همسر اول مهرداد میناوند که بود +عکس

مهرداد میناوند,همسر مهرداد میناوند,عکس همسر مهرداد میناوند,عکس همسر اول مهرداد میناوند,عکس همسر دوم مهرداد میناوند,عکس دختر مهرداد میناوند,عکس پسر مهرداد میناوند,عکس خواهر مهرداد میناوند,عکس مادر مهرداد میناوند,عکس برادر مهرداد میناوند,عکس پدر مهرداد میناوند
همسر اول مهرداد میناوند که بود

یک نت ـ همسر اول مهرداد میناوند که بود

مهرداد میناوند پیشکسوت فوتبال پرسپولیس است . مهرداد میناوند در پرسپولیس سابقه خوبی دارد . او جزئ متعصب ترین بازیکنان این تیم بوده است .

مهرداد میناوند امسال 09 آذر 1399 ازدواج کرده بود و با انتشار یک عکس از همسر دومش در صفحه شخصی این ازدواج را علنی کرد .

بیوگرافی مهرداد میناوند

  •  نام:مهرداد
  •  نام خانوادگی:میناوند
  •  تاریخ تولد: 9 آذر 1354
  •  محل تولد:تهران
  •  قد:183 سانتی متر
  •  فرزندان : آریا
مهرداد میناوند

 زندگی شخصی مهرداد میناوند

در نهم آذر ماه سال 1354 در منطقه جی تهران به دنیا آمد. از کودکی عاشق فوتبال بود و زمانی که در بیست سالگی به عضویت تیم ملی فوتبال ایران در آمد، همه کارشناسان بر این عقیده بودند که او حداقل تا 34 سالگی در تیم ملی باقی خواهد ماند.

ازدواج مهرداد میناوند در اتریش

میناوند :همسرم ایرانی است ولی در اتریش زندگی می کرد، با هم آشنا شدیم و ازدواج کردیم و ثمره این ازدواج هم یک پسر به نام (آریا) است که مثل باباش، چپ پاست، میناوند حضور فعالی در خیریه ها دارد.

ماجرای تصادف و لندکروز له شده

او در مهر ما 94 تصادف شدیدی داشت :میگوید :یه تصادف ناجور داشتیم و خوشبختانه مشکلی برامون پیش نیومد. لندکروزی که توش بودیم له شد اما من و دوستام سالمیم.
برای افتتاح یه خیریه به رشت رفته بودیم و از اونجا می خواستیم بریم نوشهر و بعد بابل سر مزار خدابیامرز هادی که متاسفانه به دلیل نبود علائم راهنمایی ماشین چپ کرد و به گواه همه اونهایی که دیدن نباید کسی سالم بیرون میومد.

آلبوم موسیقی و خوانندگی مهرداد میناوند

مصاحبه ای در سال 86 :لطف خدا صدای خوبی دارم، اگر سال ها پیش از بین فوتبال و موسیقی یکی را باید انتخاب می کردم، موسیقی را انتخاب می کردم. آلبومی جمع کردم که هزینه زیادی هم متحمل شدم اما کار بسیار خوبی از آب در آمد. این آلبوم آماده است، اما منتظر یک زمان خاص هستم تا آن را روانه بازار موسیقی کنم. فکر نکنید که کلاس آواز هم نرفتم، تمامی این کلاس ها را هم رفته ام. او تک اهنگی با نیما نکسیا و پژمان جمشیدی بنام جام جهانی در سال 93 منتشر کرد.

مهرداد میناوند با انتشار عکسی از کارت عروسی اش نوشت:

بنام آفریدگار عشق، سلام به همه دوستان جان

امسال روز تولدم مصادف شد با یک رقم رویایی...تاریخی که سالها انتظارش را میکشیدم و همیشه در ذهنم یک رویداد منحصر به فرد تداعی میشد. مطمیٔن بودم اتفاق خاصی در این روز برای من رخ خواهد داد اتفاقی بینظیر...

بله انگار درست حدس زده بودم روز تولدم در 99/9/9 به لطف خدا بینظیر رقم می خورد. این تاریخ برایم جاودانه شد و امیدوارم که جاودانه بماند. پس از فراز و نشیب های معمول زندگی در طول این سالها، امروز به آرامش رسیدم و با نام خدا و تکیه بر ایمان به او، فصلی نو در زندگیم آغاز شد. ازدواج من با دختری که عاشقانه دوستش میدارم، در این روز بی نهایت لذت بخش است و بهتر از این نمیتوانست اتفاق بیافتد.سه سالی میشد که برای چنین روزی برنامه ریزی و لحظه شماری میکردم...خدا رو شکر میکنم که محقق شد. شکر...

پ.ن:بخاطر اوضاع و احوال این روزها هیچگونه مراسم خاصی در نظر نداریم اما دعای خیر شما عزیزان بدرقه راهمان خواهد بود...99/09/09 

بیشتر بخوانید:

علت مرگ مهرداد میناوند چیست

عکس تشییع جنازه مهرداد میناوند

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده