در مورد شهاب سنگی که ناسا در موردش مي گوييد و مخفي کاريهايي را هم به دنبالش انجام داده و صدايش را هم در نمي آورد

یک نت ـ در مورد شهاب سنگي که ارديبهشت 99 نيمه ماه رمضان روز جمعه ناسا در موردش مي گوييد و مخفي کاريهايي را هم به دنبالش انجام داده و صدايش را هم در نمي آورد پس موضوع چيست؟
شهاب سنگ

یک نت ـ آيا اين مطلب زير صحت دارد؟؟ لطفا کمي درباره ان توضيح دهيد*

در مورد شهاب سنگي که ناسا در موردش مي گوييد و مخفي کاريهايي را هم به دنبالش انجام داده و صدايش را هم در نمي آورد

پس موضوع چيست؟؟؟؟

بايد گفت که اين شهاب سنگ نيست بلکه ستاره طارق است که به زمين دارد نزديک مي شود

در قرآن کريم ناسا,سوره اي به نام طارق وجود دارد که به همين دليل نام مقاله را از نام اين سوره گرفته ايم .در اين سوره به طارق قسم ياد شده و آن را ستاره ثاقب لقب داده . در تفسير اين سوره آمده است که طارق همان ستاره دنباله داري است که در آخر الزمان به زمين نزديک مي شود و با زمين برخورد مي کند. منظور از طارق ، رونده در شب يا کوبنده شب ، که در قرآن کريم به آن قسم ياد شده ستاره درخشاني است که نور آن بسيار  با نفوذ و زيبا مي باشد. ثاقب به معناي فرو رونده و نفوذ کننده است. ظهور اين ستاره دليلي بر نزديک بودن آخر الزمان است و در انتهاي سوره نيز به کافران هشدار داده شده . اين سوره يکي از معجزات علمي قرآن است .قرنها طول کشيد تا اينکه دانشمندان دريابند اولين نشانه هاي حيات بر روي زمين با سقوط شهاب سنگها ظاهر شد.دانشمندان معتقدند شهاب ها که از فضا مي آيند با خود آب و دي اکسيد کربن ، منو اکسيد کربن و واحدهاي آمونياک و گازهاي يونيزه را وارد جو زمين مي کنند و در اثر تغييرات جوي بارندگي آغاز مي گردد و زمين رويش آغاز مي کند و اين موضوع به وضوح درآيات 5 تا 7  در باره خلقت انسان و در آيات  11 و 12 به پيدايش حيات در روي زمين و بارش باران از آسمان و شکافته شدن زمين و رويش گياهان اشاره مي کند. در حاليکه تا چند دهه قبل دانشمندان از اين راز بي اطلاع بودند. در آخرين آيه اين سوره به نزديکي عذاب کافران و بي اثر بودن کيد آنان در مقابل آيات و نشانه هاي خداوند و مهلتي که به کافران داده شده تاکيد مي کند .

همچنين، در خبري ديگر از کعب الأحبار، مي خوانيم :

نابودي بني عبّاس هنگام آشکارشدن ستاره اي در دل آسمان و صداي شديد فروافتادن چيزي از آسمان و شکافته شدني است. هم? اينها در ماه رمضان خواهد بود. سرخي ميان پنجم تا بيستم رمضان است و صداي شديد فروافتادن چيزي از آسمان در نيمه تا بيستم ماه مي باشد و شکافته شدن از بيستم تا بيست و چهارم خواهد بود. و ستاره اي ديده ميشود که مانند ماه نورافشاني مي کند و سپس چونان مار در هم مي پيچد تا جايي که نزديک است دو سر آن به هم برسند. و دو لرزش در شبِ پديدآمدنِ دو فرورفتن خواهد بود، و ستاره اي که شهابي به وسيل? او پرتاب مي شود و از آسمان فرو مي افتد؛ با آن صدايي شديد است تا آنکه در مشرق مي افتد و مردم از آن دچار بلايي سخت مي شوند. (الفتن، ج 1، ص230، جزء 3، ح 643، مکتبة التوحيد، قاهره، چاپ اوّل، 1412 هـ. ق. )

اين صيحه همراه با سقوط قسمتي از اين ستاره دنباله دار در مشرق زمين مي باشد .  زمان سقوط قسمتي از اين ستاره در وقت طلوع افتاب در روز جمعه نيمه ماه مبارک رمضان است بطوريکه خواب را بيدار و بيدار را به ترس و وحشت مي افکند و زنان را از سراپرده بيرون مي آورد و صداي آن به حدي بلند و شديد است که همه مردم آن را مي شنوند.

در سقوط بخشي از اين ستاره ، عده زيادي کشته مي شوند و عده زيادي کر و گنگ و کور مي گردند . در روايت وارده از رسول خدا صلي الله عليه و آله و سلم ، از ايشان سئوال مي شود که در آن زمان ما را به چه امر مي فرماييد؟ و حضرت پاسخ مي دهند صدقه بدهيد و  بر شماست نماز و تسبيح و تکبير و قرائت قرآن در آن هنگام . سپس سوال مي شود چه علامتي براي آن است که ( صيحه) وقت ديگري از سال نباشد ؟ و حضرت مي فرمايند اگر نيمه ماه مبارک رمضان گذشت و اين اتفاق نيفتاد در آن سال ايمن مي باشيد.

به تاريخي اعلام شده نگاه کنيد ارديبهشت 99 نيمه ماه رمضان روز جمعه

بیشتر بخوانید:

آیا ستاره طارق قرار است به زمين برخورد کند

پاسخ:

در روايات به ستاره اي با نام طارق ( يا شهاب سنگ)که در نزديک ظهور به زمين برخورد کند تصريح نشده است.منظور از آيات سوره طارق هم اصلا اين مطالب نيست. در ايات ديگر قرآن به اين مطلب اشاره شده است که شياطين قصد دارند که اسرار ويژه اي را بدانند که خداوند بواسطه شهاب آنها را دور مي کند. در تفاسير قرآن مي توانيد معاني اين شهاب و احتمالاتي که وجود دارد را مطالعه کنيد.

در روايتي که از جهت سندي ضعيف است و از جهت محتوا هم صريح نيست عنوان ميکند که قبل از ظهور چيزي به زمين برخورد ميکند. البته متن روايت هم تصريح ندارد که اين اتفاق مربوط به قبل از ظهور است و يا قبل از قيامت.

اگر از سند چشم پوشي شود و محتوا را هم بخواهيم به وقايع قبل از ظهور نسبت دهيم، قطعا از علائم غيرحتمي است و امکان دارد اين اتفاق نيافتد.

اميدوارم ظهور امام عصر عج نزديک و نزديک تر باشد اما اين مطالب صحيح نيست و توجه اي به آن نکنيد.

براي معرفت بيشتر پيرامون امام عصر عج پيشنهاد مي کنيم که کتاب نگين آفرينش را مطالعه بفرماييد.

بیشتر بخوانید:

آيا شهاب سنگی که قرار است در ارديبهشت به زمين برسد ممکن است يکي از پنج صيحه آسماني قبل از ظهور باشد؟

آيا قيامت در همين دنيا برقرار می شود؟ یا جهان ديگری بوجود می آيد؟

آیا نگهداری دين در آخر الزمان سخت تر از بقيه دوران است؟

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده