جریمه سنگین قاچاقچیان دام در قائنات

یک نت ـ رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان قائنات از جریمه ۶۰۰ میلیونی قاچاقچیان دام در این شهرستان خبر داد.
تعزیرات حکومتی

یک نت ـ به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عباس خزاعی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با ارسال گزارش نیروی انتظامی شهرستان زیرکوه مبنی بر کشف ۱۰ راس دام زنده از یک اتوبوس عبوری پرونده‌ای تشکیل و در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قائنات رسیدگی گردید.

وی افزود: با احراز تخلف متهم ردیف اول در شعبه علاوه بر ضبط دام‌های مکشوفه به پرداخت مبلغ ۱۱۴ میلیون ریال جریمه نقدی و متهم ردیف دوم از جهت معاونت در حمل کالای قاچاق به پرداخت مبلغ ۱۱ میلیون ریال محکوم گردید.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان قائنات عنوان داشت: مأمورین پاسگاه ولی‌عصر(عج) شهرستان قائنات در حین کنترل خودروهای عبوری از یک دستگاه اتوبوس تعداد ۳۰ راس دام زنده کشف و گزارش آن را جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال نمودند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان قائنات در خاتمه تصریح کرد: در شعبه پس از بررسی اسناد و مدارک موجود و با احراز تخلف، متهم ردیف اول علاوه بر ضبط دام‌های مکشوفه به پرداخت مبلغ ۳۹۴ میلیون ریال  جریمه نقدی و متهم ردیف دوم به دلیل معاونت در حمل این دام‌ها به پرداخت مبلغ ۸۰ میلیون ریال محکوم گردید.

موضوع: 
امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده