بازگشت یانگوم به ایران + عکس

یک نت ـ سریال «سایمدانگ» با بازی بازیگر نقش «یانگوم» و با دوبله مینو غزنوی و منوچهر والی زاده از ۵ بهمن ماه پخش خواهد شد.
یانگوم

یک نت ـ به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پخش سریال تلویزیونی «سایمدانگ» با بازی «لی یونگ ئه» که پیش از این با بازی در نقش یانگوم در سریال «جواهری در قصر» در ایران به محبوبیت رسیده بود؛ از پنجشنبه ۵ بهمن ماه توسط تلویزیون تعاملی تیوا آغاز می شود.

همزمان با پخش جهانی در شبکه نت فیلیکس، هر هفته دو قسمت از این سریال سی قسمتی با دوبله فارسی در وب سایت و اپلیکیشن تلویزیون تعاملی تیوا در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت و تا اردیبهشت ماه ۹۷ ادامه خواهد داشت.

از نکات جالب توجه در دوبله این سریال می توان به حضور مینو غزنوی که پیش از این در سریال جواهری در قصر نیز صداپیشگی نقش «یانگوم» را برعهده داشت، در این سریال اشاره کرد. مینو غزنوی در این سریال صدا پیشه نقش اصلی با بازی لی یونگ ئه است، منوچهر والی زاده گوینده بازیگر نقش اصلی مرد و زهره شکوفنده به عنوان مدیر دوبلاژ حضور دارند.

این سریال که محصول سال ۲۰۱۷ کره جنوبی است، بازگشت بازیگر مشهور کره ای پس از ۱۴ سال به دنیای بازیگری بوده و با استقبال بسیار خوب در کشورهای شرق آسیا مواجه شده است.

داستان این سریال که پیش از این از شبکه اس بی اس کره جنوبی پخش شده، روایت زندگی پرافتخار و عاشقانه «سایمدانگ» یکی از شخصیت های معروف تاریخی کره است که در دو دوره زمانی مختلف روایت می‌شود.

«لی یونگ ئه» که پیش از این با بازی در سریال «جواهری در قصر» با ایفای نقش «یانگوم» در کشورهای شرق و جنوب شرق آسیا و خاورمیانه شهرت بسیاری کسب کرده و سال هاست فعالیت های خیرخواهانه در کشورهای مختلف انجام داده است، در پی حادثه زلزله کرمانشاه، مبلغ قابل توجهی را برای حمایت از زلزله زدگان ایرانی اختصاص داد.

تلویزیون تعاملی تیوا یکی از IPTV های فعال کشور است که پس از دریافت مجوز از سازمان صدا و سیما در سال ۹۵، تولید و انتشار محتوای تصویری در فضای اینترنت را در دستور کار قرار داده است.

این سرویس از طریق وب سایت، اپلیکیشن (اندروید و آی او اس) و به زودی از طریق دستگاه گیرنده خانگی تیوا (تیباکس) قابل دریافت است.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده