یقه گیری در آزادی، امتیازگیری در مشهد

یک نت ـ هفته بیستم لیگ برتر فوتبال با برگزاری ۸ دیدار در روز‌های پنج شنبه و جمعه پیگیری می‌شود.
ورزشی

یک نت ـ به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  لیگ برتر فوتبال با برگزاری 8 بازی در امروز پنج شنبه و فردا جمعه وارد هفته بیستم می شود. تیم پرسپولیس میزبان گسترش فولاد است و استقلال هم در مشهد به مصاف پدیده می رود.
پرسپولیس- گسترش فولاد/ ورزشگاه آزادی ساعت 15:30

سرخپوشان پایتخت هفته گذشته در دقایق پایانی با تک گل علیپور توانستند سه امتیاز با ارزش برابر مشکی پوشان بدست آورند.

اکنون شاگردان برانکو با 44 امتیاز صدرنشین بلامنازع لیگ هفدهم فوتبال هستند و اختلاف 11 امتیازی با تیم دوم جدول رده بندی دارند.

به هر حال پرسپولیسی ها با هفت برد دیگر می توانند قهرمانی خود در لیگ برتر فوتبال را قطعی کنند.

تیم پرسپولیس با وجود اینکه هفته گذشته یک برد با ارزش برابر مشکی پوشان خراسان کسب کرد اما 2 هافبک دفاعی خود را برای بازی هفته بیستم به علت محرومیت در اختیار ندارد.

کمال کامیابی نیا و محسن ربیع خواه به علت سه اخطاره شدن نمی توانند سرخپوشان پایتخت را برابر گسترش فولاد همراهی کنند.
البته پرسپولیس شانس آورد که کارت بازی نوراللهی بازیکن سرباز صادر شد و برانکو می تواند از این بازیکن در خط هافبک دفاعی استفاده کند.

علی علیپور مهاجم گلزن پرسپولیس هفته گذشته توانست تعداد گل های خود را افزایش بدهد و این بازیکن روز پنج شنبه فرصت دارد که با گلزنی برابر گسترش فولاد فاصله خود را با رقبایش برای آقای گلی بیشتر کند.

در آن سوی میدان، تیم گسترش فولاد هفته گذشته برابر فولاد خوزستان در خانه اش متوقف شد و با 27 امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد.

این تیم تبریزی در حالی باید به مصاف پرسپولیس برود که هنریکه را به علت محرومیت و خالدی فر به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. سامان نریمان جهان هم مصدوم است اما این بازیکن می تواند گسترش فولاد در این بازی همراهی کند.

بازی رفت این 2 تیم با نتیجه 3 بر صفر به نفع پرسپولیس به پایان رسید. براین اساس تیم گسترش فولاد برای جبران شکست بازی رفت به مصاف سرخپوشان پایتخت می رود.

محمد رضا اکبریان، علیرضا ایلدروم، محمد جواد مداح و یاسر همرنگ تیم داوری این بازی هستند. حسن کامرانی فر هم ناظر این بازی است.
تراکتورسازی - سایپا/ ورزشگاه یادگار امام تبریز ساعت 14:30

تیم تراکتورسازی هفته گذشته برابر تیم نفت تهران با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد. هواداران این تیم بعد از شکست تیم محبوب خود خواستار اخراج یحیی گل محمدی شدند.

گل محمدی هم بعد از بازی با نفت تهران در تمرینات تراکتورسازی شرکت نکرد اما نامه فسخ قرارداد خود را به باشگاه ارسال کرد تا با دریافت مبلغ قراردادش از این تیم تبریزی جدا شود.

مسئولان تراکتورسازی هم تصمیم گرفتند که آجرلو مدیر عامل این تیم با دنیزلی و الکساندر نوری 2 مربی خارجی مذاکره کند و با یکی از این دو به توافق برسد. البته گفته می شود شانس دنیزلی برای هدایت تراکتورسازی بیشتر از گزینه دیگری است.

به هر حال در صورت عقد قرارداد با سرمربی جدید بعید است که تراکتورسازی بتواند با مربی جدید خود به مصاف نارنجی پوشان سایپا برود.براین اساس مجتبی حسینی به عنوان سرمربی موقت هدایت این تیم تبریزی را برابر سایپا برعهده دارد.

در آن سوی میدان، نارنجی پوشان سایپا هفته گذشته با وجود موقعیت های زیاد برابر استقلال به یک تساوی دست یافتند.

شاگردان دایی برای کسب 3 امتیاز بازی به مصاف تراکتورسازی می روند اما کار سختی در تبریز پیش رو دارند.

بازی رفت دو تیم با نتیجه 2 بر صفر به نفع تراکتورسازی به پایان رسید.

حمید حاج ملک به همراه علی اکبر نوری، حسن انتظاری و کمیل غلامی قضاوت این دیدار را بر عهده دارند. حسین نجاتی هم ناظر بازی است.
ذوب آهن اصفهان-صنعت نفت آبادان/ ورزشگاه نقش جهان اصفهان ساعت 15

شاگردان قلعه نویی هفته گذشته در دربی اصفهان توانستند از سد همشهری خود عبور کنند.

تیم ذوب آهن با برد هفته گذشته با روحیه بالا به مصاف برزیل ایران می رود. این تیم قصد دارد با پیروزی برابر صنعت نفت آبادان همچنان در کورس مدعیان قهرمانی بماند.

در آن سوی میدان، تیم صنعت نفت آبادان هفته گذشته در خانه اش برابر پارس جنوبی جم متوقف شد و با 25 امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفت.

مسعود ابراهیم زاده، سعید لطفی و کاظم فرهانی مربی صنعت نفت آبادان به علت محرومیت قادر به همراهی تیم خود در این بازی نیستند.

بازی رفت 2 تیم با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

محمد حسین زاهدی فر، حسن یوسفی، عسگر محمدی و علیرضا حیدر پناه تیم داوری این بازی هستند و حاتم بک پور هم ناظر این بازی است.
پارس جنوبی جم-استقلال خوزستان/ورزشگاه تختی جم بوشهر ساعت 15

تیم پارس جنوبی در هفته های اخیر نتایج خوبی نگرفته است و همین موضوع باعث شد که فاصله این تیم با صدر جدول بیشتر شود.

تیم پارس جنوبی قصد دارد با پیروزی برابر آبی پوشان اهوازی رتبه دومی را از تیم فولاد خوزستان بازپس بگیرد اما کار سختی در دربی جنوبی ها پیش رو دارد.

در آن سوی میدان، آبی پوشان اهوازی هفته گذشته برابر پدیده مشهد پیروز شدند اما همچنان وضعیت خوبی در جدول رده بندی ندارند و با 17 امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارند.

تیم استقلال خوزستان قصد دارد با برتری برابر تیم پارس جنوبی وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشد اما با حریف قدرتمندی مواجه است.

بهروز مکوندی هم به علت محرومیت نمی تواند تیم استقلال خوزستان را در این بازی همراهی کند.

بازی رفت 2 تیم با نتیجه 1 بر صفر به نفع پارس جنوبی جم به پایان رسید.

وحید کاظمی، مهدی الوندی، اسد حاج محمدی و وحید صالحی تیم داوری این بازی هستند و محمد علی فروغی هم ناظر این بازی است.

** هفته بیستم رقابت های لیگ برتر روز جمعه با برگزاری 4 دیدار به اتمام می رسد که در مهم ترین بازی ها استقلال تهران به مصاف تیم پدیده می رود.
پدیده _ استقلال تهران؛ ساعت 15

تیم فوتبال پدیده با هدایت مهاجری تا هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر توانسته 7 برد ،7 مساوی،5 باخت ،27 گل زده و 22 گل خورده را در کارنامه به ثبت برساند.

شاگردان مهاجری همچنین تا به اینجای رقابت ها با کسب 22 امتیاز رده دهم جدول را بدست آوردند.

بازیکنان تیم فوتبال پدیده در هفته نوزدهم رقابت ها نیز در برابر استقلال خوزستان با نتیجه یک بر صفر به سود حریف بازی را واگذار کردند تا بدین ترتیب با انگیزه برد به مصاف شاگردان شفر بروند.

پدیده ای ها مصمم هستند تا در بازی خانگی خود 3 امتیاز دیدار مقابل استقلال تهران را کسب کنند تا بتوانند تا یک پله جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند.

در آن طرف نیز تیم فوتبال استقلال با هدایت شفر توانسته تا به اینجای رقابت ها با کسب 28 امتیاز رده پنجم جدول رقابت ها را بدست آوردند.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال همچنین 7 برد ،5باخت ،7 مساوی،19 گل زده و 10 گل خورده را در کارنامه خود به ثبت رساندند.

استقلالی ها با تساوی یک بر یک مقابل سایپا در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر بدون شک به دنبال برد و کسب 3 امتیاز مقابل پدیده هستند.

آبی پوشان پایتخت در صورت پیروزی مقابل پدیده می توانند تا یک پله جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند.

محسن کریمی و پادوانی دو بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت نمی توانند استقلالی ها را در دیدار همراهی کنند.

داریوش شجاعیان هافبک تیم فوتبال استقلال که در بازی مقابل سایا در هفته نوزدهم دچار مصدومیت شده بود مشکلی برای همراهی تیمش در مقابل پدیده ندارد.
فولاد - پیکان؛ ساعت 15

تیم فوتبال فولاد با هدایت پور موسوی توانسته تا هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر 8برد ،9 مساوی،2 باخت،22 گل زده و 16 گل خورده را در کارنامه ثبت کند.

شاگردان پورموسوی همچنین با 33 امتیاز رده دوم جدول رقابت را کسب کردند.

بازیکنان فولاد با تساوی یک بر یک مقابل گسترش فولاد در هفته نوزدهم رقابت ها به دنبال این هستند تا در بازی با پیکان 3 امتیاز لازم را کسب تا بدین ترتیب جایگاه دوم خود را تثبیت کنند.

در آن طرف بازیکنان تیم پیکان نیز تا به اینجای رقابت ها 7 برد ،7 مساوی،5 باخت ،18 گل زده و 14 گل خورده را بدست آوردند.

تیم پیکان با هدایت جلالی 28 امتیاز را کسب و در رده 6 جدول رقابت ها قرار دارد.

بازیکنان تیم در بازی مقابل سپید رود رشت در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر به نتیجه صفر بر صفر رضایت دادند و بدین ترتیب شاگردان جلالی در بازی مقابل فولاد به دنبال کسب 3 امتیاز هستند تا جایگاه خود را در جدول تا 2 پله ارتقا دهند.
نفت تهران - مشکی پوشان؛ ساعت 15

بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران تا به اینجای رقابت های لیگ برتر توانستند 4 برد ،5 مساوی،10 باخت،13 گل زده و 25 گل خورده را در کارنامه به ثبت برسانند.

تیم نفت تهران با هدایت افاضلی اکنون با 17 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد.

نفتی ها با برد 2 بر صفر مقابل تراکتورسازی در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر به دنبال کسب پیروزی در برابر پیکان هستند تا بدین ترتیب تا یک پله در جدول صعود کنند.

بازیکنان تیم فوتبال مشکی پوشان تا به اینجای رقابت ها توانستند 2 برد ،7 مساوی،10 باخت ،12 گل زده و 22 گل خورده را در کارنامه ثبت کنند.

شاگردان عنایتی با کسب 13 امتیاز زده شانزدهم جدول رقابت ها را بدست آوردند.

مشکی پوشان با باخت یک بر صفر در هفته نوزدهم رقابت ها به دنبال کسب 3 امتیاز در بازی برابر نفت تهران هستند تا یک پله جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند.
سپیدرود رشت - سپاهان؛ ساعت 15

سپیدرودی ها تا هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر 4 برد ،4 مساوی،11 باخت،17 گل زده و 24 گل خورده را بدست آوردند.

تیم فوتبال سپیدرود با هدایت علی کریمی اکنون با 16 متیاز رده پانزدهم جدول را کسب کردند.

بازیکنان سپیدرود با تساوی در هفته نوزدهم مقابل پیکان بدون شک به دنبال برد و کسب 3 امتیاز برابر تیم سپاهان هستند تا جایگاه خود را 2 پله ارتقا دهند.

همچنین در آن سوی میدان شاگردان کرانچار تا به اینجای رقابت ها4 برد ،8 مساوی،7 باخت،20 گل زده و 22 گل خورده را در کارنامه به ثبت رساندند.

سپاهانی ها با هدایت کرانچار همچنین توانستند 20 امتیاز را کسب و رده دوازدهم جدول را از آن خود کنند.

بازیکنان تیم فوتبال سپاهان با باخت 2 بر یک مقابل ذوب آهن در هفته نوزدهم رقابت ها بدون شک در دیدار مقابل سپید رود رشت به دنبال کسب 3 امتیاز هستند تا بدین ترتیب تا 2 پله جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند.

 

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده