دانلود فیلم سینمایی انتقام جویان

دانلود فیلم سینمایی انتقام جویان1 دوبله فارسی بدون سانسور با کیفیت بالا و لینک مستقیم

 

لوکی برای راه اندازی حکومت یکپارچه خود در کهکشان در صدد تسخیر زمین بر می‌آید و یک منبع قوی انرژی با قدرتی ناشناخته بنام تسراکت را از شیلد می‌رباید تا بتواند به کمک آن ارتش ویرانگرش را که چیتاوری نام دارد وارد زمین کند. تلاش‌های نیک فیوری، ماریا هیل و دیگر افراد شیلد فایده‌ای ندارد و لوکی به همراه مکعب ساختمان را ترک می‌کند و همچنین به کمک عصای جادویی خود، اریک سلویگ و چند مأمور از جمله کلینت بارتون را بردهٔ خود کرده و فرار می‌کند. در راه فرار، نبرد سختی میان افراد شیلد و افراد لوکی درمی‌گیرد که به تخریب شدن کامل آزمایشگاه زیر زمینی شلید منجر می‌شود.

بعد از فرار موفقیت‌آمیز لوکی، نیک فیوری تصمیم می‌گیرد برنامه قدیمی خود که «انتقام جویان» نام داشت را دوباره به جریان بیندازد. شورای شیلد با این تصمیم مخالفت می‌کند و به فیوری می‌گوید بر روی پروژه «فاز سوم» تمرکز کند اما فیوری نقشه خود را عملی می‌کند. او ناتاشا رومانوف را به سراغ بروس بنر می‌فرستد و خودش هم به ملاقات استیو راجرز می‌رود و همچنین از طریق فیل کولسن، تونی استارک را هم به گروه فرا می‌خواند. جمع کردن این ابر قهرمان‌ها با خصوصیات اخلاقی متفاوت ابتدا کمی طول می‌کشد. فیوری می‌گوید هدف آن‌ها فقط پیدا کردن لوکی و پس گرفتن مکعب است و قصد شروع جنگ ندارد.

وقتی رد لوکی توسط شیلد در اشتوتگارت آلمان زده می‌شود، کاپیتان راجرز به همراه ناتاشا به آنجا می‌روند که لوکی را بازگردانند و همین باعث ایجاد درگیری بین آن‌ها می‌شود که در نهایت سر رسیدن تونی استارک در لباس مرد آهنی مشکل را حل می‌کند. آن‌ها لوکی را دستگیر می‌کنند و سوار بر هواپیما او را به شیلد بازمی‌گردانند اما در مسیر راه، ثور که به دنبال برادرش است، به هواپیما حمله کرده و لوکی را با خود می‌برد. ثور قصد دارد لوکی را با خود به آزگارد برگرداند اما قبل از آنکه بتواند کاری کند، مرد آهنی سر می‌رسد و نبردی میان او و ثور درمی‌گیرد که در نهایت با دخالت کاپیتان آمریکا موضوع خاتمه می‌یابد.

آن‌ها لوکی را به شیلد بازمی‌گردانند و شروع به تحقیق می‌کنند تا اطلاعات خود را دربارهٔ مکان مکعب بدست می‌آورند. در این میان، تونی استارک که به موضوع گردهمایی انتقام جویان شک کرده و فکر می‌کند فیوری چیزی را پنهان می‌کند شروع به جستجو در فایل‌های شیلد می‌کند. تحقیقات او و بروس بنر به همراه کنجکاوی کاپیتان راجرز به نتیجه می‌رسد و آن‌ها متوجه شوند که قصد شیلد از بدست آوردن مکعب این است که به کمک آن سلاح کشتار دست جمعی بسازد. فهمیدن این موضوع ابرقهرمان‌ها به خصوص کاپیتان آمریکا را برآشفته می‌کند و درگیری و اختلاف میان آن‌ها بالا می‌گیرد. فیوری می‌گوید که فقط بخاطر امنیت کره زمین در قبال موجوداتی مثل لوکی این کار انجام می‌شود. قبل از آنکه بحث جلوتر پیش برود افراد لوکی به رهبری بارتون به آن‌ها حمله می‌کنند. نبرد سختی درمی‌گیرد که در طی آن لوکی موفق به فرار می‌شود و فیل کولسن در این راه کشته می‌شود و بارتون هم که تسخیر شده بود به حالت اولش برگشته و به انتقام جویان می‌پیوندد.

لوکی بعد از فرار به ساختمان استارک رفته و به کمک مکعب دروازه‌ای به آنسوی کهکشان باز می‌کند و ارتش چیتاری خود را وارد زمین می‌کند. ارتش ویرانگر لوکی در نیویورک با انتقام جویان درگیر می‌شود و خسارات وحشتناک زیادی را به شهر وارد می‌کنند. لوکی توسط هالک به شدت آسیب می‌بیند و از جنگ دور می‌ماند. شورای شیلد با توجه به وضعیت دستور حمله هسته‌ای به شهر را می‌دهد. فیور سعی می‌کند که جلوی این اتفاق را بگیرد اما فایده‌ای ندارد. موشک هسته‌ای به سوی شهر شلیک می‌شود. تونی استارک از قابلیت پرواز خود استفاده می‌کند و موشک را به خارج از جو زمین می‌برد و در آخرین لحظه و قبل از بسته شدن دروازه توسط رومانوف به شهر بازمی‌گردد. بعد از پایان نبرد و پیروزی انتقام جویان، آن‌ها لوکی را دستگیر کرده و به همراه برادرش به آزگارد برمی‌گردانند. مردمان دنیا که فداکاری انتقام جویان را در راه حفاظت از جان مردم جهان دیدند عاشق ابرقهرمان‌ها می‌شوند و دربارهٔ هویت واقعی آن‌ها ابراز کنجکاوی می‌کنند که که فیوری در جواب می‌گوید وقتی به آن‌ها نیاز پیدا کنیم دوباره باز خواهند گشت.

دانلود فیلم سینمایی انتقام جویان1 بدون سانسور با لینک مستقیم و کیفیت 720

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده