اهمیت لاستیک درب یخچال

یک نت ـ یخچال یا فریزر شما دارای اجزای زیادی است که همه آنها هماهنگ عمل می کنند تا شرایط قابل اطمینان نگهداری مواد غذایی را فراهم کنند. مهر و موم درها جزء لاینفک سیستم خنک کننده هستند که به حفظ دمای ثابت کمک می کند.
اهمیت لاستیک درب یخچال

اهمیت لاستیک درب یخچال

یخچال یا فریزر شما دارای اجزای زیادی است که همه آنها هماهنگ عمل می کنند تا شرایط قابل اطمینان نگهداری مواد غذایی را فراهم کنند. مهر و موم درها جزء لاینفک سیستم خنک کننده هستند که به حفظ دمای ثابت کمک می کند. آگاهی از اهمیت نقشی که آنها دار ند، می تواند به شما در مورد مسائل مربوط به تعمیر و نگهداری هشدار دهند و تلفات کارآیی را یخچال شما شناسایی کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر در غرب تهران، تماس بگیرید.

مهر و موم درب ممکن است در نگاه اول جزء جزئی و ناچیز به نظر برسد ، اما مهر و موم بی اثر درها می تواند هزینه سرسام آوری را در طول زمان هدر دهد. در کنار دستمزد کارکنان ، هزینه های برق بسیاری از خانه ها و هزینه برق یخچال است که ۲۴ ساعته در طول ماه در حال کردن هستند. با درک عملکرد مهر و موم درها و بررسی منظم آنها ، می توانید از هدر دادن تمام این انرژی گرانبها جلوگیری کنید.

ترفندهایی برای از بین بردن بوی یخچال

نگهداری مهر و موم درب

به طور مرتب مهر و موم درها را از نظر پارگی‌های بزرگ یا پارگی‌های کوچک بررسی کنید. مهرهای پاره شده را در اسرع وقت تعویض کنید.

مهر و موم درها را مرتباً تمیز کنید و هرگونه الودگی را در اسرع وقت پاک کنید. ذرات غذا می توانند در چین ها و شکاف های مهر و موم گیر کرده و خطری برای سلامتی ایجاد کنند. بسیاری از مایعات حاوی قند و سایر مواد هستند که می توانند مهر و موم درها را خراب کرده و همچنین خطرات سلامتی را ایجاد کنند.

با استفاده از روان کننده سیلیکونی یا ژله نفتی مهر و موم درها را چرب کنید.

تراکم یا یخ زدگی اطراف درها می تواند علامت هشدار اولیه خرابی مهر و موم درب باشد.

بازرسان وزارت بهداشت به عنوان بخشی از بازرسی های مکان های تجاری دارای یخچال دائماً در جستجوی مهر و موم درب های شکسته و بی اثر هستند چون این مهر و موم ها اسیب پذیر ترین قسمت یخچال می‌باشند که هم برای مصرف انرژی و هم برای سلامتی مواد غذایی بسیار موثر است.

بی توجهی به خرابی مهرو موم ها

بی توجهی پرسنل یا صاحبان یکی از عوامل اصلی خرابی زودرس مهر و موم درب است ، به ویژه در یخچال هایی با درب های زیاد. در طول استفاده های مکرر و باز کردن درب یخچال با قرار دادن انگشتان خود در ناحیه مهر و موم درب ، به جای استفاده از دسته در ، برای استفاده کنندگان راحت تر است. با گذشت زمان ، این عمل مطمئناً باعث پارگی مهر و موم درب می شود. هنگامی که مهر و موم درب شکافته می شود ، احتمال دارد که مواد زائد را گرفته و در خود نگه دارد ، که باعث خطرات سلامتی می شود. اگر استفاده کنندگان ناخن های بلندی داشته باشند ، این می تواند عمر مهر و موم درب را به سرعت کاهش دهد. اگر متوجه شدید که استفاده کنندگان یخچال دائماً درها را به اشتباه باز می کنند ، آموزشی را در نظر بگیریدکه این کار درطول عمر این مهر و موم ها موثر است.

ترفندهایی برای از بین بردن بوی یخچال

تقریباً در برخی مواقع نشت در آشپزخانه شلوغ تضمین می شود. اگر محصولات چسبناک روی مهر و موم درها ریخته شود و به طور موثر برداشته نشوند ، می توانند تأثیر منفی چسبانندگی مهر و موم درب را به قاب یخچال داشته باشند. هنگامی که درب دوباره باز می شود ، فشار ناخواسته به مواد مهر و موم درب نرم وارد می شود و باعث شکافتن آن می شود. عدم تمیز کردن مهر و موم درب از بقایای نشتی در اسرع وقت ، احتمالاً باعث ایجاد صورتحساب تعمیر می شود که نمی خواهید.

تعویض مهر و موم درب

مهر و موم درها بخش مهمی از هر یخچال است. مهر و موم درها به درستی به تنظیم دمای مناسب ، محافظت از موجودی و کاهش هزینه های جاری کمک می کند. بررسی مهر و موم درب به عنوان بخشی از یک برنامه تعمیر و نگهداری منظم می تواند از عملکرد مهر و موم شما مطابق طراحی اطمینان حاصل کند. هنگامی که زمان تعویض مهر و موم فرا می رسد ، اطمینان حاصل کنید که اندازه و مشخصات صحیح توسط یک متخصص تعبیه شده است وسعی کنید از قطعات اورجینال استفاده کنید، تا بستن و آب بندی مناسب درب انجام شود  هوای گرم داخل و هوای سرد خارج نشود. برای انجام این کار می‌توانید مقاله آموزش تعمیر درب یخچال فریزر و لاستیک دور درب را مطالعه کنید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده