چرا نمیتونم وارد کانال های تلگرام بشم

یک نت ـ حل مشکلات تلگرام , تلگرام, ترفندهای تلگرام ,telegram, انجمن تلگرام, انجمن مشکلات تلگرام, پاسخگویی تلگرام, پرسش و پاسخ تلگرام, جواب دادن به مشکلات تلگرام, سوال و جواب تلگرام, سوالات تلگرام, سوالات تلگرامی, سوالات مربوط به تلگرام, شکایت از کانال, مشکل تلگرام من, مشکلات عمده تلگرام, هک شدن در تلگرام
چرا نمیتونم وارد کانال های تلگرام بشم

یک نت ـ در این بخش برخی سوالات تلگرامی شما پاسخ داده شده است و اگر سوال خاصی مد نظرتونه میتوانید از بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید. در سریعترین زمان به رفع حل مشکلات تلگرام شما اقدام میکنیم. برای پیگیری سوال از درج در قسمت نظرات سعی میکنیم زودتر به آن پاسخ دهیم ولی اگر مدتی طول کشید نگران نباشید و حتما همون روز به شما جواب میدیم.

اگر هنگام ثبت سوال ایمیل خود را درج کنید به محض اینکه نظرتون تایید شد یک ایمیل به شما فرستاده میشه و مطلع میشید. حل مشکلات تلگرام فقط برای نسخه های رسمی ممکن است و ممکنه درباره غیررسمی ها اطلاعی نداشته باشیم.

اولا توصیه میکنیم قبل از هر کاری حتما تلگرام خود را بروزرسانی کنید تا مشکلات عمده رفع شود. با آپدیت کردن و پاک کردن کش بسیاری از مشکلات حل میشود و بهتر است از ورژن اصلی رو گوشی خود استفاده کنید تا علاوه بر حفظ حریم خصوصی عملکرد تلگرامتان هم بهتر باشد. اولین کار دریافت تلگرام اصلی است تا هرچی مشکله رفع شود.
سوالات متداول تلگرامی

برخی سوالات متداول در زیر مشاهده میکنید که اگر سوالی جز این ها دارید در قسمت نظرات درج کنید

۱- مخفی نمودن اعضای گروه در تلگرام امکان پذیر است؟ خیر

۲- برگردوندن کانالی که اشتباهی پاک شده؟ امکان پذیر نیست

۳- بازیابی چت های حذف شده تلگرام دلیت اکانت شده امکان دارد؟ خیر

۴- ارسال پیام دادن به فردی که بلاکمون کرده امکان ندارد

۵- تبدیل گروه به کانال؟ امکان ندارد

۶- چکار کنم که افرادی غیر از مخاطبین خودم در تلگرام به من پیام نفرستند؟ این امکان فعلا وجود ندارد

۷- چرا بعضي اکانت ها به صورت NO NAME نمايش داده مي شود؟
چون اون اكانت ها حساب کاربری خود را پاک کردند و دیگه عضو تلگرام نیستند

۸- علامت ستاره آبی جلوی برخی از ربات ها چیست؟ این بات های رسمی تلگرام است

۹- تقلب در افزایش لایک تلگرام و کم کرد امتیاز طرف قابل انجام است؟ خیر
حل مشکلات تلگرام های غیررسمی

خیلیا بعد فیلترینگ با مشکلا عدم ورود به تلگرام مواجه میشوند و میخوان بدون دردسر اینکارو انجام دهند و اینجاست که در برخی کانال و گروه‌ها با سوءاستفاده از اخطار و حذف دو بدافزار تلگرام‌طلایی و هاتگرام اقدام به معرفی و تشویق به نصب تلگرام های غیررسمی ناامن دیگر می‌کنند، مراقب باشید و هرگز این برنامه های جاسوسی را نصب نکنید و تنها منبع معتبر جهانی گوگل پلی است (سپر ایمنی گوگل پلی را به هیچ عنوان غیرفعال نکنید)
چگونه در تلگرام عکس پس زمینه را تغییر دهیم؟

به تنظیمات (settings) بروید. وارد بخش Chat Background شوید. در اینجا میتوانید از عکس های خود تلگرام استفاده کنید یا یه عکس به دلخواه خود انتخاب کنید و عکس پس زمینه را تغییر دهید.
چگونه مخاطب را در تلگرام خود حذف کنیم؟

مخاطب مورد نظرمان را از لیست مخاطبین انتخاب می کنیم. سپس وارد پروفایل مخاطب می شویم. در اینجا بر روی سه نقطه بالای صفحه سمت راست می زنیم و از گزینه های موجود گزینه Delete را انتخاب میکنیم و اگر بخوایم مخاطب را بلاک کنیم گزینه Block را انتخاب می کنیم و اگر بخواهیم این مخاطب را برای کسی بفرستیم از گزینه Share استفاده می کنیم.
چگونه پک استیکری را از تلگرام حذف نماییم؟

به بخش تنظیمات (settings) بروید.سپس به بخش استیکرها (Stickers) بروید. با نگهداشتن بر روی استیکر مورد نظر با زدن گزینه remove آن را حذف نمایید.
چگونه در تلگرام چت خصوصی کنیم؟

ابتدا مخاطب مورد نظر را انتخاب می کنیم و وارد پروفایل مخاطب می شویم. گزینه آخر (Start Secret Chat) را انتخاب می کنیم. بعد از انتخاب یه صفحه جدید باز می شود که میتوان در آن به گفتگو پرداخت. حالا میتوانیم مدت زمان نمایش پیام ها را تعیین کرد برای اینکار در صفحه جدید وارد پروفایل مخاطب می شویم و در قسمت Self-Destruct زمان لازم را انتخاب می کنیم.
گروه پرسش و پاسخ تلگرام

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده