سرم مو چیست و مهمترین کاربردهای سرم مو کدامند؟ + انتخاب بهترین محصول

یک نت ـ با توجه به تغییر سبک زندگی و افزایش استرس و فشارهای روحی و مشکلاتی مانند ریزش، شوره، خشکی و خارش سر، روشهای مراقبت از مو تغییرات اساسی یافته و صرف شستشو و پاکیزه نگه داشتن مو کافی نمی باشد.
سرم مو چیست و مهمترین کاربردهای سرم مو کدامند؟ + انتخاب بهترین محصول

یک نت ـ سرم مو چیست و مهمترین کاربردهای سرم مو کدامند؟ + انتخاب بهترین محصول

رنگ مو

همه ما می دانیم که چقدر سلامتی و زیبایی مو مهم است و چه نقش مهم و تاثیرگذاری در جذابیت، افزایش اعتماد به نفس و محبوبیت افراد دارد. لذا مراقبت و رسیدگی مداوم، لازمه داشتن موهای سالم و زیبا بوده و بی‌توجهی به آن در بلند مدت اثرات جبران ناپذیری خواهد داشت.

برای حفظ و نگهداری سلامت موها استفاده از محصولات مراقبی مو در روتین روزانه و یا هفتگی ضروری است. همانطور که می‌دانید محصولات فراوان و متنوعی در بازار وجود داشته اما لازم است با تحقیق و بررسی بهترین و مناسب ترین آنها را که سازگار با موی سر است انتخاب کنیم.

علاوه بر انتخاب شامپو مناسب با ساختار مو، استفاده از ماسک های داخل حمام و استفاده از سرم های مو به طرز چشمگیری رواج یافته است. سرم‌هایی همانند محلول و سرم مو سریتا، به‌علت عملکرد مطلوب از پرطرفدارترین محصولات مراقبی به‌شمار آمده و برای تقویت انواع مو استفاده می گردند. حتماً تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا دریچه ای جدید از اطلاعات به سوی شما گشوده شود.

 

سرم مو چیست ؟ يك انتخاب هوشمندانه

https://www.yeknet.ir/sites/default/files/media/image/07_1.jpg

بعد از دوش گرفتن موهای صاف می خواهید؟ -یک سرم مو داشته باشید. قبل از حالت دادن مو توسط سشوار مي خواهيد از موهاي خود در برابر حرارت محافظت کنید؟ -از سرم استفاده كنيد. در تمام طول روز موهای براق می خواهید؟ -سرم جواب می دهد!  بنابراين گاهي اوقات به نظر مي رسد كه سرم مو مهم ترين جزء در دنیای آرایش مو است. 

لازم است بدانید که ماهیت و عملکرد سرم مو کاملا از روغن مو متفاوت می باشد، ماده اصلی تشکیل دهنده سرم های مو  بر پایه سیلیکون است که این عنصر شیمیایی می‌تواند که با ایجاد یک پوشش حفاظتی بر روی سطح مو موجب حفظ رطوبت مو شده و از خشکی و وز شدن موها جلوگیری نمايد. این پوشش به عنوان سدی در برابر گرما، کثیفی و سایر آلاینده ها محیطي عمل می کند و با صيقلي كردن مو به حالت دهندگي موها نیز کمک می کند. نورهمچنین از این لایه سرم منعکس می شود و به موهای شما درخشندگی ظریفی می دهد.

البته سرم مو فواید بسیار دیگری هم دارد، پیشنهاد کارشناسان ما استفاده از محلول و سرم مو سریتا، به‌عنوان محصولی پرکاربرد و سودمند می باشد که در ادامه در رابطه از ویژگی های منحصربه‌فرد این محصول صحبت خواهیم کرد.

سرم موی سریتا یک سرم همه فن حریف

سرم مو سريتا علاوه بر سیلیکون، دیگر مواد مغذی مورد نیاز مو را نیز فراهم می کند، کراتین، ویتامینE، پروتئین هیدرولیز شده و اسیدهای آمینه ضروری  موجود در این سرم برای موهای شما معجزه می کند. آنها با تامین تغذیه و رطوبت برای هر تار و همچنین ترمیم فولیکول ها، باعث کاهش شکنندگی مو می‌شوند و باعث می شود این محصول منحصر به‌فرد تمام نیازها برای داشتن یک موی سالم را فراهم آورده و موجب حالت دادن، ابریشمی و براق شدن آنها گردد.

اگر می‌خواهید در جهت افزایش جذابیت و زیبایی خود سنگ تمام بگذارید، هوشمندانه انتخاب كنيد. پيشنهاد مي‌كنيم همراه با محلول و سرم مو سریتا استفاده از محلول تقویت مژه سریتا که از پرطرفدارترین محصولات تقویتی مژه موجود در بازار است و همچنین سرم تقویت کننده ابرو سریتا غافل نشوید. با استفاده از این سه محصول معجزه آسا در کنار هم، از نتایج شگفت‌انگیزی که بدست خواهید آورید، متحیر می‌شوید.

برای شناخت بهتر از سرم های موجود در بازار دعوت می کنم در ادامه با انواع سرم مو آشنا شوید:

انواع سرم مو

سرم‌ها انواع متفاوتی دارند که به تناسب نوعشان عملکردهاي متفاوتی هم از آنها انتظار خواهيم داشت به عنوان مثال در سرم‌های ضد موخوره با مواد موثری که در ترکیباتشان دارند باعث کنترل، درمان و پیشگیری از موخوره می شوند.

با انتخاب درست سرم مو و متناسب با نيازهاي مو، می توان رویای دستیابی به موهای زیبا و ابریشمی را به واقعیت تبدیل کرد و از داشتن موهای براق و درخشنده لذت برد. برخی از انواع سرم مو به شرح زیر می باشد. محصولات سریتا از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید.

  • سرم مو ضدموخوره
  • سرم مو مخصوص محافظت از گرما و آلودگی
  • سرم موی مناسب موهای خشک
  • سرم موی مناسب موهای فر
  • سرم موی مناسب موهای رنگ شده و آسیب دیده
  • سرم های ضدریزش مو
  • سرم های حالت دهنده

فواید و كاربردهاي سرم مو

رنگ مو

با توجه به تغییر سبک زندگی و افزایش استرس و فشارهای روحی و مشکلاتی مانند ریزش، شوره، خشکی و خارش سر، روشهای مراقبت از مو تغییرات اساسی یافته و صرف شستشو و پاکیزه نگه داشتن مو کافی نمی باشد.  اهمیت و ضرورت استفاده از سرم مو برای داشتن موی سالم بیش از پیش احساس می‌شود. در ادامه فواید سرم مو را باهم مرور می کنیم:

از مو محافظت می کند

همانگونه که قبلا خواندید سیلیکون موجود در ترکیبات سرم مو با ایجاد یک پوشش روی ساقه مو در برابر آسیب‌ها از مو محافظت می کند.

آبرسان و ترمیم کننده ساقه مو

وجود آمینو اسید در سرم ها، آسیب هایی که به علت های مختلف اعم از رنگ کردن مداوم مو، دکلره کردن و غیره به ساقه مو وارد شده را ترمیم می کند.

افزایش درخشش و جلوه‌ی مو

سرم مو با انعکاس نور تابیده شده بر مو، باعث درخشنده تر و زیبا تر شدن موها می گردد

از ریزش مو جلوگیری می کند

وجود ماده موثره و مغذی موجود در سرم‌ها، باعث تقویت فیبر مو می شود و آسیب دیدگی و ریزش مو را به طور چشمگیر کاهش می دهد.

جلوگیری از گره خوردن، ژولیدگی و زبری مو

سرم با صیقلی و نرم کردن بافت مو، مانع گره‌خوردگی و خشکی مو می شود.

نحوه مصرف سرم مو

یادگیری نحوه استفاده صحیح از سرم مو ، نکته کلیدی برای به دست آوردن بیشترین بهره از آن است. که در ادامه توضیح خواهیم داد:

  • اولین و مهمترین گام تهیه سرم با کیفیت است.
  • استفاده از سرم بر روی موهای تمیز دومین نکته‌ای است که نباید فراموش شود.
  • بنابراین موهای خود را با شامپوی مناسب شستشو دهید، آب اضافي موها را با حوله بگيريد، توجه کنید مو كاملا خشك نشود.
  • سپس حدود 4 تا 5 قطره از سرم مو را در كف دست ريخته و ابتدا دست ها را به هم بماليد و سپس به آرامي و ملايمت فراوان بر روی ساقه مو كه نم‌دار مي باشد ماساژ دهيد، اینکار را با حوصله و دقت انجام دهید و سعی کنید سرم به تمام قسمت های مو پخش شود، كف سر به سرم آغشته نشود.
  • در صورتی که موهایی پر پشت یا بلندي دارید از مقدار بیشتری سرم مو استفاده کنید. کمی صبر کنید تا سرم بروی موهایتان خشک شود. اکنون می توانید موهای نرم و ابریشمی خودتان را حالت دهید.

جمع بندی

در این مطلب درباره بهترین و ساده ترین روشهای مراقبت از مو و استفاده از سرم مو به عنوان تحولی در روشهای مراقبت از مو صحبت کردیم. نکاتی که با هم یاد گرفتیم ساده بوده و عمل به آنها به آسانی امکانپذیر است. از اینکه مطالب ما را ‌خواندید و با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده