ماجرای توهین یا لثارات به حضور هنرمندان جشن حافظ

نشریه یا لثارات,توهین نشریه یا لثارات ,توهین یالثارات,توهین نشریه یا لثارات به هنرمندان,عکس توهین یالثارات به هنرمندان,متن توهین یالثارات به هنرمندان,ماجرای توهین یالثارات به هنرمندان
توهین

یک نت ـ توهین نشریه یا لثارات به هنرمندان

نعمت احمدی حقوقدان درباره تیتر توهین آمیز و فحاشی نشریه «یا لثارات» به هنرمندانی که در جشن حافظ شرکت کرده بودند گفت: حتی اگر جرم و یا فحشایی هم اتفاق بیفتد انتشاردهنده آن جرم، از نظر تطبیق موضوع با قانون، خود مجرم تلقی می شود.

این حقوقدان با بیان اینکه رسالت مطبوعات تخریبی نیست گفت: رسالتی که مطبوعات در سطح جامعه دارند به نوعی روشنگری است حال اگر به فرض فسقی هم صورت گیرد و یا عمل ناصوابی هم در جایی انجام شود، از نظر حقوقی انتشاردهنده آن مجرم است.

متن و عکس منتشر شده توسط نشریه یا لثارات

(به علت فحاشی زشت از انتشار متن واضح معذوریم!)

 

وی با بیان اینکه ائمه اطهار اعتقاد به استتار و پوشاندن هر گونه فسقی دارند و در روایات بسیار آمده که بیان و اشاعه فحشا از خود فحشا بدتر است گفت: به لحاظ حقوقی هر چند تصاویر نادرستی هم گرفته شود، اشاعه کننده آن نیز خلاف مرتکب شده و بنا به قانون مجرم تلقی می شود.
این حقوقدان با بیان اینکه اگر هر گونه حرکتی به قصد و انگیزه تخریب یک جریان، مجموعه و حتی یک فرد صورت گیرد و در آن جرمی آشکار شود این از نظر قانونی نه تنها خلاف است بلکه از نظر تطبیق موضوع با قانون، انتشار دهنده نیز مجرم تلقی می شود.

 هفته نامه «یا لثارات» تصاویری از هنرمندان حاضر در جشن حافظ را با تیتری بسیار توهین آمیز منتشر کرده که البته همه آنها با حجاب بودند.

واکنشها به توهین یالثارات به سینماگران

توهین نشریه یالثارات به شرکت کنندگان در جشن سینمایی حافظ واکنشهای متعددی را در پی داشت. این نشریه با انتقاد تند از نوع پوشش بازیگران حاضر در این مراسم از الفاظ رکیک برای آنها و همسرانشان استفاده کرده است.

یک منبع آگاه در وزارت ارشاد به ایران آنلاین گفت: واکنش در مقابل مطلب توهین آمیز نشریه «یالثارات» که ما حتی نمی‌توانیم واژه اش را بر زبان آوریم سکوت است.

یک منبع آگاه در خانه سینما: خانه سینما عصر امروز درباره انتشار عکس و مطلب توهین آمیز نشریه «یا لثارات» جلسه ای برگزار و در پایان بیانیه ای صادر می کند.

نعمت احمدی:انتشاردهنده این تصاویر مجرم است

علی معلم مسئول برگزاری جشن حافظ:جامعه هنری باید نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد.

مهراب قاسمخانی در صفحه اینستاگرامش نوشت: امیدوارم مسئولین و جامعه هنری نسبت به این تیتر واکنش مناسبی نشان بدهند.

جواب مهران غفوریان به توهین روزنامه یالثارات

 

مهران غفوریان

بعد از توهین روزنامه یالثارات به مهران غفوریان و دیگر هنرمندان حاضر در جشن حافظ ۹۵ با بکار بردن کلمه دیوث کیست مهران غفوریان در جواب هفته نامه یالثارات این عکس را منتشر کرد.

جواب مهران غفوریان به توهین روزنامه یالثارات با کلمه دیوث

منابع: الف

سیمرغ

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

بهتره به آقای غفوریان بگین همینی که تو تن خانمش هست دربیاره سنگین تره
عقده ای
اینکه یک فرد همسرش را با لباس های نامناسب و بدن نما در معرض مردان نامحرم و احیانا چشم چران قرار دهد مسلما عملی وقیحانه و شرم آور است. دوستان از این ناراحت هستند که از لفظی خاص برای اشاره به این افراد استفاده شده است؟ مثلا اگر می گفتند اینها بی غیرت هستند مشکل حل بود؟
من اصلا از کار روزنامه و توهینش خوشم نیومد چون امر به معروف با این شکل رو حتی پیغمبر خدا هم قبول نداره هیچ مرامی این نحوه صحبت رو قبول نداره چه برسه به اینا که خودشونو مذهبی میدونن.اماااا آقای غفوریان وامثال ایشون که خودشونو روشنفکر میدونن وازاد.شما چراااا .شما که خودتو آگاه میدونی چرا به چادر توهین کردی .شما که میدونی چادرنماد مقدسات مذهبی مردمه؟؟؟شما که ادعای روشنفکریت میشه چرا با توهینشون برآشفته شدی؟؟؟هم صنفهای شما اگر به اون مذهبی ه چیزی بگن واونا برآشفته بشن که دااااد میزنین این جماعت کم ظرفیتن... چی شد؟؟؟؟چرا کم ظرفیت شدین که بی احترامیتون نثار حضرت زهرا بشهههه.برای هردو طیف متاسفم
عجب.... چقدر جالب بندال مردم میشینا... این بنده خدا کی به چادر توهین کرد. تو ولایت شما کسی اینطوری چادر سر می کنه؟؟؟؟؟
شما بفرمایید منظورشون چی بوده دقیقا؟
چرا هر جا کم میارین پای مقدسات و بانو زهرای اطهر رو پیش میکشین ؟؟؟کجای این شبیه چادره و اصلن کجای قضیه نام زهرا آورده شده ؟؟؟؟ چرا با یه غوره سردیتون میشه با یه مویز گرمی ؟؟؟؟
چرا هر جا کم میارین پای مقدسات و بانو زهرای اطهر رو پیش میکشین ؟؟؟کجای این شبیه چادره و اصلن کجای قضیه نام زهرا آورده شده ؟؟؟؟ چرا با یه غوره سردیتون میشه با یه مویز گرمی ؟؟؟؟
آقای مهران غفوری تمام مسایل اعتقادی و ارزشهای مردم رو علی الظاهر شوخی و جوک می بینند که با اون وضع خانمش رو به صحنه اورده و الان این عکس رو انداخته اند . ایشان که مورد علاقه و لطف این مردم هستند زحمت کشیده رعایت احترام به ارزش ها و اعتقادت مردم رو بنمایند و این عکس ایشان بعبارتی بدتر از اون رفتارشون هست . در ضمن نشریه لثارات هم باید از الفاظ بهتری استفاده می کردند.
متاسفانه قشری که ادعای هنر و هنرمندیشون میاد و ادعای فرهنگشون میاد اینطوری بی ظرفیت بازی درمیارن , به همه چی حتی مقدسات و چادری که نماد دین و مادران ایرانی ماست توهین میکنن..... متاسفم غفوران جان......
ای کاش بازیگرای ما کمی نظر مردم را درباره پوشش خانم هاشون جویا بشن؟ آدم حتی ماشینی رو که در اختیارش داره سعی میکنه نزاره گرما و سرما خرابش کنه و روش کاور میکشه چه برسه به زن خودش!
ایشون اصلا منظورشون چادر نبوده..شلوغش نکنید دیگه.منظورشون این بوده که یال بعد حتی نمیذاربو فیافه هاشون معلوم شه...فکر کنم اینفمر شما یه جور توهینه به چادر که چادر رو با پتو یکی میبینید
اولا که به کسی ربطی نداره که نظر بپرسه مگه کسی به شما میگه چطور لباسی بپوشی؟ بعدشم واقعا براتون متاسفم که همسر و ماشین رو در به سطح میبینید!!!
مگه راجع به پوشش مادر شما ما نظر میدیم که همچین توقعی داری؟
واقعاهنرمندان باالگوگرفتن ازهنرمندان هالیوود،خودشون وخیلی بی حجاب ظاهرمیکنن،خوبه شمامسلمونین ،چیزبدی نگفته این روزنامه خیلی ام ب حق گفته..
واقعا واسم عجیبه، کل چیزی که بهش واکنش میشه شده روسری، شال و لباس. در مقابل این قبیل روزنامه‌ها و نشریات هیچ واکنشی در مقابل فساد مالی و قدرتی و انواع رانت‌ها در کشور ندارند. خودتوت برید و بررسی کنید در آیات قرآن چند بار از حجاب صحبت شده و در مقابل چند بار از ربا، دزدی، غیبت و تهنمت یاد شده. در پایان من معتقدم همانگونه که کسی با چادر و روبند بیرون میاید این حق رو برای دیگران هم قایل بشیم که با توجه به عرف بتونن لباس رو انتخاب کنن. نگاهی به وضعیت پوشش در شهرهای مختلف عرف پوشش در ایران رو نشون میده.
هنرمندان مملکت ماهنرمندانه قبح شکنی کردندآقای غفوریان عددی نیست که بخواهدمعنی ومفهوم پوشش وچادررابفهمد ازتصویری که ازهمسرشان گذاشتندمیشودفهمیدپوشش برای اینها همان کاغذبستنی رادارد
اینه فرهنگ؟ ک ناموستونو با بدترین وضع بیارین توخیابونا؟؟؟؟؟ غیرتتون کجارفته
اقا مسلمونی برای خودت باش. حالا چون قدرت دستتونه باید دنیا رو مسلمون کنید؟ یه نگاهی به کشورهای دارای دموکراسی مسلمون نشین بکنید ببینین اعتقادات اونا بیشتره یا مایی که حجاب و مسائل اسلامی رو به زور می خوایم به مردم بگیم؟ برای مثال در همین ترکیه اگر یه نظر سنجی بکنن حد اقل نیمی از مردمشون اسلام می خوان با تمام وجودشون.. حالا اگر این نظر سنجی در مملکت خودمون به شیوه کاملا ازادانه صورت بگیره به چه اتفاقی میوفته..؟؟؟
با بیانات شما دیگه چه نیازی به همه پرسی.!!!!
چرا دردتون اومد از حقیقت گوئی من لفظ اون روزنامه رو تائید نمیکنم ولی شما هم نباید از بازگو کردن حقیقت عیان که همه میدونیم ناراحت بشین اگر ناراحت شدی هنر مند عزیز بهتره تو خودت و زنت دنبال ایراد یاد شده بگردی
بعضی خانمهایی که به نام بازیگر تو سینمای ایران فعالیت می کنند عروسکند تا هنرمند چون اگه هنرمند بودند بایستی هنرشون را در ایفای نقششون به نمایش میگذاشتند نه با به نمایش گذاشتن چهره و لباسشون اگه اونها ارزش کار خودشون را بدونند میتونند الگوی مناسبی برای جوونهای ما باشند متاسفانه ما اینقدر تو فساد همه جانبه غرق شدیم که وقتی انتقادی ازمون میشه به جای اینکه کمی به رفتارهامون فکر کنیم انگشت اتهام را به طرف دیگران دراز می کنیم و جالب اینکه دیگران هم فردی را که حرف حق زده متهم می کنند ایا این نوع مدل لباسی که هنرمندان می پوشند واین وضعیت آرایشی که می کنند شایسته یک زن مسلمان است؟؟؟؟؟
آقای غفوریان! این خر همون خره فقط شالش عوض شده!
دوستان به نظر من هر کسی حق دارد با توجه به سلایق و علایق شخصی خودش زندگی کند و کسی حق ندارد عقاید و باور های حالا درست یا نادرست به دیگران تحمیل کند طرف دوست داره این شکلی زندگی کند شما ترس از افتادن در گناه دارید چشم خود را درویش کنیدو سر بر گریبان فرو ببر نه این که با وقاحت و پرویی بردارید هر متنی را چاپ کنید ور در اختیار مردم قرار دهید اگر یک نگاه به جامعه خودمون بیندازید تماما به فحشا کشیده شده و دلیلشم بنظر من قالب کردن اعتقادات بی پایه واساس واجباری به جامعه میباشد و در مقابل عکس العمل معکوس گرفتنه اینکه نمیشه کسی را بزور تغییر داد یک واقعیته و باید پذیرفت و دلایل اینکه جامعه ما به اینجا کشیده شده را دوستان جای دیگری باید پیدا کرد از جمله فساد مالی در تمامی بخش های جامعه و تبعیض و بی عدالتی در تقسیم عادلانه ثروت اختلاس رانت و آشنا بازی و در کل فساد مالی و اداری و غیره که باعث شده عده ای در جامعه عده ای پولدار و عده ای ضعیف بار بیایند و فضایی برای این گونه نمایش دادن ها و به رخ کشیدن ها از طرف پولداران و نه تنها در جامعه هنرمندان بلکه تمامی قسمت های جامعه و به تماشا نشستن یک سری افراد بدبخت و تازه به دوران رسیده دنبال الگو برای زندگی و دل مشغولی های روزانه خود میباشند از جمله دلایل این رفتار های به نظر شما زشت و ناپسند در جامعه میباشد
اينا از بازيگرايه هاليوودي الگو ميگيرن خواهرا و برادرايه ماهم از اينافردا ميبيني خواهره محجبت تو سن 15 سالگي يه دختره محجيبيه ايه اما تو سن دانشگاه شبيه روسپي آقايه غفوريان تو اونجوري كه ميتوني ببيني خواهرت اينجوريه من اما دوس ندارم پس امثال شماها دارن جامعه مارو به اين سمت سوق ميدين شما پيشرففتتونو كرديين شدين خيره سرتون مشهوره مملكت خواهرو برادرايه ما چي كه ازشما الگو ميگيرن ميرن دانشگاه به جايه تحصيل ميشن هرزه من موافقه يالثارات هستم شايدديوث خطاب قرار دادنتون شمارو به خودتون آورد شايد........................
واقعا اگه خوب باشی و مسلمان خواهرت مثل خودت میشه ولی اگه ریاکار باشی نه واقعا نمیشه چطور انتظار داری خواهرت چیزیرو که دوست نداره انتخاب کنه باید خودش به این نتیجه برسه که دین و حجاب خوبه تا انتخابش کنه
پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) می‌فرماید: هر مردى راضى باشد كه زنش خود را آرایش كند و از درِ خانه اش بيرون برود، آن مرد، ديّوث است و هر كس او را ديّوث بخواند مرتكب گناهى نشده است.أيُّما رَجُلٍ رَضِيَ بِتَزَيُّنِ امرَأَتِهِ وتَخرُجُ مِن بابِ دارِها فَهُو دَيّوثٌ ، ولا يَأثَمُ مَن يُسَمّيهِ دَيّوثا (جامع الأخبار : ص ۴۴۷ ح ۱۲۵۹ ، بحار الأنوار : ج ۱۰۳ ص ۲۴۹ ح ۳۸ .)
واقعاً اگه این حدیث سندیت داره چی باید بگیم....
پیامبر خدا صلى الله علیه و آله‏ در پاسخ به این پرسش که: دیّوث کیست؟ فرمود: مردى که زنش زنا دهد و او خبر داشته باشد. میزان الحکمه، ج‏8، ص: 612 ، حدیث: 15682 لطفا با ذکر منبع منتشر کنید ( منبع: گناه شناسی 313fadaii.blog.ir)
تو ترکیه یکی حجاب داره یکی لخت ولی هیچکس به دیگری کاری نداره هر کی کار خودشو می کنه تو لبنانم همینطوریه بعد به بهترین شکل مردم لبنانو خواهر و برادر خودمون می دونیم مخصوصا اونایی که لختن چرا واقعا چرا اون ابلهی که فکر می کنه هرکی که باز بپوشه دیوثه ازش ایراد نگیرید چون خودش به معنایه واقعی دیوثه کافر همه را به کیش خود پندارد زیر چادر هر غلطی بکنی ثواب داره نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فقط چادر داشته باش واقعا پتو و منظور مهرانو چادر تلقی کردی واقعا تو دیگه کی هستی احمق
آقاي محترم شما در تركيه و .. زندگي نمي كنيد شما در مملكت امام زمان (عج) هستيد و همه ما بايد طبق دين و شريعتمان زندگي كنيم - هر كه به قول شما باز بپوشه ديوث نيست اگر جاهل باشه ، ولي دوست عزيز فكر كن در جامعه كه علم و دانش روز به روز در حال گسترش هست و با كمترين هزينه مي تواني تحقيق كني آيا ؟ لباسهاي تنگ و چسبان پوشيدن زنان و دختران (بازيگران) در جامعه دهن كجي به دين نيست . آيا ؟ اگر دين اسلام و مخصوصاً شيعه بودن را انتخاب كرديم نبايد رفتار و عمل خودمان را در تمام جهات يكسو و طبق شريعتمان انجام دهيم آيا ؟ مي توانند جوابگوي خون شهداء باشند (شهداء مدافع حرم ) آنها سينه سپر مي كنند كه يك عده با خيال راحت لباس تنگ بپوشند ..... بيشتر انديشه كنيم
اقاجعفرچراچرت میگی ماتو یک کشورمسلمان زندگی میکنیم حتی هموطن مسیحی یابااقلیتهای دیگه داریم که باحجابند این چه حرفیه این خانمهاباعث ازهم گسستگی بعضی خانوادههامیشندچراخودمونوگول بزنیم اخه این چه حجابی که خانم علیدوستی داره اوف به غیرت پدرش این خانم خودش رودرمعرض نمایش گذاشته براهمه خانم ارزشتو اوری پایین هراقاطلب خانمی رو بکنه بایدبهاشوبپردازه ولی بعضیابراخودشون ارزش قایل نیستندوخودشونومفت میفروشن خودشون به جهنم چرابقیه روخراب میکنن بعضی بازیگران اقاهم که انگار کلامیخوان بگن این زن ماست به این زیبایی بله از قدیم میگفتن سرخاب سفیداب است منو رعناداره یک شب نکنم منو رسواداره
ولی اکثر مردم همین بازیگرا رو الگوی خودشون قرار دادن باکوچکترین تلنگر تغییر میکنن پس چرا حجابشون درست نیست چرا بهشون گیر نمیدن چرا با پوششون مخالفت نمیکنن اقای غفوریان مانگفتیم اینجوری زنتو پوشش بده ولی لااقل لباس درست حسابی بپوشه که مردم قبول کنن ما حجاب اسلامی داریم کشورهای غربی درسته آزادی دارن ولی مسلمانانشون واقعا حجاب اسلامی دارن نه مایی که ادعای اسلامی بودن داریم اگه هنرمندامون چنین پوششی دارن از مردم عتدی هم انتظار چنین پوششی داشته باشن
واقعا متاسفم هیچی نمیشه گف جز اینکه اقای غفوریان چادر ارزش داره شما که مفهومشو نمیدونه حداقل مسخره نکن
کلا بازیگرا شدن مرجع تقلید جونا همه از اونا برداشت میکنن،اسم شخص خاص اوردن درست نیست ولی متایفانه بی حجابی ر وبد حجابی و میشه تو شبکه های اجتماعی دید که یه عده چقد دارن رواج میدن
من هم واقعانه فقط برای غفوریان که برای اکثربازیگران کشورمون متاسفم که خیلی زودازجای خودشون درمیرن وفکرمیکنن کی هستن...
دیروز رفتم داخل شهر برای خرید لباس...اوضاع حجاب افتضاحه...راستی چرا خواهرهای چادریمون تو خیابونا کمتر میان؟..واقعاً من فکر میکنم تعداد چادریها زیاده ولی به دلایلی بیرون نمیان.
ما کلا جماعتی هستیم که همیشه دوست داریم شیپور رو از دهن گشادش بزنیم ...
بابا کجا به چادر توهین کرده اخه؟ مگه اینجا عربستان یا افغانستانه که این شکلی چادر بپوشن؟
واقعا برای آقای غفوریان متاسفم فکر نمیکردم بازیگران ما این قدر نادان و کم خرد باشن فرهنگ ما دست چه آدمهای بی فرهنگی افتاده
لباس و پوشش هرکس به خودش ربط داره هرکس رو توی قبر خودش میزارن ما فقط کارمون سرک کشیدن توی زندگی دیگران شده واقعا متاسفم .انقد مردم بیکارن که جامعه رو بیکاری و فحشا و تورم و فقر از پادرآورده حالا میان نظری میدن که ربطی بهشون نداره شما اکه مقیدی زن و بچه و خواهرمادرخودتو طبق تفکراتت اداره کن و سلیقتو بهشون تحمیل کن. جهان سوم همبن فکرای سطح پایینه.تو کشوری که این چی پوشید و اون کجا رفت حرف مردمه هزارسال دیگه هم به جایی نمیرسه.
واقعا من متاسفم که این بازیگرایی که فرهنگ ایران رو بااین وضع بدست گرفتن... کاش همه بازیگران فرهنگ ساز بودن.. نوع لباس پوشیدنشون روی زنان قطعا تاثیرگذارخواهدبود.. پس بازیگران در این ثواب اخروی شریک باشند... آرزوی باحجاب بودن همه بانوان ایرانی و آرزوی غیرتمندی مردان
بازیگرای عزیز غیرت هم نوعی فیلم آموزنده باشه برای شما.. گارگردانی پیدامیشه که فیلم مردان باغیرت بسازه... بعدنقش اصلی هم بدن آقای غفو یان
اقای مهران غفوریان روی من به شماو به همه هنرمندان است شما فقط بی بندوباری و لاابالی گری وهرزگی و روی فرش قرمز مانور دادن را از هالیوود یاد گرفتین چرا کارهای دیگه هالیوودها را یاد نگرفتید همه هنرمندان هالیوود یک یاچند یتیم به فرزند خانواندگی قبول کردند بااینکه خودشان فرزند داشتند چرا کارهای عام المنفعه شان را الگو نمیکنید چرا مانند آنها به مناطق قحطی زده سومالی نرفتید فقط دم خانم ریاحی گرم که آبروتون خرید چرا به یه سر کودکان بی سرپرست نزدید یاد خانم شاکر دوست باشه کا ایشون هی دم از کودکان یتیم وبدبخت زد ولی ریالی بهشون کمک نکرد که هیچ بلکه یک تابلوی چهار میلیاردی گرفت زد به دیوار رسوایی شان برید جمع کنید این مظلوم نمایی را که واژه ای بهتر ازدیوث لیاقتان نیست 
اقا مهران حداقل به خانمش یه نگاه بکنه بعدحرف از غیرت بزنه
از فهم و شعور آقای غفوریان بیشتر از این انتظار نمیره. کسانی که اسمن مسلمونند باید هم درکی از حجاب نداشته باشند. حجاب یه امر مقدسه هر کسو ناکس که نباید درموردش نظر بده و خودشو علامه دهر بدونه . آقای غفوریان همون بهتر که بره استنداپ کمدی خاطرات غیور مردانه دیدار از بازیگران خارجیش رو تعریف کنه!!1
به کسی چه.اه چقدر فضولید این نشریه هم که واقعا بی کلاسه.سرتون تو کار خودتون باشه اینقدر تو زندگی بقیه سرک نکشید.ترازوی خدا با منو شما فرق داره.چه بسا همین هنرمندانی که بارها واسه کشورمومون افتخار کسب کردن و به قول بی ادبی چون تو صاحب نشریه دیوث هستند پیش خدا به مراتب ارزشمندتر از داغ دروغینی که بجای مهر بر پیشانی میزنند باشند.
به کسی چه.اه چقدر فضولید این نشریه هم که واقعا بی کلاسه.سرتون تو کار خودتون باشه اینقدر تو زندگی بقیه سرک نکشید.ترازوی خدا با منو شما فرق داره.چه بسا همین هنرمندانی که بارها واسه کشورمومون افتخار کسب کردن و به قول بی ادبی چون تو صاحب نشریه دیوث هستند پیش خدا به مراتب ارزشمندتر از داغ دروغینی که بجای مهر بر پیشانی میزنند باشند.
واقعا برای آقای غفوریان متاسفم هیچ انتظار یک چنین حرکتی رو نداشتم بازیگر نسبتا خوبی بودن و خوشم میومد اما با این کارشون خیلی ازشون بدم اومد هر چی هم بهت بگن که نباید سریع رو ترش کنی و اینجوری با توهین جواب بدی!!!
تمام بازيگران مخصوصاً خانم هاي بازيگر مسئولند و بيشتر جوانان از آنها الگو برداري مي كنند . درود بر كسانيكه حجاب را الگو مي دانند و لعنت بر كسانيكه از روي عمد باعث گسترش بي حياي در كشور اسلامي مي شوند. الهي خون شهداء دامن گير تمام كساني شود كه از روي عمد و با توطئه دشمنان اسلام بي شرفي و بي حيايي و لا ابالي گري را در جامعه رواج مي دهند