شک به شوهرم داره دیوونم میکنه

شک مرد به همسرش,اگر به همسر خود شک دارید,شک به خیانت همسر,شک به شوهرم داره دیوونم میکنه,آیا مرد حق دارد گوشی همسرش را چک کند,آیا زن میتواند پرینت خط شوهرش را بگیرد,شوهر با چه مدرکی می تواند پرینت بگیرد,شوهرم رمز گوشی را از من پنهان میکند
شک به شوهرم داره دیوونم میکنه

یک نت ـ سلام من خانمی 35 ساله و همسرم 38 ساله است. 5 ساله ازدواج کردم. ولی از همون اول متوجه پیامها و تماس مشکوک شدم و دیدم دوستان متعدد داره. اوایل یکی دوبار بهش گفتم کی بود مثلا زنگ زد انچنان برخوردهای سنگین کرد که من خیلی ترسیدم به جای اینکه من اونا توبیخ کنم اون یه جور برخورد کرد من نتونم حرفی بزنم با اینحال خیلی من رادوست داره از هیچ محبت و کاری برام دریغ نمیکنه فوق العاده مرد خوبیه به طوری که من عاشقش هستم و با اینکه تو گوشیش عکس دختر و زن میبینم انگار که باورم نشه فوقش دوروز اوقات تلخی میکنم بعد یادم میره چون خیلی دوستش دارم. فوق العاده هم تو مسایل دیگه باتقواست مثلا احترام به ائمه حتی اسمشون بیاد دست به سینه میشه. نماز اول وقت خمس صدقه قران زیارت البته از اون خشکه مقدس ها نیست از نظر من همه چیزش عالیه!!!

با افراد متعدد مشاوره کردم یکی میگه نباید سرگوشیش بری اصلا این حرفو قبول ندارم چون وقتی کاراش مشکوکه کاملا مشخصه.
یکی میکه حرمت نشکن که من همین کار کردم .

و دیگری گفت بهش محبت کن که سیر بشه منم بهش خیلی محبت میکنم ولی اخرش فایده نداشته

گاهی غیر مستقیم بهش گفتم مثلا کجا بودی یا مشکوکی ... اینجور مواقع که اخرین بار چندروز پیش بود که تو گوشیش عکسش با چند خانم دیدم (یادش رفته بود پاک کنه) و به من گفته بود شرکت هست منم بهش گفتم کجا بودی ... به شدت باهام برخورد کرد و قهر کرد و گفت من به تو شک ندارم و خیلی دوستت دارم ولی تو نه و دوست ندارم کسی که به من شک داره باهام زندگی کنه و خیلی بی محلی میکنه منم اصلا طاقت ندارم...( ولی میدونم خیای دوستم داره و حتی بک لحظه نمیتونه دوریم تحمل کنه)

واقعا نمیدونم چکار کنم بهش بگم تو گوشیش دیدم خیلی بهم میریزه نگم خودم بهم میریزم تا کی این اوضاع ادامه داشته باشه

(البته اینم بگم تو خانواده خودش زیاد بهش بها ندادند پدرش خیلی متکبر و قلدر است حرف فقط حرف خودشه به علت واهی و سیاسی از دانشگاه اخراج میشه و خانوادش حمایتش نکردند الان چون بقیه افرادشون تحصیلکرده هستند اصلا جایگاهی نداره تو خونه و یه نامزدی ناموفق هم به اصرار خانواده داشتند چون فرد کم حرف و مظلومی هست به اصطلاح ما)
شرمنده خیلی طولانی شد.. لطفا راهنمایی کنید مضطر شدم
پاسخ:
با سلام و تحیت
توجه داشته باشید که تحلیل چنین موضوعی نیاز به مشاوره حضوری دارد و رسیدن به پاسخ قطعی از این راه امکانپذیر نیست.
ضرورتا به نقاط قوت وی متمرکز شوید و از وارسی و چک کردن گوشی وی خودداری کنید. اما در مواردی که شائبه تجسس شما در امور شخصی وی وجود ندارد و ناخواسته نشانه ای برملا می شود، لازم است احساس خود را با وی مطرح کنید و از وی توضیح بخواهید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده