حضور جمعی از مدیران باشگاه سپاهان در محل تمرین زرد پوشان

یک نت ـ جمعی از مدیران باشگاه سپاهان با اعضای این تیم دیدار و گفت‌وگو کردند
هیات مدیره باشگاه سپاهان

یک نت ـ به گزارش خبرگزاری فارش، اعضای هیات مدیره باشگاه سپاهان امروز با حضور در محل تمرین تیم فوتبال، حمایت همه جانبه خود را از طلایی پوشان نصف جهان اعلام کردند.

مجتبی لطفی رئیس هیات مدیره به همراه دیگر اعضا، محمدرضا ساکت،کریم فخارزاده، سیدعلی پزشک و علی افضل در یک نشست صمیمانه با حضور محرم نویدکیا (سرمربی)، بازیکنان و کادر فنی گردهم آمدند.

در این نشست، اعضای هیات مدیره ضمن اشاره بر حمایت های شرکت فولاد مبارکه و شخص حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت، از تلاش‌های فراوان محمدرضا ساکت در مدت زمان حضورش در باشگاه و تحولات ایجاد شده قدردانی کردند.

هیات مدیره باشگاه از حضور محرم نویدکیا در راس تیم به عنوان یک چهره محبوب و دوست داشتنی بین اهالی فوتبال یاد کردند و انگیزه او برای حضور در لیگ برتر را وصف ناشدنی عنوان داشتند.

محمدرضا ساکت (مدیرعامل باشگاه سپاهان) نیز در سخنانی ضمن تبریک میلاد حضرت رسول (ص) و همچنین امام جعفرصادق(ع)، حضور افراد ورزشی و کاربلد در راس هیات مدیره را نقطه قوتی بر تصمیمات این باشگاه در برنامه‌های پیشرو دانست و از کادر فنی و بازیکنان خواست با قدرت و اقتدار هر چه تمام‌تر و دوری از حواشی مسابقات را آغاز کنند و هواداران و علاقه‌مندان سپاهان نیز با حمایت‌های خود در فضای مجازی، روحیه مضاعفی به طلایی پوشان بدهند.

محرم نویدکیا سرمربی سپاهان نیز از حمایت‌های مدیران شرکت فولادمبارکه و اعضای هیات مدیره تشکر کرد و از بازیکنان و کادر تیم خواست برای رسیدن به عصر طلایی سپاهان و تکرار افتخارات قبلی تلاش کنند.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده