لعنت به تلگرام و اینستاگرام... (طنز)

یک نت ـ «لعنت به تلگرام، لعنت به اینستاگرام که هر چی داشتیم رو از ما گرفت. از وقتی تلگرام و اینستاگرام فیلتر شدن، مشکل ریزش موهای ما حل شده، قدم بلندتر شده و همه رو همینجوری بیشتر دوست دارم. الان با گوشی موبایلم فندق و هسته زردآلو می‌شکنم که مفیدترم هست. همونطور که سیگار مضره که براش فیلتر می‌ذاریم؛ اینترنتم مضره پس فیلتر بشه به نفع ماست... امیدوارم با کمک فیلترینگ یه هل بدیم تا جمعیت بیکارها به هشتاد میلیون نفر برسه، با تچکر!»
طنز
اخبار قم

یک نت ـ  ایران در ستون طنز خود نوشت: «خوشبختانه صداوسیما این روزها در «مردمی‌ترین» حالت ممکن قرار دارد و انصافاً گزارش‌های مردمی این رسانه جذاب و سیمین‌بر، از نظر درام با بر باد رفته و از نظر قوه تخیل با جنگ ستارگان برابری می‌کند. در نظر بگیرید که یک گزارشگر تلویزیون، میکروفن را در دست گرفته و به سطح شهر تردد می‌کند و یک سری سؤال در زمینه‌های گوناگون از مردم می‌پرسد.

 

گزارشگر (سؤال اقتصادی): سلام، از این که در مملکت الان کمبود پیاز داریم، مشکل خاصی دارید یا بیام برات؟!

 

مردم: پیاز؟ چی هست؟ آهان اون که وقتی می‌خوری دهنت چیز می‌شه... آهان! بد بو می‌شه؟ اه اه اه! چیه اون؟ اشک ملت رو هم در میاره و نشاط رو از جامعه می‌گیره، نه به پیاز!

 

گزارشگر (سؤال سیاسی): شما از دولت چه انتظاری دارید؟ (زیر لب می‌گوید) زیاد باشه‌ها!

 

مردم: به‌ نام خدا، دولت مشکل بیکاری رو حل کنه، مشکلات مسکن و تورم و ازدواج رو تا امشب حل کنه، به معیشت برسه، دلار رو به پاپاسی برسونه، ارزونی بیاره، زیر سینک روشویی ما چکه می‌کنه، صبح‌ها دیر پا می‌شیم نون سنگک بهمون نمی‌رسه، نون بفرسته اول صبح در خونه، از دولت قبلی هم تشکر کنه!

 

گزارشگر (سؤال اجتماعی): از زمان قطع شدن تلگرام، از زندگی چقدر راضی‌تر هستید؟

 

مردم: با سلام، لعنت به تلگرام، لعنت به اینستاگرام که هر چی داشتیم رو از ما گرفت. از وقتی تلگرام و اینستاگرام فیلتر شدن، مشکل ریزش موهای ما حل شده، قدم بلندتر شده و همه رو همینجوری بیشتر دوست دارم. الان با گوشی موبایلم فندق و هسته زردآلو می‌شکنم که مفیدترم هست. همونطور که سیگار مضره که براش فیلتر می‌ذاریم؛ اینترنتم مضره پس فیلتر بشه به نفع ماست... امیدوارم با کمک فیلترینگ یه هل بدیم تا جمعیت بیکارها به هشتاد میلیون نفر برسه، با تچکر!

 

گزارشگر (سؤال رسانه‌ای): روزی چند ساعت برنامه‌های مفرح و جذاب صداوسیما رو نگاه می‌کنید؟

 

مردم: سلام، دیگه از دستم در رفته! بهتر بود می‌پرسیدید کی تماشا نمی‌کنید؟ من حتی وقتی که خوابم به احترام تلاش برنامه‌سازان صداوسیما، تلویزیون رو روشن می‌ذارم، به هر حال خیلی واسه ما زحمت می‌کشن و به احترام جومونگ و مختار هم که شده باید از رسانه ملی حمایت کرد!»

موضوع: 
امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده