دوست دارم با مردهای غریبه حرف بزنم رابطه داشته باشم

یک نت ـ من ي خانوم 42 ساله چادري و در ظاهر خيلي آروم و مهربوني هستم،اما در باطن ي زن خيلي بدي که دوست داره با مردهاي غريبه حرف بزنه رابطه داشته باشه
دوست دارم با مردهای غریبه حرف بزنم رابطه داشته باشم

یک نت ـ من ي خانوم 42 ساله چادري و در ظاهر  خيلي آروم و مهربوني هستم،،
اما در باطن ي زن خيلي بدي که دوست داره با مردهاي غريبه حرف بزنه رابطه داشته باشه
رابطه هم داشتم
من ميدونم گناه کبيره کردم
من بچه دارم وزندگي تقريبا خوبي درسته مشکلات خودم رو دارم
اما حقيقتا خسته شدم
خيلي دوست دارم اينطور نباشم
من بارهاوبارها تصميم گرفتم اما نتونستم
من پول اين که برم جاي مشاور رو ندارم
نميدونم چکار کنم

پاسخ:

با سلام و احترام خدمت شما :
هرچند ممکن است راه اشتباهي را رفته باشيد اما همه ما ميدانيم که هيچ انسان عادي، از خطا و گناه مصون نيست! طبعا تلاش ما بايستي دوري از گناه باشد. البته در صورتي که به دلايلي مرتکب خطا و گناهي شديم، مهم و ارزشمند آن است که اولا، به اشتباه خود پي ببريم، ثانيا تصميم مجدد به انجام آن نداشته باشيم، و ثالثا درصدد جبران آن باشيم. اين مسيري است که يک انسان درستکار و مؤمن (که خطايي از او سر زده) ميرود. خواهر گرامي، شما گام اول را برداشته ايد به اين معنا که ميدانيد و باور داريد که کار شما اشتباه و خطا بوده است! طبعا اکنون در حال برداشتن گامهاي بعدي هستيد. همينجا به شما خداقوت ميگوييم و آرزوي توفيق براي شما داريم.

اما گذشته از اين مسئله کلي، بايستي بدانيد که معمولا رفتار اشتباه و خطا، ناشي از خباث و بدي ذاتي انسان نيست. اين رفتارها ميتواند ناشي از علل گوناگون و مختلف دروني و بيروني باشد. عللي همچون، جهت گيري و نيازهاي دروني، شخصيت فردي، روحيات شخص، اختلالات روانشناختي، نحوه تعامل اطرافيان با ما، اتفاقات گذشته يا مسائل دوران کودکي و دهها عامل ديگر ميتواند دخيل باشد. طبعا با شناسايي عوامل و علل اين مشکل، چاره جويي براي حل آن نيز بسيار آسان خواهد شد. اما نکته اينجاست که لازمه اين کار، بررسي و مصاحبه حضوري با شما توسط يک متخصص است.

ما هم درک ميکنيم که هزينه هاي درماني و مشاوره به نسبت اوضاع اقتصادي، کمي بالاست، اما چند نکته را بايستي دقت داشته باشيد: اول اين که مشکلي که تمام زندگي و روح و روان شما را درگير خود کرده است قطعا ارزش آن را دارد که براي حل آن اقدام فوري کنيد و حتي بخشي از مخارج ساير بخشهاي زندگي يا حتي پس انداز خود را خرج آن کنيد. طبعا آرامش شما مهمتر از همه چيز است. نکته دوم اين است که شما به هر حال يک جلسه را براي حل اين مشکل برويد، اين جلسه آغازين هم يک نمايي از طول درمان شما نشان ميدهد و هم ميتواند تا حدي راهگشا باشد. پس از جلسه اول تصميم بگيريد که آيا روند درماني را ادامه دهيد يا خير!

توصيه مهم ما در اين زمينه اين است که حتما در ميان متخصصان و مشاوران، به سراغ کسي برويد که يا مشاور مذهبي و روانشناختي باشد، و يا حداقل مشاوري باشد که در کنار تجربه و تخصص، تعهد و تدين هم داشته باشد.

طبعا اگر به هيچ وجهي امکان مراجعه حضوري نداريد (که عرض کردم، يک جلسه را حتما مراجعه کنيد)، ميتوانيد با همکاران کارشناس ما در بخش تلفني (096400) تماس بگيريد تا بتوانند کمک بيشتري به شما انجام دهند.

موفق و پيروز باشيد.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده