بیوگرافی ابراهیم چلیکول

یک نت ـ ابراهیم چلیکول در نقش اسکندر، یکی از شخصیت های اصلی «مست عشق» بازی می کند.
ابراهیم چلیکول

یک نت ـ ابراهیم چلیکول ( ترکی استانبولی:İbrahim Çelikkol؛ زادهٔ ۱۴ فوریهٔ ۱۹۸۲) بازیگر، مدل، و بسکتبالیست اهل ترکیه است. مادر ابراهیم چلیکول از مهاجرین یونانی است و پدرش اصالتا عرب می باشد. ابراهیم یک خواهر دارد و پدرش را در 18 سالگی از دست داد.

ازدواج ابراهیم چلیکول
ابراهیم چلیکول با میهره موتلو Mihre Mutlu در سال 2017 ازدواج کرد.

آغاز دوران بازیگری ابراهیم چلیکول
در سال ۲۰۰۹ زندگی ابراهیم چلیکول، این مدل خوش چهره ترک ناگهان تغيير کرد؛ وی با کارگردان فیلم عثمان سیناو ملاقات کرد و کارگردان  از وی برای ایفای نقش در فیلم دعوت کرده و نقش کاپیتان شامیل باتورایا در فیلم( Pars Narkoterör) را به او پیشنهاد داد. این فیلم آغازی برای حرفه بازیگری ابراهیم چلیکول محسوب شد و از سال ۲۰۰۹ به بعد ابراهیم چلیکول در فیلم ها و سریال های دیگر نیز حضور داشت.
ابراهیم چلیکول در سال ۲۰۱۲ در فیلم سینمایی پرهزینه فتح ۱۴۵۳ که موضوع فیلم مربوط به فتح شهر استانبول در سال ۱۴۵۳ بود به عنوان یکی از نقش های اصلی آن بازي کرد.  همچنین او در سال ۲۰۱۱ در سریال عفت و در سال ۲۰۱۳ در سریالمرحمت با کارگردانی چاغاتای توسون به ایفای نقش پرداخت. ابراهیم چلیکول درسال ۲۰۱۶   در سریال کور مادرزاد نقش علی نجات را بازی کرد و سال ۲۰۱۷ در سریال عشق سیاه و سفید با ایفای یک بازي متفاوت و عالی سبب تحسین بسياري از منتقدین و بینندگان شد.ابراهیم چلیکول در فیلم مست عشق
ابراهیم چلیکول در نقش اسکندر، یکی از شخصیت های اصلی «مست عشق» بازی می کند. شهاب حسینی، پارسا پیروزفر،هانده ارچل،سلما ارگچ، ، بنسو سورال، بوراک توزکوپاران، بوران کوزوم و حسام منظور، سایر بازیگران« مست عشق» هستند. تهیه کننده فیلم مهران برومند است و فیلمنامه  این فیلم را حسن فتحی و فرهاد توحیدی نوشته اند.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده