عکس تبلیغاتی لوازم آرایشی

یک نت ـ هدف از عکاسی صنعتی برای لوازم آرایش را می توان متقاعد کردن مشتری برای خرید لوازم آرایش دانست .
عکس تبلیغاتی لوازم آرایشی

یک نت ـ عکس تبلیغاتی لوازم آرایشی :

لوازم آرایشی

هدف عکاسی صنعتی برای لوازم آرایشی :

هدف از عکاسی صنعتی برای لوازم آرایش را می توان متقاعد کردن مشتری برای خرید لوازم آرایش دانست . در واقع می توان گفت در این نوع عکس صنعتی ، عکاسی صنعتی سعی می کند تا مشتری متقاعد کند که با استفاده از این نوع لوازم آرایش بسیار زیبا ودوست داشتنی خواهد بود. این احساس زیبایی که از طریق عکاسی صنعتی در مشتریان به وجود می آید  ، مساوی با خرید لوازم آرایش مورد نظر عکاسی صنعتی است.

پس نتیجه میگیریم عکاسی تبلیغاتی برای تبلیغات لوازم آرایش مورد نظر باید ایده های منحصر به فرد ، نوین و خلاقانه و همچنین از لطافت و ظرافت بسیار بالا استفاده کنند . تا بتوانند به موفقیت مورد نظر یعنی فروش لوازم آرایش از طریق عکاسی تبلیغاتی برسند .

عکاسی صنعتی قادر است ویژگی ها و خصوصیات لوازم آرایش را به صورت خیلی خاص به بیننده القا کند . به صورتی که این خصوصیات لوازم آرایش موجود در عکس صنعتی تا آخر عمر در ذهن مشتری بماند .

با این کار عکاسی صنعتی نه تنها باعث خرید بدون وقفه مشتری از برند مورد نظر می شود . بلکه می توان گفت باعث انتخاب آن برند به عنوان برند همیشگی برای خرید های مشتری می شود . البته این نکته در عکاسی تبلیغاتی برای تبلیغات لوازم آرایش بسیار مهم است . که هرچه برای نمایش لوازم آرایش ظرافت بیشتری نشان دهد . از فروش بیشتری برای لوازم آرایش نیز روبرو خواهد شد .

اما مهم ترین نکته علاوه بر ایجاد احساس زیبایی در مشتری ، کسب اعتماد مشتری است . یعنی عکاسی صنعتی باید بتواند از طریق عکس صنعتی خود اعتماد مشتری را برای خرید جذب کند .

لوازم آرایشی

نکات مورد توجه عکاسی صنعتی برای لوازم آرایش :
 

1 ــ دانستن ویژگی های محصول :

عکاسی تبلیغاتی برای اینکه بتواند بهترین تبلیغات را برای لوازم آرایش ایجاد کند . باید از ویژگی های لوازم آرایشی که می خواهد تبلیغ کند اطلاع داشته باشد . تا بتواند با دانستن اطلاعاتی درباره لوازم آرایش مورد نظر ، شناخت بهتری نسبت به برند مورد نظر داشته باشد . این کار باعث می شود تا در نهایت عکاسی صنعتی بتواند تمامی اطلاعات خوب به دست اورده را در تصویر با بهترین نما برای بقیه در عکس صنعتی به نمایش بگذارد .

2 ــ شناخت مخاطب هدف :

در عکاسی صنعتی لوازم آرایش برای اینکه بتوان فضای مورد نظر برای عکاسی صنعتی را ایجاد کرد باید اول اطلاع پیدا کرد که مخاطبان به دنبال چه چیزی هستند . برای مثال اگر عکاسی صنعتی بداند که مخاطب هدف خود دختر های جوان هستند یا خانم های میانسال هستند ؟ در واقع می توان گفت عکاسی صنعتی برای کارکرد بهتر خود باید بداند که مخاطبانش چه کسانی هستند . تا بداند چگونه عکس صنعتی روی آنها تاثیرگذار خواهد بود .

لوازم آرایشی

3 ــ انتخاب طراحی مناسب :

عکاسی صنعتی برای ترغیب مشتری به خرید لوازم آرایش در عکس صنعتی خود از دیزاین خاص و ویژه ای استفاده می کند . البته در بیشتر موارد مشاهده می شود که عکاسی تبلیغاتی برای تبلیغات لوازم آرایش خود از مدل های انسانی استفاده می کند . تا بتواند کاربرد لوازم آرایش را با بهترین روش به مشتری در عکس صنعتی نشان بدهد .

اما در بقیه مدل های عکس صنعتی از فضای های آزاد استفاده می شود . اما در هر صورت عکاسی صنعتی می تواند این سبک را بیشتر نشان دهد . برای مثال گفته می شود که اگر برای عکس صنعتی لوازم آرایش از فضای حمام یا اتاق خواب استفاده شود . عکس صنعتی بهتر می تواند با مخاطب سخن بگوید و او را به خرید ترغیب کند .

4 ــ استفاده از رنگ مناسب :

نکته بسیار مهم برای عکاسی تبلیغاتی رنگ است . زیرا رنگ در عکاسی تبلیغاتی می تواند نقش حیاتی را بازی کند . زیرا دارای ادراک مشترک است . عکاسی تبلیغاتی می تواند با انتخاب کامل و مناسب خود از طیف رنگی ، فاکتور و آلمان بهترین عکس صنعتی را برای تبلیغ لوازم آرایش تهیه کند .

عکاسی صنعتی شعی می کند برای گرفتن عکس صنعتی لوازم آرایش از تم و زمینه تصویر مناسب استفاده می کند . برای مثال اگر بخواهد یک عکس صنعتی روشن تهیه کند از پس زمینه پر انرژی ، پر رنگ و بشاش استفاده می کند . اما اگر بخواهد یک عکس کلاسیک برای عکس صنعتی لوازم آرایش تهیه کند . می تواند از پس زمینه سفید ، سیاه یا سیاه و سفید ترکیبی استفاده کند .

همچنین عکاسی صنعتی اگر برند مورد نظر دارای یک رنگ خاص برای برند خود باشد از آن رنگ برای پس زمینه استفاده می کند . تا بتواند عکسس صنعتی را با برند تطابق دهد .

5 ــ استفاده از یک سبک خاص :

هنگامی که عکاسی تبلیغاتی تهیه مجموعه ای از عکس های یک برند را بر عهده می گیرد . این نکته قابل اهمیت است که تمام المان هایی که در عکس صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد باید با هم همخوانی و تطابق داشته باشند . به صورتی که می توان گفت در یک عکس صنعتی باید رنگ ، سبک ، اندازه ، شکل و موارد دیگر با هم همخوانی و تطابق داشته باشند . تا عکاسی تبلیغاتی بتواند بک تبلیغ بی نظیر و یک عکس صنعتی بی نقص از لوازم آرایش مورد نظر تهیه کند .

6 ــ استفاده از زوایای غیر معمول :

عکاسی صنعتی هنگامی که قسط تهیه عکس صنعتی برای لوازم آرایش را دارد . تمامی زوایای مورد نظر را امتحان می کند تا بتواند به نتیجه دلخواهش برسد . زیرا اگر تنها از یک زاویه عکس های صنعتی را تهیه کند عکس های او خسته کننده و تکراری خواهد بود .

لوازم آرایشی

7 ــ استفاده از سطح های متفاوت :

طبق گزارش  دیجیتال مارکتینگ سپنته عکاسی تبلیغاتی برای تهیه تبلیغات خود همیشه از سطح های متفاوت استفاده می کند زیرا هنگامی که برای نشاندن لوازم آرایشی از سطوح مختلف استفاده می شود . با جذابیتی جدید رو به رو خواهد شد . البته در بسیاری از عکس های صنعتی نیز عکاسی تبلیغاتی برای پس زمینه از یک سطح استفاده می کند . اما در این نوع عکاسی تبلیغاتی توجه مشتری خیلی به عکس جلب نمی شود .

8 ــ انتخاب پس زمینه خوب :

نکته مورد نظر در عکاسی تبلیغاتی عالی دست کم نگرفتن بک گراند عکس صنعتی است . زیرا پس زمینه در یک عکاسی صنعتی باید توانایی منتقل کردن کامل پیام و ویژگی محصول را در عکس صنعتی داشته باشد . برای مثال اگر عکاسی صنعتی قسط به تهیه یک عکس صنعتی از محصولات لوازم آرایشی ارگانیک داشته باشد . بهتر است از یک زمینه با گل استفاده کند . تا این پس زمینه با توجه به اصول عکاسی تبلیغاتی با ویژگی لوازم آرایشی همخونی داشته باشد .

در عکاسی صنعتی برای بک گراند ها بیشتر از میوه ، گل استفاده می شود . برای مثال در بعضی از موارد ممکن است شما یک رژ لب قرمز را بر روی تعدادی توت فرنگی مشاهده کنید که در عکس صنعتی به نمایش گذاشته شده اند .

9 ــ  بهره گیری از عکس های زنده :

عکاسی صنعتی برای زیبایی و جذابیت کار خود می تواند از عکاسی زنده و در حال حرکت بهره بگیرد . تا بتواند زیبایی و جذابیت کار را چند برابر کند . درست است که این کار با دشواری زیادی برخوردار است . اما اگر تیم عکاسی تبلیغاتی در تهیه این نوع عکس صنعتی ماهر باشند هیچگونه مشکلی باقی نخواهد ماند .

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده