راهنمای کامل خرید لباس بچه گانه

یک نت ـ انتخاب در زمان خرید لباس بچه گانه هم شیرین است هم سخت! شما باید با توجه به چند عامل مهم برای مودک عزیزتان لباس تهیه کنید تا بعد از خرید خود پشیمان نشوید.
خرید لباس بچه گانه

راهنمای کامل خرید لباس بچه گانه

انتخاب در زمان خرید لباس بچه گانه هم شیرین است هم سخت! شما باید با توجه به چند عامل مهم برای مودک عزیزتان لباس تهیه کنید تا بعد از خرید خود پشیمان نشوید.

لباس های بچه گانه تنوع زیادی در بازار دارند و از قیمت ها تا مدل های مختلفی را شامل می شوند.

قبل از خرید لباس پسرانه یا دخترانه بای سعی کنید این عوامل را در نظر بگیرید نظیر سایز مناسب و جنس مناسب تا سلیقه ی کودکتان و ...

در ادامه این مطلب از بی بی شاپینگ سعی کنیم راهنمای خرید لباس بچه گانه را کاملا برای شما بیاوریم تا با خیال راحت به خرید بروید. با ما همراه باشید.

مدل لباس کودک

اولین قدم : انتخاب سایز مناسب

اولین و مهم ترین چیزی که باید بدانید سایز مناسب برای کوک شما در زمان خرید لباس دخترانه و یا پسرانه است.

همانطور که می دانید کودکان به سرعت در حال رشد هستند و ممکن است لباسی که انتخاب می کنید پس از یک یا دو ماه تنگ شود و پوشیدنش برای کودکتان آزار دهنده باشد.

یکی از ترفند هایی که می توانید در نظر داشته باشید انتخاب یک سایز بزرگ تر نسبت به سن نوزاد یا کودک خود است. مثلا برای کودک بین شش تا دوازده ماه می توانید از سایز لباس کودک یک ساله استفاده کنید.

هر شرکتی و هر برندی لیبل یا راهنمای مخصوص خودش را برای سایز لباس بچه گانه دارد و شما باید همیشه حواستان به این راهنما ها باشد یا در صورت لزوم کودک عزیزتان را همراه خود ببرید.

دومین قدم : زمان مناسب برای خرید لباس بچه گانه

همیشه لباس های کودکان و نوزادها گران قیمت بوده و با توجه به جنس آنها ممکن است هزینه های زیادی داشته باشند پس سعی کنید در انتهای هر فصل لباس های سال دیگر کودکتان را خریداری کنید یا از حراج های فصلی برای خرید لباس بچه گانه مطلع باشید.

برای مثال لباس های زمستانه کودک خود را می توانید با قیمت های تخفیف خورده در پایان هر فصل خریداری کنید و فراموش نکنید که همیشه یک سایز بزرگتر نسبت به سایز دلبندتان خریداری کنید.

مدل لباس کودک

قدم سوم : لباس های لازم و ضروری برای کودکتان را بشناسید!

خیلی از لباس های کودک قرار نیست دوام زیادی داشته باشند یا اتفاقا قرار است که خراب شوند پس همیشه برای خرید لباس پسرانه یا دخترانه سراغ لباس های گرانقیمت نروید.

همچنین کودکانی که تازه راه افتاده اند جنب و جوش زیادی دارند و قرار است کلی بازی کنند و کثیف کاری کنند و یا زمین بخورند پس لباس های با دوام تر و راحت تری نیاز دارند.

برای مثال می توانید سراغ لباس های کشی یا لباس هایی که کمر دکمه و زیپ و متعلقات دارند در زمان خرید لباس بچه گانه بروید.

چند دست لباس خانگی برای دختر و پسرتان تهیه کنید تا مجبور نباشید از همیشه از لباس های خوب و مرغوبشان استفاده کنید.

قدم چهارم : راحتی فرزندتان را در نظر بگیرید

در زمان خرید لباس دخترانه یا بچه گانه ممکن است خیلی لباس ها نظر شما را جلب کند و زیبا باشند اما شما اول از همه باید راحتی کودکتان را دنظر بگیرید.

لباس های بچه  باید آزاد و نرم باشند و در عین حال خیلی بزرگ و دست و پا گیر نباشند تا اجازه تحرک و بازی به کودکان بدهئد و یا جایی گیر نکنند و آسیب ببینند.

قدم پنجم : جنس لباس نوزاد خیلی مهم است!

پوست نوزادان و کودکان زیر یک سال بسیار حساس است و الیاف مختلف می توانند باعث بروز حساسیت های دردناک برای نوزاد و کودک شما بشوند.

معمولا برای نوزادان لباس های نخی و پنبه ای مناسب استت اما در مواردی جنس پنبه هم ممکن است سطح پوست را به خارش بیاندازد یا قرمز کند.

پس در زمان خرید لباس بچه گانه به جنس لباس که روی آن لیبل شده است دقت کنید.

مدل لباس کودک

قدم ششم : لباس زیر

در زمان خرید لباس دخترانه حتما به جوراب شلواری ها و زیر دامنی ها و زیرپوش های مختلف فکر می کند اما بهتر است چه برای دختر چه پسر لباس های زیر به اندازه کافی تهیه کنید.

می توانید اکثر آنها را از یک و مدل تهیه کنید تا اگر برای مثال یک لنگه جوراب کودکتان گم شد بتوانید از لنگه ی دیگر استفاده کنید.

چون لباس های زیر به سرعت کثیف می شوند بهتر در زمان مناسب چندین دست از آنها را تهیه کنید تا خیالتان راحت باشد.

در این صورت می وانید همه ی لباس های زیر را با هم بشورید و دیگر مجبور به جدا کردن آنها نیستید.

فراموش نکنید که وقت گذراندن با دلبندتان از همه چیز مهم تر است پس سعی کنید در همه ی مراحل از خرید لباس تا چیزهای دیگر لذت ببرید.

موضوع: 
امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده