متخصص سرشناس شاهرودی در راه مبارزه با کرونا جان باخت +عکس

یک نت ـ دکتر حبیب ذاکریان اولین شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در راه مبارزه با کرونا و خدمت به بیماران جان باخت.
متخصص سرشناس شاهرودی در راه مبارزه با کرونا جان باخت +عکس

یک نت ـ نام دکتر حبیب ذاکریان به‌عنوان اولین شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و دومین شهید سلامت استان سمنان برای همیشه جاودانه شد.
شهید والامقام دکتر حبیب ذاکریان، متخصص رادیولوژی و از کادر درمان مقابله با کروناویروس در بیمارستان امام حسین شاهرود و دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بوده است.
این شهید والامقام با ایثار و شهادت طلبی در جبهه مقابله با کروناویروس، چهار دهه بعد از پدر شهیدش که جان بر سر دفاع از مرزهای ایران عزیز گذاشت، آسمانی شد تا پا جای پدرش شهیدش گذارده باشد.
دکتر رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در پی شهادت این مدافع سلامت، با صدور اطلاعیه‌ای ضمن اعلام شهادت دکتر حبیب ذاکریان به تمجید از جان‌فشانی‌های این شهید بزرگوار و دیگر مدافعان سلامت پرداخت.
در پیام تسلیت دکتر چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ، آمده است؛ متأسفانه امروز در سوگ یکی از همکاران صدیق دیگرمان نشستیم و دکتر حبیب ذاکریان، متخصص رادیولوژی و از پزشکان نجیب، حاذق، فرهیخته و فرزند شهید والامقامی از شهدای بزرگوار دوران دفاع مقدس در میدان ایثار و صحنه جهاد با بلای جانگداز و جانسوز کرونا، به پدر شهید سرافرازش پیوست.
آه دریغ و آب چشم ار چه موافق منند
شعله درد آنچنان نیست که وانشانمش
با قلبی آکنده از اندوهی سنگین ضمن عرض تسلیت به کلیه همکاران داغدار، جامعه دردمند پزشکی و خانواده محترم سوگوارشان، از درگاه ایزد منان برای روح آن شهید والامقام علو درجات و برای بازماندگان ارجمندش صبر و اجر بی پایان مسئلت می نمایم.
"هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق
ثبت است بر جریده عالم دوام ما "
دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیز با صدور اطلاعیه‌ای شهادت دومین شهید مدافع سلامت استان سمنان را تسلیت گفت.
متن پیام تسلیت دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بدین شرح است:
خبر شهادت دومین شهید مدافع سلامت استان سمنان، همکار گرانقدر و ایثارگر، شهید فداکار، دکتر حبیب ذاکریان متخصص رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود که در راه خدمت به مردم شریف و در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس به علت ابتلا به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، موجب تاثر و تالم شدید قلبی بنده و سایر همکاران دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شد، این واقعه به همه ما آموخت که کسانی که با خدا هم عهد شده‌اند در راه نجات جان بیماران از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همواره آماده جانفشانی هستند.
عروج دکتر حبیب ذاکریان فرزند شهید والامقام دوران هشت سال دفاع مقدس که در جبهه نبرد بی امان با کروناویروس تا آخرین نفس ایستاد و جنگید، و با الگو گرفتن از رشادت های پدر بزرگوارش در دوران دفاع مقدس به پدر شهیدش پیوست؛ برای حوزه سلامت استان بسیار سخت و جانکاه است اما یاد و خاطره تلاش های صادقانه و شبانه روزی او در کنار سایر مدافعان سلامت استان مخصوصا در نجات جان بیماران کرونایی، همواره در یادها باقی خواهد ماند.
اینجانب با قلبی سرشار از اندوه، شهادت این مدافع سلامت را به خانواده داغدار وی، جامعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، مردم شریف استان و تمامی کارکنان حوزه سلامت کشور، تسلیت عرض نموده و برای آن شهید علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم.    رکنا/

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده