رفت با یکی دیگه ازدواج کرد

مرا به خاطر فراموش کردن علاقه ای که به یک دختر دیگر داشته اند وارد زندگی شان کرده اند.
دلشکستن

یک نت ـ با آقایی آشنا شدم که به اصرار خودشان بعد از مدتی، به این نتیجه رسیدیم که مناسب هم هستیم اما یک مرتبه ایشان سرد شده و گفتند که مرا به خاطر فراموش کردن علاقه ای که به یک دختر دیگر داشته اند وارد زندگی شان کرده اند. این درحالی است که بنده به ایشان علاقه مند شده ام. چه کار کنم ؟

پاسخ:

متاسفانه نكته اي كه معمولا جوانان ما به آن توجه ندارند اين است كه دختر خانمها معمولا عشق ورزند و آقا پسرها عشق باز. لذا در اين گونه روابط معمولا دخترها به فكر ازدواج و زندگي مشترك هستند اما در مورد پسرها هميشه اينگونه نيست.

وقتي خانمي عاشق آقايي ميشود، مي شود گفت عشق او تا هشتاد درصد واقعي است اما در مورد آقايان اين مسئله صدق نمي كند. چون همان طور كه گفته شد خانم ها عشق ورز هستند ولي آقايان عشق باز هستند و در اين عشق هايي كه خانم ها بطرف آقايان مي روند، اين خانم ها هستند كه خيلي لطمه ميخورند.

بنابراين توصيه مي کنيم خودتان را اسير دست کسي که دل در گرو ديگري دارد نکنيد، او معلوم نيست به شما علاقه مند شود و شايد خيانت هم بکند. پس ذهنتان را آزاد کنيد و او را براي هميشه فراموش نماييد.

 يادتان باشد شما هبچ وظيفه اي براي فراموشي او نداريد. بلکه او بايد در صورت علاقه اقدام به خواستگاري رسمي از شما کند. بنابراين عزت خود را به خطر نيندازيد.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده