خبر خوب در راه است

یک نت ـ جشنواره سراسری «خبر خوب» از روز ۲۶ دی ماه فعالیت مستمر خود را با هدف توجه به اخبار امیدوارکننده آغاز می‌کند.
خبر

یک نت ـ به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ جشنواره "خبر خوب" با هدف توجه به اخبار امیدوارکننده و تعالی‌بخش و حرکت‌ساز هر سال در دی ماه برگزار می‌شود و از میان خبرنگاران و رسانه‌های بر‌تر در تولید و انتشار خبر خوب نفرات و رسانه‌های بر‌تر را شناسایی و مورد تشویق قرار می‌دهد.

این جشنواره که با همراهی و همکاری و مشارکت دیگر سازمان‌ها و نهادهای مرتبط برگزار خواهد شد توسط هیئت داوران و به‌صورت مستمر آثار منتشر شده را رصد و مطالب دریافتی را بررسی و منتخبین بر‌تر این حوزه را معرفی می‌کند.

جوایز بر‌تر این حوزه شامل سه بخش می‌شود؛ بخش اول رسانه‌ها و یا نهادهای اجرایی بر‌تر در در تولید اخبار خوب و امیدبخش است؛ بخش دوم خبرنگاران فعال در این حوزه و بخش سوم نیز منابع و شخصیت‌های خبرساز این حوزه هستند که مورد توجه رسانه‌ها و خبرنگاران قرار گرفته‌اند و البته در حوزه تولید خبرخوب روند مستمری را طی کرده‌اند.

همچنین این جشنواره در بخش مردمی آن نیز، آثار دریافتی خبر خوب از مردم را داوری کرده و موارد بر‌تر را معرفی و مورد تقدیر قرار می‌دهد.

تا به امروز دستگاه‌ها و نهادهای مختلفی از جمله پلیس، سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، هلال احمر، سازمان اوقاف، سازمان بسیج مستضعفین به پویش رسانه‌ای «خبر خوب» پیوسته‌اند.

جزئیات این جشنواره روز همایش و پس از آن توسط دبیرخانه اعلام خواهد شد.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده