افسردگی بعد زایمان گرفتم چیکار کنم

افسردگی,زایمان,افسردگی بعد زایمان,افسردگی بعد زایمان نی نی سایت,افسردگی بعد زایمان چقدر طول میکشد,افسردگی بعد زایمان را چگونه درمان کنم,افسردگی بعد زایمان گرفتم چیکار کنم,افسردگی بعد زایمان تبادل نظر,افسردگی بعد زایمان چگونه است,افسردگی بعد زایمان گریه,افسردگی بعد زایمان دوم,افسردگی بعد زایمان چه مدت طول میکشد
افسردگی بعد زایمان گرفتم

یک نت ـ بچه 8ماهه دارم. براي بدنيا اومدنش بال بال ميزدم. الان ولي خيلي بدشدم. همش ميگم بچه باعث شد  سرکارنرم،دندون‌ درد بگيرم سردردام زياد شه. پادرد بگيرم نتونم مهموني برم ، با همسرم دونفري بريم بيرون، براي خودم وقت بذارم. خيلي سعي ميکنم اين افکارروي من وعلاقه اي که بع دخترم ‌دارم تأثيرنذاره. ولي بازم مياد توذهنم. خيلي اذيت ميشم.

پاسخ:

خوب است درباره آثار و برکات فرزند مطالعه نماييد و معرفت خود را بالا ببريد

آثار صوتي زيبا و جذاب در اين باره گوش فرا دهيد

حتي اگر معرفت خود را در ازاي تحمل سختي هاي فرزند دار شدن و بزرگ کردن آن را بالا ببريد و  بدانيد که خداوند چه نظر لطف و رحمتي بر والدين بخاطر تحمل سختي ها دارند اين سختي ها برايتان آسان مي شود.

بکر بن صالح ميگويد: در نامه ای به امام کاظم علیه السلام نوشتم پنج سال است که از بچه دار شدن خودداری می کنم و خانمم بچه دارشدن را ناپسند می شمارد و می گوید: تربیت او به سبب فقر، دشوار است. نظر شما چیست؟ حضرت علیه السلام برای من نوشت: فرزند بیاورید که روزی او با خداوند است. (الکافی، ج6، ص3.)

حتى گاهى خدا به برکت وجود بچه در روزى پدر و مادر توسعه ميدهد و رحمت الهي را سرازير مي کند موجب بخشش گناهان والدين مي شود و ....بسيارند افرادى که قبل از بچه دار شدن در شدت و سختى بوده اندليکن بعدا زندگى مرفه و آبرومندى پيدا کرده اند.

گاهى وجود فرزند را مانع آزادى و اسباب مزاحمت مى شمارند.درصورتى که بچه نه تنها مزاحم نيست بلکه براى پدر و مادر بهترين تفريح و سرگرمى محسوب مى شود.

درست است که نگهدارى و تعليم و تربيت بچه بى دردسر نيست ليکن چون بر وفق ناموس آفرينش است تحمل آن دشوار نيست

همانطور که گفتيد این گمان هست که دوران جوانى را بايد خوش و آزاد بود و وجود فرزند مانع آزادى است. در ايام جوانى بايد از بچه دار شدن جلوگيرى کرد و به خوشگذرانى پرداخت اما فرزند دست و پا گير مي شود اما اگر به نکات مثبت زود فرزند دار شدن توجه کنيد ، با اين موارد راحت تر کنار مي آييد.

در اينجا بايد يادآور شد که اگر بنا باشد انسان بچه دار شود هر چه زودتر بهتر زيرا فرزندان دوران جوانى از جهاتى بر فرزندان دوران پيرى ترجيح دارند:

اولا معمولا سالم تر و نيرومندتر خواهند بود.

ثانيا چون مدت بيشترى با پدر و مادر خواهند بود بهتر مى توانند به تعليم و تربيتشان بپردازند و به سامانشان برسانند.بر خلاف فرزندان دوران پيرى معمولا از تعليم و تربيت کامل محروم مى شوند و بعد از مرگ يا ازکار افتادن پدر يا مادر يا هر دو،غالبا بدبخت و زيردست ميگردند.

ثالثا فرزندان دوران جوانى،تا پدر و مادرشان پير و فرسوده شوندبه مقام و منصبى خواهند رسيد.بدين جهت پدر و مادر در روزگار پيرى ودرماندگى مى توانند از کمک آنان برخوردار گردند.به هر حال در اين جهت ترديد نيست که در ايام جوانى بچه دار شدن بهتر از ايام پيرى است..
و بسياري از ابعاد ديگر که وجود دارد .

پس توجه به ثمرات دنيوي و اخروي فرزند و برکاتي که دارد سختي ها را هموار و لذت بخش مي کند .

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده