چرا باید از تشک لبه دار استفاده کنیم؟

یک نت ـ تشک های لبه دار، تشک هایی با برخورداری از محافظ و یا گارد هستند که استفاده از آن ها ایمنی و سلامت کودک شما را به میزان قابل توجه ای افزایش می دهد و خوابی راحت و نرم را برای کودک شما به ارمغان می آورد.
چرا باید از تشک لبه دار استفاده کنیم؟

یک نت ـ چرا باید از تشک لبه دار استفاده کنیم؟

لوازم بسیار زیادی در سیسمونی نوزادان وجود دارد که استفاده از آن ها می تواند تاثیر بسیار زیادی در سلامت جسم و جان آن ها بگذارد! از این رو در میان تعداد محصولات بسیار بالایی که در دسته بندی لوازم سیسمونی کودک و نوزاد قرار دارند، می توان به تشک های لبه دار اشاره نمود که برحسب نوع کاربرد و ویژگی ای که دارند، از آن ها به عنوان پرمصرف ترین و پرکاربرد ترین محصولات در خانواده لوازم سیسمونی نوزاد یاد می شود. در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در خصوص تشک های لبه دار، کاربرد آن ها، مزایای خرید و... به دست آورید.

تشک کودک

تشک لبه دار چیست و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟

همواره یکی از اصلی ترین دغدغه های والدین، سلامت کودک است که بی توجهی به این موضوع می تواند اثر مخرب و بسیار بدی بر روی سلامت کودک بگذارد. کودک شما پس از تولد نیاز به مراقبت های اولیه ای دارد که باید با شدت بسیار بالایی انجام شود که در غیر این صورت سلامت او بدون شک به خطر خواهد افتاد.

عموما روش های زیادی برای افزایش میزان سلامت کودکان وجود دارد که یکی از بهترین آن ها استفاده از تشک های لبه دار و یا گارد داری هستند که به صورت می توانند به عنوان محافظی مناسب برای کودک تلقی شده و ایمنی او را افزایش دهند.

در واقع تشک های لبه دار، تشک هایی با برخورداری از محافظ و یا گارد هستند که استفاده از آن ها ایمنی و سلامت کودک شما را به میزان قابل توجه ای افزایش می دهد و خوابی راحت و نرم را برای کودک شما به ارمغان می آورد. این محصولات دارای انواع متفاوت و مختلفی هستند که هرکدام از آن ها بر اساس نوع شکل و شمایل خود به دسته بندی های متنوع ای تقسیم بندی می شوند.

تشک کودک

بررسی مزایای استفاده از تشک های لبه دار

همان طور که اشاره نمودیم کودکان در ماه های ابتدایی نیاز به مراقبت های زیادی دارند، بنابراین والدین سعی می کنند همواره کودک را در نزد خود و بر روی تخت مشترکی بخوابانند که این موضوع عملا می تواند زمینه ساز مشکلاتی همانند خفگی نوزاد و یا آسیب به بدن او شود! از این رو تشک های لبه دار ماهیت خود را به خوبی نشان می دهند! در ادامه به معرفی و بررسی انواع مزایای استفاده از تشک های لبه دار می پردازیم.

  1. کودکان بسیار بازیگوش هستند و این موضوع در هنگام خواب می تواند باعث بروز غلت خوردن های متعدد و بازیگوشی آن ها شود که استفاده از تشک های لبه دار این موضوع را به حداقل ممکن می رساند و می تواند به عنوان حفاظی مناسب، مانع از غلط خوردن نوزادان شود.
  2. این نوع از تشک ها به دلیل برخورداری از لبه ها، می توانند ایمنی کودک شما را به هنگام خواب فراهم کنند.
  3. فرایند حمل و نقل همواره خطراتی را به دنبال کودک دارد اما استفاده از تشک های لبه دار این خطرات را به حداقل ممکن خود می رساند و شما با استفاده از آن ها می توانید در ساده ترین حالت ممکن، حمل و نقل کودکان را به خوبی انجام دهید.
  4. به صورت معمول قرار دادن کودک بر روی زمین و هر نوع سطحی که می تواند باعث اختلال در عملکرد خواب کودک و یا ناآرامی او شود، کار چندان پسندیده ای نیست! استفاده از تشک های لبه دار به دلیل نرمی و میزان انعطافی که دارند می تواند خوابی بسیار راحت و ایمن را برای کودک شما به ارمغان بیاورد.
  5. این تشک ها در انواع متفاوت و مختلفی در بازار به فروش می رسند که شما می توانید متناسب با نوع کاربرد و نیاز خود از آن ها در سیسمونی نوزاد خود استفاده کنید. به عنوان مثال طرح های ستاره ای، دایره ای، مستطیلی و... از پرفروش ترین انواع این تشک ها به شمار می آیند.
  6. قابلیت قرار دادن تشک ها بر روی تخت والدین، از مهم ترین ویژگی های این محصول به شمار می رود چراکه کودکان نیاز به مراقبت بیشتری در ماه های ابتدایی دارند و این موضوع می تواند دسترسی مادر را برای حفظ و مراقبت از کودک به طور ویژه ای افزایش دهد. (البته به شرطی که تخت والدین به اندازه ای باشد که شما بتوانید تشک را بر روی آن ها قرار دهید.)
  7. این تشک ها در انواع رنگ ها نیز در بازار به فروش می رسند که می توانید متناسب با نوع سیسمونی خود از آن ها در شرایطی ایده آل استفاده کنید.

آیا تشک های لبه دار و یا گارد دار قابلیت شستشو دارند؟

نکته ای که در این بین باید به آن ها توجه داشته باشید، این است که تشک های لبه دار و یا گارد دار ممکن است بنا به دلایلی که وجود دارد، کثیف شود که عدم تمیز نمودن آن ها می تواند سلامت کودک شما را به خطر بیاندازد.

از این رو باید قبل از خرید به این نکته توجه داشته باشید که محصول شما از قابلیت شستشوی بدنه و یا روکش برخوردار باشد که البته این موضوع متناسب با نوع برند و میزان هزینه ای که بابت خرید تشک های لبه دار پرداخت می کنید، می تواند متفاوت باشد.

تشک کودک

بررسی قیمت خرید انواع تشک های لبه دار

تشک های لبه دار در بازار فروش در انواع متفاوت و مختلفی وجود دارند که هرکدام از آن ها بر حسب سایز ، رده سنی قابل استفاده و برند سازنده از قیمت های متفاوتی برخوردار هستند که البته نگران قیمت آن ها نباشید! ساده ترین آن ها برای شما مناسب ترین آن خواهد بود و دغدغه ای در این خصوص نداشته باشید.

آیا می توانیم با استفاده از تشک های لبه دار، فرایند حمل و نقل کودک را انجام دهیم؟

بله! یکی از مهم ترین ویژگی های استفاده از تشک های لبه دار، ایجاد فرایندی مناسب برای حمل و نقل نوزاد در هنگام مسافرت و یا گردش است. به دلیل زیبایی و شکل و شمایل بسیار جذابی که این محصول دارد، شما می توانید از آن در انواع محیط ها استفاده کنید بدون آن که نگران سلامتی کودک خود باشید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده