با این صبحانه یک ماهه لاغر شوید

یک نت ـ
صبحانه خوشمزه

یک نت ـ اگر دنبال رژیم های لاغری متعددی هستید بدانید که صبحانه اهمیت ویژه ای در رسیدن به تناسب اندام دارد. بنابراین نباید به هیچ عنوان آن را حذف کرد و یا بی اهمیت شمرد. چون این وعده غذایی برای عملکرد بدن در طول روز بسیار پراهمیت است. اما متأسفانه این روزها به دلیل مشغله های کاری و غیره برخی افراد به یک فنجان قهوه یا چای بسنده می کنند و یا ساعات ابتدایی روز را بدون مصرف صبحانه به کار و فعالیت می پردازند؛ اما بدانید که این کار به سلامتی بدن آسیب می زند. چون علاوه بر اینکه باعث افزایش وزن می شود بلکه نتیجه ای جز خستگی، مشکل تمرکز یا ناراحتی های جسمی به دنبال ندارد. بنابراین اگر می خواهید علاوه بر سرحال بودن کمی به تناسب اندامتان نیز نزدیک شوید صبحانه را دریابید. در این مطلب یک صبحانه خوشمزه و مناسب داریم که اگر به همراه رژیم غذایی کم کالری و مصرف میوه و سبزیجات همراه باشد می تواند شما را لاغر کند. البته همچنان توصیه می شود روزانه فعالیت بدنی را فراموش نکنید.
صبحانه در خدمت تناسب اندام

نتایج بررسی های متعدد نشان می دهد افرادی که صبحانه نمی خورند در مقایسه با افرادی که به این وعده اهمیت می دهند بیشتر در معرض اضافه وزن قرار می گیرند. اگر دنبال دلیل هستید باید بدانید که صرف صبحانه باعث احساس سیری در ادامه روز شده و این امر مانع از پرخوری و ریزه خواری می شود. افرادی که صبحانه را حذف می کنند و بدون صرف این وعده ضروری دنبال کار خود می روند اضطراب بیشتری متحمل می شوند و عصبی هستند و در نهایت روزشان با دریافت کالری بیشتر به اتمام می رسد. علاوه براین، صبحانه نخوردن می تواند باعث افزایش واکنش بدن نسبت به انسولین شده و این امر به ذخیره و انبار کردن چربی ها و در نهایت چاقی منتهی می شود. اما اگر می خواهید تناسب اندام داشته باشید و سالم و سرحال بمانید مصرف صبحانه خوب اولین کاری است که باید با گشودن چشم هایتان به آن فکر کنید.
صبحانه برای کسب انرژی و شادابی

خب بدون شک صبحانه علاوه بر هدف رسیدن به تناسب اندام فواید دیگری نیز دارد. واقعیت این است که صبحانه منبع انرژی است که قدرت و توان کافی به بدن می دهد تا فعالیت های روزمره را به انجام برساند. زمانی که صبحانه ای سالم و مقوی میل می کنیم مغز به بهترین شکل به فعالیت می پردازد و ما با تمرکز بیشتری به انجام وظایف روزانه می پردازیم. علاوه براین، صبحانه خوب انرژی کافی برای عضلات را نیز تأمین می کند و باعث افزایش راندمان فیزیکی و کاهش احساس خستگی در طول روز می شود.
صبحانه ای با جوی دوسر و کفیر برای لاغری در یک ماه

صبحانه های سالم متعددی وجود دارند که برای تأمین انرژی بدن و رسیدن به تناسب اندام مناسب هستند. بنابراین اگر یک صبحانه سالم در کنار یک رژیم غذایی متعادل و فعالیت بدنی منظم قرار گیرد تأثیر زیادی در کاهش وزن و تناسب اندام خواهد داشت.

افرادی که صبحانه را حذف می کنند و بدون صرف این وعده ضروری دنبال کار خود می روند اضطراب بیشتری متحمل می شوند و عصبی هستند و در نهایت روزشان با دریافت کالری بیشتر به اتمام می رسد

ما در اینجا قصد داریم یک نوع صبحانه خاص را معرفی کنیم که به شما کمک می کند در عرض یک ماه حدود 4 کیلوگرم وزن کم کنید. البته لازم است که این صبحانه را به مدت یک ماه و به طور روزانه میل کنید. در کنار آن نیز رژیم غذایی تان سرشار از میوه و سبزیجات و در عین حال کم کالری باشد. این صبحانه بسیار سالم بوده و در عرض چند روز مصرف نتایج مثبتی به همراه دارد. علاوه براین میزان زیادی ویتامین و مواد معدنی وارد بدنتان می کند. همچنین به زیبایی پوست و موهایتان نیز کمک می کند. شما با صرف این صبحانه می توانید سوخت و ساز بدنتان را بالا ببرید که این امر به کاهش وزن منجر می شود.

اگر بخواهید این صبحانه را به مدت یک ماه و به طور روزانه مصرف کنید اثرات آن را در رفع موارد دیگری مانند مشکلات روده، پاکسازی بدن و دفع مواد سمی نیز شاهد خواهید بود.
مواد لازم برای صبحانه لاغرکننده:

کفیر یا ماست کم چرب 300 میلی لیتر

جوی دو سر 2 قاشق چای خوری

تخم کتان آسیاب شده 1 قاشق چای خوری

پودر کاکائو 1 قاشق چای خوری

آلو خشک 5 تا 7 عدد
روش تهیه و مصرف:

آلو خشک ها را داخل ظرف حاوی 100 میلی لیتر آب جوش بریزید. در ظرف را بگذارید و اجازه دهید 5 تا 10 دقیقه استراحت کند.

در یک ظرف دیگر جوی دوسر، تخم کتان آسیاب شده و کاکائو را مخلوط کنید. سپس کفیر را اضافه کرده و به خوبی هم بزنید تا مواد به خوبی مخلوط شوند.

حالا زمان آن رسیده است تا آلوخشک ها را از آب در بیاورید. آلوها را له کنید و به مواد اصلی صبحانه اضافه کنید.

دوباره مواد را به خوبی مخلوط کرده و داخل یخچال قرار دهید.

بهتر است صبحانه تان را از شب قبل آماده کنید تا صبح به راحتی آن را مصرف کنید. اگر یبوست داشته باشید این صبحانه برایتان ایده آل است.
منبع: تبیان

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده