درخواست شیطانی پسر

یک نت ـ معمولا پسری که برای ازدواج علاقه‌مند به دختری باشد، هیچ گاه درخواست رابطه نامتعارف نمی‌‌کند، بلکه تمام تلاشش را می‌کند تا این رابطه به صورت سالم نگه دارد و همچنین شرایط ازدواج را هرطور که شده زودتر فراهم نماید. لذا چنین درخواستی را باید به دیده تأمل بررسی کرد.
دوستیی های پسر دختری

یک نت ـ من دختری ۱۹ ساله هستم و با کسی دوستم که ۲۴ سالش هست و قصد ازدواج را دارد، ولی می‌گوید تا دوسال دیگر اقدام رسمی می‌کنم؛ چون الان شرایطش را ندارم. در ضمن مدتی است که با بهانه‌های مختلف اصرار به رابطه جنسی دارد و من هم مخالفت می‌کنم. نمی‌دانم چکار باید بکنم؟ البته مطمئنم که ایشان مرا واقعا می‌خواهد؛ چون مادرش در این مورد با مادرم صحبت کرده. فقط این درخواستش مرا آزار می‌دهد. لطفا مرا راهنمایی کنید.

پاسخ مشاوره:
شما با دو مسئله مواجه هستید: یک) دو سال انتظار برای اقدام رسمی دو) درخواست نامشروع (رابطه جنسی) از سوی ایشان.
اگر بنا باشد تا دوسال دیگر منتظر تشریف فرمایی ایشان برای خواستگاری باشید، در آن صورت چه تضمینی وجود دارد که بعد از دو سال ایشان اقدام رسمی کند؟ از کجا معلوم بعد از دو سال نظر ایشان یا خود شما یا خانواده‌ها عوض نشود؟ به ویژه اینکه ممکن است در این دو سال شما خواستگارانی هم داشته باشید و با رد کردنشان، موردهای مناسب را هم درنهایت از دست بدهید. بنابراین انتظار دو سال برای خواستگاری ایشان غیرمنطقی و نادرست است.
لذا به صورت جدی و منطقی درباره این موضوع با ایشان صحبت کنید و شرایط را برایشان توضیح بدهید که نمی‌توانید این مدت را به انتظار بنشینید. چون هیچ تضمینی وجود ندارد که بعد از دوسال چه اتفاقی خواهد افتاد.
برهمین اساس از ایشان بخواهید که اقدام رسمی را فعلا انجام بدهد، ولی سایر موارد را می‌توان با توافق خانواده‌ها به یک وقت دیگری موکول کرد. اگر موافقت کرد که هیچ، اما اگر موافقت نکرد و همچنان روی نظر خودش ایستاد، در آن صورت خیلی منطقی و جدی به او بگویید تا دو سال دیگر دلیلی ندارد که باهم رابطه‌ای داشته باشیم. در ضمن اگر در این مدت هم خواستگار برای شما بیاید، شرایطش را بررسی می کنید و اگر مناسب بود حتما ازدواج خواهید کرد.
شایان ذکر است در جریان بودن مادر ایشان از این رابطه و حتی گفتگو با مادرتان نیز هیچ تضمینی نخواهد بود که ایشان بعد از دو سال اقدام رسمی کند.
اما در مورد مسئله دوم که ایشان از شما درخواست رابطه جنسی کرده، باید عرض کنم؛ معمولا پسری که برای ازدواج علاقه‌مند به دختری باشد، چنین درخواستی را به راحتی مطرح نمی کند، بلکه تمام تلاشش را می کند تا این رابطه به صورت سالم نگه دارد و همچنین شرایط ازدواج را هرطور که شده زودتر فراهم نماید. لذا چنین درخواستی از ایشان را باید با دیده تأمل بنگیرید. در ضمن مبادا هیچ گاه خواسته ایشان را عملی کنید که اگر درخواستش را اجابت کردید بدترین اشتباه را انجام داده‌اید.
درنتیجه لازم است رابطه را قطع کنید و اگر اصرار به ادامه رابطه داشت به ایشان گوشزد کنید که اگر قصدش برای ازدواج جدی است، به صورت رسمی اقدام نماید در غیراین‌صورت دلیلی ندارد که این رابطه نامتعارف ادامه داشته باشد.
این کار شما باعث می شود که اگر ایشان واقعا خواهان شما باشد، انگیزه بیشتری بدست بیاورد تا واقعا به صورت رسمی اقدام کند. اگر هم با درخواست شما موافقت نکرد و هیچ اقدام جدی در این زمینه نکرد، در آن صورت شک نکنید که ایشان از همان اول هم چندان شما را برای ازدواج نمی خواست یا حداقل میزان علاقه اش برای ازدواج با شما آنقدری نبود که تصور می‌کردید.

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده