ماجرای گدای میلیاردر که پلیس قزوین را تهدید به قتل می کرد

یک نت ـ گدای میلیاردری که در یکی از چهارراه‌های اصلی شهر قزوین اسپند دود می‌کرد شناسایی و با حکم قضایی راهی زندان شد.
ماجرای گدای میلیاردر که پلیس قزوین را تهدید به قتل می کرد

یک نت ـ محسن رحیمی، مسئول مرکز ساماندهی متکدیان شهرستان قزوین گفت: یکی از متکدیانی که بارها از سوی عوامل گشت این مرکز جمع‌آوری شده و به وی تذکر داده شده بود که دست از تکدی‌گری بردارد فردی متمول و ثروتمند است که در چهارراه‌های اصلی شهر اقدام به تکدی‌گری در قالب «اسپند دودکردن» می‌کرد.
وی افزود: این مرد به دروغ خودش را جانباز دفاع‌مقدس معرفی می‌کرد، اما بررسی‌ها نشان می‌داد که در یکی از مناطق متوسط به بالای شهر قزوین زندگی می‌کند و دارای واحدهای مسکونی دیگری در جنوب شهر و اموال دیگر است که با یک دستگاه پراید به نزدیکی محل تکدی‌گری مراجعه کرده و وسایل اسپند دود کردن را نیز در صندوق عقب خودرو حمل می‌کرد.
مسئول مرکز ساماندهی متکدیان گفت: مأموران نیروی انتظامی و شهرداری طی ماه‌های گذشته بارها این متکدی را در قزوین و در چهارراه‌های مختلف رویت کردند و به او تذکر دادند، اما او به‌صورت علنی به همکاران ما توهین کرده و آنها را تهدید به قتل کرد. این متکدی حتی به همکاران ما پیشنهاد واریز ۳۰ الی ۵۰میلیون تومان به‌عنوان رشوه کرد که در نهایت به دستگاه قضایی معرفی و با حکم دستگاه قضا خودروی وی توقیف و شخص متکدی دستگیر و راهی زندان شد.
وی گفت: همچنین با حکم دستگاه قضایی انبار منزل این متکدی بازرسی شد که در آنجا حدود ۴۰۰کیلو برنج، اقلام مختلف اهدایی از سوی مردم نظیر روغن مایع، روغن نباتی، بسته‌های چند کیلویی عدس، لوبیا، چندین قوطی رب و... کشف شد.
همچنین از وی با وجود تلاش‌های پنهانی صورت گرفته توسط خانواده این متکدی جهت خروج چندین فقره چک و کلید گاوصندوق او از منزل، مأموران ۳۵فقره چک به ارزش تقریبی ۱۱میلیارد و۸۴۰میلیون ریال به‌همراه ۸میلیون ریال وجه نقد از خانه او کشف کردند.   رکنا/

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده