بازتاب حضور باشکوه مردم ایران در رسانه‌های خارجی

یک نت ـ رسانه‌های بین‌المللی حضور مردم ایران در راهپیمایی حمایت از نظام جمهوری اسلامی را پس از ناآرامی‌های اخیر بازتاب دادند.

یک نت ـ به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ رسانه‌ها و مطبوعات خارجی حضور مردم ایران در راهپیمایی امروز چهارشنبه در حمایت از نظام جمهوری اسلامی را بازتاب دادند.

شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان آمریکا گزارش داد: مردم در سراسر ایران، راهپیمایی همبستگی و حمایت از نظام برگزار کردند. این راهپیمایی یک هفته پس از وقایع اخیر در ایران برگزار می شود.

 

خبرگزاری فرانسه گزارش داد: به دنبال چند روز ناآرامی در ایران تلویزیون دولتی این کشور روز چهارشنبه تصاویری را پخش کرد که از تجمع ده‌ها هزار نفری مردم شهر‌های سراسر ایران به نشانه اعلام حمایت از نظام جمهوری اسلامی حکایت داشت.

در ادامه این گزارش آمده است: شرکت‌کنندگان در این تجمع شعار‌هایی در حمایت از رهبری سر دادند. تصاویر حاکی از حضور شمار عظیم مردم در راهپیمایی در شهر‌های اهواز، کرمانشان، گرگان و دیگر نقاط بود. شرکت‌کنندگان پرچم ایران و تصاویر آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب ایران، را در دست داشتند و پلاکارد‌هایی حمل می‌کردند که روی آن‌ها نوشته شده بود «مرگ بر فتنه‌گران». شرکت‌کنندگان همچنین فریاد می‌زدند «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست».

شبکه تلویزیونی المیادین نیز با قطع کردن برنامه‌های عادی خود و پخش تصاویر زنده از شهر‌های مخلتف ایران، گزارش داد: تظاهرات در حمایت از نظام ایران و در مخالفت با دخالت‌های خارجی، شهر‌های مختلف ایران را فراگرفت.

آسوشیتدپرس گزارش داد: بعد از یک هفته تظاهرات و ناآرامی در اعتراض به شرایط اقتصادی ایران، رسانه‌های دولتی این کشور تصاویر راهپیمایی در شهر‌های مختلف را در حمایت از نظام پخش کردند.

شبکه انگلیسی زبان پرس تی‌وی نیز روز چهارشنبه راهپیمایی‌هایی را به صورت زنده پخش کرد که بنا به اعلام این شبکه در اعتراض به «خشونت‌های چند شب گذشته در شهر‌های ایران» برگزار شدند.

انتهای پیام/
بازتاب حضور مردم در راهپیمایی حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده