فرشيد طالبي : تا در تراكتور جا بيفتم زمان مي برد

یک نت ـ فرشيد طالبي در مورد شرايط تراکتور‌سازي و ديدار دوستانه اين تيم مقابل آذر‌ کوثر گفت: در نيمه دوم اين مسابقه به ميدان رفتم. بر اساس تفکرات سرمربي حريف انتخاب شده بود تا کارهاي تاکتيکي را انجام دهيم. بازي خوبي بود و تيم توانست ايده‌هاي خود را اجرا کند.
فرشيد طالبي

فرشيد طالبي در مورد شرايط تراکتور‌سازي و ديدار دوستانه اين تيم مقابل آذر‌ کوثر گفت: در نيمه دوم اين مسابقه به ميدان رفتم. بر اساس تفکرات سرمربي حريف انتخاب شده بود تا کارهاي تاکتيکي را انجام دهيم. بازي خوبي بود و تيم توانست ايده‌هاي خود را اجرا کند.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه آيا توانسته در تيم جديدش جا بيفتد عنوان کرد: تلاشمان را انجام مي‌دهيم و در کنار بازيکنان کار مي‌کنم. مدتي زمان مي‌برد تا به خوبي در اين تيم جا بيفتم. بايد ببينيم صلاح خدا در چيست. البته پيش از اين با بازيکناني که در تيم ملي حضور داشتند و در تراکتورسازي هستند کار کردم اما هر باشگاه شرايط خاص خودش را دارد. اميدوارم هرچه زودتر در اين تيم جا بيفتيم.

طالبي در مورد اينکه آيا از انتخابش رضايت دارد عنوان کرد: با توجه به تفکراتم اين انتخاب را انجام دادم و با مشاوره‌هايي که انجام داده بودم به تراکتو‌ر‌سازي آمده بودم. شرايط بسيار خوب است و تلاش مي‌کنم خودم را از تراکتورسازي به تيم ملي برسانم. اميدوارم در پايان فصل نيز اعلام کنم که بهترين انتخاب را انجام دادم.

مدافع تراکتو‌ر‌سازي در مورد ديدار هفته اول تيمش مقابل پرسپوليس گفت: تقابل تيم‌هاي بزرگ هميشه داراي حساسيت است و اميدوارم اين مسئله روي کيفيت مسابقه تاثير نگذارد و هواداران بتوانند بازي قشنگي ببينند. مي خواهيم شروع قدرتمندي داشته باشيم و اميدواريم که از همين هفته‌هاي اول نتيجه بگيريم چرا که امتيازات هفته اول بسيار مهم است و از لحاظ روحي نيز به تيم کمک مي‌کند.

وي در مورد اينکه حضور علي کريمي و کريم انصاري‌فرد نمي‌تواند اين بازي را دچار حاشيه کند عنوان کرد: فوتبال بسيار حرفه‌اي و همه آگاه هستند که بازيکنان گاهي از تيم‌هاي خود جدا مي‌شوند. پرسپوليسي‌ها علي کريمي را بسيار دوست دارند و مي‌دانند که او زحمات زيادي کشيده است. در عالم حرفه‌اي اين مسائل وجود دارد من نيز بعد از 8 سال تيم شهري که در آن حضور داشتم را عوض کردم. همانطور که باشگاه براي اهدافش قدم برمي‌دارد بازيکن نيز مي‌تواند چنين کاري کند. کريمي و انصاري‌فرد آنقدر پيشينه خوب در پرسپوليس دارند که هواداران آنها را تشويق مي‌کنند. برخلاف صحبت‌هايي که مي‌شود بازي پرسپوليس و تراکتور‌سازي مي‌تواند بسيار شيرين شود.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده