم و تست های لازم را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید:

عکس تشییع جنازه علی انصاریان

ماجرای کرونایی شدن علی انصاریان و مهرداد میناوند افشا شد

عکس علی انصاریان با لباس پرسپولیس

خبر مرگ علی انصاریان صحت دارد

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده