بیوگرافی بهرام ابراهیمی

یک نت ـ بهرام ابراهیمی (زاده ۱۳۳۴ در قم) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و اهل ایران است. بهرام ابراهیمی فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۷۴ با پیشنهاد احمد آقالو با بازی در نمایش رادیویی رستم و سهراب به کارگردانی خسرو فرخزادی به‌طور رسمی در رادیو آغاز کرد. وی در چند سریال تلویزیون نیز ایفای نقش کرده‌است.
بهرام ابراهیمی

یک نت ـ بهرام ابراهیمی متولد سال ۱۳۳۴ قم و کارشناس رادیو، تئاتر، سینما و تلویزیون است. او دانش آموخته کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای دراماتیک است. بهرام ابراهیمی از سال ۵۲  و در سن هجده سالگی کار بازیگری را به‌طور حرفه‌ای با سریال «صخره سیاه» آغاز کرد و پس از آن در فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی همچون مارمولک، زاگرس، مرد بارانی و بی‌گناهان به ایفای نقش پرداخت.

بهرام ابراهیمی علاوه بر سینما و تلویزیون در رادیو و تئاتر هم حضور جدی دارد و قبلا کار تدریس هم می کرد. او جزو بازیگران خاص کشورمون می باشد که صدایی مخصوص خودش را دارد و شاید همین صدای او دلیل موفقیت و رشد او در رادیو بوده است.

بهرام ابراهیمی سال ۷۴ به پیشنهاد زنده‌یاد احمد‌آقالو به جمع بازیگران رادیو پیوست و با بازی در نمایش رادیویی رستم و سهراب به کارگردانی خسرو فرخزادی به طور رسمی کارش را در مرکز نمایش رادیو آغاز کرد و تا امروز نقش‌های بی‌شماری را تجربه کرده است.

بهرام ابراهیمی با وجود اصرارها برای آموزش هنرجویان دوره های بازیگری از تدریس فرار است و معتقد است که هنرجویان به آن صورت که باید وقت و انرژی بگذارند نمیزارند و برای همین من حوصله ندارد با چنین هنرجویانی کار کند. احساس میکند هنرجویان اصلا تمرکز ندارند.

بازیگری در سینما:
- هزارپا (۱۳۹۷)
- صله سحر (۱۳۹۴)
- تا آمدن احمد (۱۳۹۳)
- یک مرد، یک شهر (۱۳۸۶)
- زاگرس (۱۳۸۴)
- مارمولک (۱۳۸۲)
- مرد بارانی (۱۳۷۸)
- کوچه و موزه (۱۳۷۳)
- ایلیا، نقاش جوان (۱۳۷۰)

بازیگری در تلویزیون:

- گشت پلیس

- همه چیز آنجاست
- سارق روح (مجموعه تلویزیونی)
- محکومین (مجموعه تلویزیونی ۱۳۹۶)
- هشت و نیم دقیقه
- دوردست‌ها
- چرخ فلک (مجموعه تلویزیونی)
- زاویه هفتم
- ساختمان ۸۵
- گارد ساحلی (مجموعه تلویزیونی)
- بی‌گناهان (مجموعه تلویزیونی)
- ما چند نفر (مجموعه تلویزیونی)
- دستی بر آتش
- ضلع ششم
- حماسه ایثار
- همه بچه‌های من
- یادآوری

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده