دانلود فیلم های خارجی با سبک بقا و تلاش برای زنده ماندن

یک نت ـ قرار نیست همیشه فقط به دنبال دیدن یکسری از فیلم های سرگرم کننده باشیم، بعضی وقتا باید هدفی داشته باشیم و درسی بگیریم از آثار هنری که میبینیم، در برخی از فیلم های خارجی که برخی از آنها بر اساس داستان های واقعی ساخته شده اند به خوبی تاریخ گفته شده و حتی شاهد تلاش های یک انسان برای زنده ماندن هستیم. اینگوه فیلم ها معمولا در ژانر بقا هستند و دیدن آنها را از سایت دانلود فیلم نیکی دیلی به شدت توصیه میکنیم
دانلود فیلم های خارجی با سبک بقا و تلاش برای زنده ماندن

یک نت ـ دانلود فیلم های خارجی با سبک بقا و تلاش برای زنده ماندن

https://www.yeknet.ir/sites/default/files/media/image/01_4.jpg

قرار نیست همیشه فقط به دنبال دیدن یکسری از فیلم های سرگرم کننده باشیم، بعضی وقتا باید هدفی داشته باشیم و درسی بگیریم از آثار هنری که میبینیم، در برخی از فیلم های خارجی که برخی از آنها بر اساس داستان های واقعی ساخته شده اند به خوبی تاریخ گفته شده و حتی شاهد تلاش های یک انسان برای زنده ماندن هستیم. اینگوه فیلم ها معمولا در ژانر بقا هستند و دیدن آنها را از سایت دانلود فیلم نیکی دیلی به شدت توصیه میکنیم.

فیلم های خارجی با سبک بقا

1- کارگو

فیلم سینمایی کارگو یا محموله (Cargo) فیلمی ترسناک، علمی تخیلی و درام محصول سال ۲۰۱۷ کشور استرالیا به کارگردانی مشترک بن هولینگ و یولاندا رامکه است که توسط کمپانی Addictive Pictures تولید و منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز یولاندا رامکه برعهده داشته و بازیگرانی چون مارتین فریمن، کارن پیستوریوس، دیوید گالپیلیل، سوزی پورتر، ناتاشا وانگانین، آنتونی هیز، الا بارتر، کریس مک کواد در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند. این فیلم که براساس فیلمی کوتاه به همین نام به کارگردانی یولاندا رامکه در سال ۲۰۱۳ ساخته شده است اولین بار در تاریخ ۶ اکتبر سال ۲۰۱۷ در جشنواره فیلم آدلاید Adelaide Film Festival اکران شد سپس در ۱۷ می سال ۲۰۱۸ در سینماهای استرالیا به نمایش درآمد؛ فیلم کارگو پس از حضور در جشنواره‌‌های بین المللی متعدد موفق شد برنده یک جایزه Awgie Award برای بهترین فیلم بلند شده و نامزد دریافت ۱۷ جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ها میتوان به نامزدی ۵ جایزه AACTA Award اشاره کرد.

2- اورست

https://www.yeknet.ir/sites/default/files/media/image/02_3.jpg

اورست (Everest) یک فیلم سه‌ بعدی در سبک مهیج و ماجراجویی محصول ایالات متحده آمریکا به کارگردانی بالتاسار کورماکور است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. از بازیگران این فیلم به؛ جیسون کلارک، جاش برولین، جان هاکس، رابین رایت، امیلی واتسون، کیرا نایتلی، سم ورثینگتون، جیک جیلنهال، ونسا کربی، اینکوار اکرت سیگورثون، تام گودمن هیل میتوان اشاره کرد. این فیلم ماجرای واقعی فاجعه صعود به اورست در سال ۱۹۹۶ را به تصویر کشیده که طی آن کوهنوردان به چالش‌های سختی کشیده شدند. دانلود فیلم با زیرنویس فارسی چسبیده از نیکی دیلی عالیست.

3- من افسانه ام

فیلم سینمایی من افسانه هستم یا من افسانه‌ ام (I Am Legend) فیلمی اکشن، درام، ماجراجویی، علمی تخیلی و هیجان انگیز محصول سال 2007 کشور آمریکا به کارگردانی فرانسیس لارنس است که توسط سه کمپانی Warner Bros و Village Roadshow Pictures و Weed Road Pictures تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز مارک پروتوسویچ و آکیوا گلدزمن براساس رمانی به همین نام نوشته ریچارد متیسون به رشته تحریر درآورده و بازیگرانی چون ویل اسمیت، آلیس براگا، چارلی تهان، سالی ریچاردسن، ویلو اسمیت، دش میهوک در این فیلم مهیج ایفای نقش می کنند. همچنین این فیلم که با بودجه 150 میلیون دلاری ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 14 دسامبر سال 2007 میلادی توسط Warner Bros در سینماهای کشور آمریکا اکران شد و توانست به فروش بالای 585.4 میلیون دلار در سراسر جهان دست پیدا کند؛ این فیلم پس از حضور در جشنواره‌‌های بین‌المللی متعدد موفق شد برنده 9 جایزه از جمله یک جایزه ساترن برای بهترین بازیگر مرد با بازی ویل اسمیت شده و نامزد دریافت 23 جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ها میتوان به نامزدی جایزه بهترین فیلم علمی تخیلی اشاره کرد.

4- 12 سال بردگی

https://www.yeknet.ir/sites/default/files/media/image/03_13.jpg

فیلم سینمایی ۱۲ سال بردگی یا دوازده سال بردگی (Twelve 12 Years a Slave) فیلمی بیوگرافی، تاریخی و درام محصول سال ۲۰۱۳ کشورهای آمریکا و انگلستان به کارگردانی استیو مک‌کوئین است که توسط کمپانی Regency Enterprises تولید و منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز جان ریدلی برعهده داشته و بازیگرانی چون چویتل اجیوفور، مایکل فاسبندر، بندیکت کامبربچ، پل دانو، پل جیاماتی، لوپیتا نیونگو، سارا پلسون، برد پیت، الفری وودارد، اسکوت مک نیری و  در آن حضور دارند. همچنین این فیلم که براساس یک داستان واقعی باور نکردنی از مبارزه سالومون نورثاپ برای بقا و آزادی ساخته شده است، اولین بار در ۳۰ آگوست سال ۲۰۱۳ میلادی در جشنواره بین المللی فیلم Telluride Film Festival به نمایش درآمد سپس در تاریخ ۱۸ اکتبر همان سال در کشور آمریکا اکران شد و توانست به فروش تقریبی ۱۸۷.۷ میلیون دلار در سراسر جهان دست پیدا کند؛ فیلم ۱۲ سال بردگی پس از حضور در جشنواره‌های بین المللی متعدد موفق شد برنده ۲۴۳ جایزه از جمله ۳ جایزه اسکار برای بهترین فیلم سال، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین فیلمنامه و ۲ جایزه بفتا شده و نامزد دریافت ۳۳۶ جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ها میتوان به نامزدی ۶ جایزه اسکار و ۶ جایزه بفتا اشاره کرد.

دانلود سریال

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده