احساس از دست رفتن پاکدامنی

یک نت ـ ارتباطات خاص زناشویی به جهت غریزی بودن آن در انسان، به راحتی یاد گرفته می‌شوند و نیازی نیست که قبل از تأهل برای دانستن آن تلاش و کنجکاوی کرد!
پاکدامنی

یک نت ـ من دختری ۲۳ ساله هستم در یک گروه اجتماعی عضو شدم که درباره مهارتهای زناشویی حرف می‌زدن و از طرفی دوستام و بعضی از اقوام به من دائما می‌گفتند که تو هیچ چیزی از رابطه با پسر و... نمی‌دونی! برو یکم یاد بگیر! اگر امروز بری خونه بخت و چیزی ندونی، فردا شوهرت برت می‌گردونه و...
خلاصه به هدف یادگیری این روابط در این گروه عضو شدم. با چند تا پسر حرف زدم و گفتند که باید چکار کنی و...؛ در واقع سکس چت بود. من هم چند بار این کار رو انجام دادم. الان عذاب وجدان دارم؛ بخاطر اینه که تا به حال پاک زندگی کردم و خیلی حتی تو فکر این چیزها هم نبودم، اما حالا فکر می‌کنم به شوهر آیندم خیانت کردم و حس می‌کنم پاکدامنیم از بین رفته و خدا مرا نمی‌بخشد. لطفا مرا راهنمایی کنید.

پاسخ مشاور:
پیگیر شدن درباره روابط زناشویی آن هم برای یک دختر مجرد (حتی پسر مجرد) آسیب زننده است تا چه رسد به ارتباط با نامحرم ولو به صورت چت اینترنتی. خب الان که سر از این روابط درآوردید، به نظرتان، ذهنتان آرام شده؟ بالطبع که نه از یک طرف عذاب وجدان که به شما فشار می‌آورد که چرا دچار این خطا شدید و از آن طرف تخیل سازی در این زمینه برای یک فرد مجرد، ذهن و روانش را درگیر می‌کند و اصطلاحا آرامش روانی و ذهنی را از دست می‌دهد. ارتباطات خاص زناشویی را هم در دوران عقد و نامزدی می‌شود به دست آورد؛ چرا که این نوع روابط به جهت غریزی بودنش به راحتی یاد گرفته می‌شود و نیازی نیست که قبل از تأهل بخواهید در این زمینه جستجو کنید!

اما از اینکه بالاخره متوجه اشتباه و خطا آلود بودن کارتان شدید خوب است، ولی باید اولا در اسرع وقت از آن گروه اجتماعی خارج شوید و آن را کاملا ترک کنید. ثانیا پشیمانی کافی نیست. بلکه لازم است به درگاه خداوند هم توبه کنید که ان شاء الله خداوند هم توبه شما را قبول می‌کند. ثالثا اینکه احساس خیانت به همسر آینده تان می‌کنید، این حستان را می‌فهمم و طبیعی است که چنین حسی را داشته باشید، ولی بالاخره شما متوجه خطای خودتان شدید و جبرانش هم این است که دیگر آن خطا را تکرار نکنید. لذا با گذر زمان و برگشتن به پاکی، این احساستان هم کمرنگ خواهد شد.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده