بیوگرافی پردیس پورعابدینی

یک نت ـ پردیس پورعابدینی جزو بازیگران تازه کار می باشد که با بازی در فیلم آقازاده توانسته نشان دهد که استعداد خوبی در زمینه بازیگری دارد.
پردیس پورعابدینی

یک نت ـ پردیس پورعابدینی متولد دهه 70 در تهران، بازیگر تئاتر و سینما است. پردیس پورعابدینی تحصیلاتش تا مقطع دانشگاهی است. شروع فعالیت های هنری پردیس پورعابدینی از تئاتر بوده است و اولین حضور جلوی دوربین در سریال آقازاده در نقش راضیه /مانلی مقدم  می باشد. پردیس پورعابدینی با بازی در سریال آقازاده که در سال 1398 ساخته شده و در تیر سال 1399 از شبکه نمایش خانگی پخش شد، در کنار بازیگرانی معروف همچون امین تارخ، نیکی کریمی، امیر آقایی، مهدی سلطانی، کامبیز دیرباز ، لعیا زنگنه ، سینا مهرداد  و ... نشان داد که استعداد خوبی در زمینه بازیگری دارد و همین سریال باعث شهرت پردیس پورعابدینی شد. نظر نیکی کریمی درباره بازی پردیس پورعابدینی در آقازاده:

نیکی کریمی در یک گفتگو درباره بازی پردیس پورعابدینی در نقش مانلی یا راضیه در سریال آقازاده صحبت کرد و از سابقه تئاتری او و معرفی چهره های جدید در نمایش خانگی گفت.

پردیس پورعابدینی نیز در واکنش به حرف های نیکی کریمی نوشت:

 بازی کردن در کنار شما برای من باعث افتخار بود شنیدن این جملات از زبانتان برایم ارزش زیادی دارد ممنونم که همراهم بودید و حمایتم کردید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده