بیوگرافی مهتاب اکبری

یک نت ـ مهتاب اکبری یکی از بازیگران جوان سینمای کشور ایران می باشد. خانم مهتاب اکبری در شهر تهران در یک خانواده چهار نفری متولد شد.
مهتاب اکبری

یک نت ـ مهتاب اکبری از جمله شخصیت های هنری سینمای ایران بوده که در دوم اردیبهشت سال ۱۳۶۹ در تهران متولد شده است. مدرک این بازیگر، لیسانس تئاتر است که فارغ التحصیل  از دانشگاه سوره گرایش کارگردانی می باشد. تئاتر شروع کار فعالیت های هنری مهتاب اکبری به حساب آمده که بعد از گذشت چندین سال و به دست آوردن تجربه های قابل توجهی توانسته در تلویزیون ایران حضور داشته باشد.

مهتاب اکبری در شهر تهران در یک خانواده چهار نفری متولد شد که علاقه اش به بازیگری و هنر سبب شد تا خانم اکبری در سال ۸۹  به دنبال رشته بازیگری وارد دانشگاه سوره شود. این بازیگر فعالیت های جدی خود را با انجام کارها و تئاتر های دانشجویی از دانشگاه سوره آغاز نمود. و به گفته خود باور نکردنی است که در اولین سال های بازیگری خود در تلویزیون سینمای ایران راه پیدا کند.زمان ورود مهتاب اکبری به تلویزیون
مهتاب اکبری در سال ۱۳۹۳ با مدرک لیسانس از دانشگاه سوره فارغ التحصیل شد و توانست پس از گذشت چند ماه در کلاس های هومن سیدی به منظور گذراندن دوره های بازیگری حضور داشته باشد. خانم مهتاب اکبری به مدت ۳ ماه در این کلاس ها فنون بازیگری را آموخته و سپس در سال ۹۶ به وسیله ی یکی از آشنایانش برای دادن تست در یکی از سریال های همایون اسعدیان حاضر شد، این کارگردان برجسته کشورمان با تست گرفتن از خانم اکبری آن را به عنوان یکی از بازیگران سریال گرگ و میش انتخاب نمود و مهتاب اکبری در مدت زمان کوتاهی به تلویزیون سینمای ایران راه پیدا نمود.مهتاب اکبری در سریال گرگ و میش در چهره سوگند نقش خود را بازی می کند. در واقع ماجرای سریال گرگ و میش در موضوع خانواده ای است که دختری با نام یاسمن داشته و در طول یک دهه یعنی از سال ۶۰ تا سال های معاصر زندگی این خانواده به تصویر کشیده می شود. در سریال گرگ و میش سوگند دردسرهای زیادی را برای خانواده خود ایجاد نموده که خانم مهتاب اکبری با هنرمندی زیبا و بی نظیرش توانسته با اولین حضورش در سینمای ایران به خوبی نقش سوگند را در این سریال پر بیننده ایفاء نماید.

ازدواج خانم اکبری
 این خانم هنرمند همچنان مجرد بوده و هنوز ازدواج نکرده است.هدف از بازیگری
مهتاب اکبری همانند دیگر بازیگران برجسته کشور ایران آرزوی موفقیت و پیشرفت در عرصه هنر را دارد و ایشان بیان کردند که تمام سختی های پشت سر گذاشته در طول ۸ سال ارزش همکاری با کارگردان ماهری چون آقای همایون اسعدیان را دارد. اگر چه خانم مهتاب اکبری هیچگاه فکر نمی کرد به این زودی ستاره ای از بازیگران سینمای ایران گردد اما همیشه آرزو داشته تا در کوتاهترین زمان ممکن خود را به تلویزیون و هنر ایران معرفی نماید از این رو با تلاش های بی وقفه و شرکت در کلاس های بازیگری در زمانی باورنکردنی توانست توجه کارگردان مشهوری چون همایون اسعدیان را به سمت خود جلب کرده و در تلویزیون ایران هنرنمایی کند.

البته این بازیگر محبوب آثار نمایشی بیشماری با هم دوره ای ها و هم دانشگاهی های خود دارد اما امروزه مفتخر است که در کنار بازیگرانی همچون فاطمه گودرزی، لیلا بلوکات ، شهره سلطانی و....ایفای نقش کرده و توانسته در کنار چنین بازیگران مشهور و محبوبی خود را به عرصه هنر معرفی نماید.

ویژگی های اخلاقی خانم اکبری
مهتاب اکبری از جمله بازیگران نوظهور و جدید برشمرده شده که در مدت زمان کوتاهی توانسته جلوی لنز دوربین خبرنگاران حاضر شود اما  در برداشت اولیه ای که می توان از شخصیت وی فهمید این بوده که خانم اکبری بسیار مثبت اندیش و مهربان است و علاقه چندانی به حاضر شدن در حواشی ها را ندارد. مهتاب اکبری در صفحات مجازی و پست های اینستاگرامی خود از برابری جنسی صحبت کرده و اذعان دارد که مردان و زنان در جامعه می بایست یک امتیاز داشته باشند. ایشان بیان کرده اند همان گونه که زنان در زندگی به مردان وابسته هستند مردان نیز به زنان جامعه وابسته می باشند.

که با توجه به پست های اینستاگرامی خانم اکبری می توان چنین برداشت کرد که مهتاب اکبری ترویج شاد زیستن و ایجاد فرهنگ شادی را در میان مردم یک ملت خواستار است. این مهتاب اکبری طبیعت های بکر و کویر را بهترین مکان برای تفریح و گردشگری می داند. این بازیگر برجسته موفقیت خود را مدیون حمایت های پدر و مادر و همچنین همکاری و مشاوره های کلاس های هومن سیدی دانسته و مفتخر است که با داشتن سن کم و داشتن تجربه ی اندک توانسته همپای بازیگران مشهوری در سریال گرگ و میش ایفای نقش داشته باشد.کارگردان شناخته شده کشورمان آقای همایون اسعدیان مهتاب اکبری را یکی از بازیگران معروف و سرشناس نسل های آینده دانسته و امیدوار است تا در فیلم ها و سریال های بیشماری ایفای نقش داشته باشد. اگر چه خانم اکبری از کودکی علاقه زیادی به شرکت در تئاتر ها و حضور در سینماها را داشته است اما اوج رسیدن به آرزوهایش را در روزهایی بیان کرده که بعد از تست بازیگری از طرف آقای همایون اسعدیان برای بازیگر تلویزیونی انتخاب شده است.

این بازیگر جوان توانسته در مدت زمان کمی خود را به علاقمندان تلویزیون و هنر معرفی کرده و جایگاه خود را برای گام های بعدی محکم کند. مهتاب اکبری بر این باور بوده که برای پایه ریزی موفقیت های بیشمار در آینده لازم است از دوران نوجوانی و جوانی برنامه ریزی های دقیقی صورت گرفته و برای اجرا و رسیدن به اهداف خود تلاش های قابل توجهی انجام داد. البته حیطه ی کار بازیگری از جمله مشاغلی است که بحث علاقه و هنرمندی در آن تاثیر بسیاری داشته و همکاری با کارگردان مهم و برجسته در محقق شدن آرزوها بسیار حائز اهمیت است.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده