شب آرام ایران‌ زمین

یک نت ـ شب آرام ایران‌زمین/ بازگشت آرامش به اصفهان/ حضور کمرنگ‌تر نیروهای انتظامی نسبت به شب‌های گذشته
زمین

یک نت ـ شب آرام ایران‌زمین/ بازگشت آرامش به اصفهان/ حضور کمرنگ‌تر نیروهای انتظامی نسبت به شب‌های گذشته

بر اساس گزارش‌ میدانی خبرنگاران فارس از سطح کشور، شهرهای مختلف امشب پس از چند روز اغتشاش و تخریب اماکن عمومی و دولتی توسط عناصر آشوب‌گر رنگ آرامش به خود گرفته‌ و با وجود تلاش گسترده رسانه‌های بیگانه برای تحریک مردم جهت اغتشاش این توطئه‌ها با هوشیاری مردم ناکام مانده است. حضور نیروهای انتظامی هم امشب نسبت به شب‌ها و روزهای گذشته در سطح شهرها کمتر گزارش شده بود.

برخلاف آنچه که دیشب از اصفهان خصوصا نجف‌آباد و قهدریجان گزارش شده بود، امشب فضای این دو شهر به همراه  شهرهای کهریزسنگ، شاهین‌شهر، فولادشهر، کاشان و خمینی‌شهر آرام گزارش شده و وضعیت کلی در شهرستان‌ها به حالت عادی برگشته است، البته اخباری در فضای مجازی مبنی بر شلوغی و اغتشاش در فولادشهر و کاشان گزارش شده بود که بر خلاف ادعاهای مطرح‌شده برای شب‌های گذشته است.

دورود و ازنا دو شهری که در شب‌های گذشته بیشترین خسارت را در لرستان متحمل شدند و گزارش‌های بسیاری از آشوب و بلوا از این دو شهر رسیده بود امشب به همراه خرم‌آباد شب آرامی را سپری می‌کنند.

از خوزستان هم خبر می‌رسد، همه شهرهای استان تا این لحظه آرام بوده و تنها موردی که گزارش شده تحرک برخی عناصر تخریب‌گر در مسجدسلیمان است؛ جمعیت زیادی از مردم این شهرستان در محکومیت اغتشاش‌گران به خیابان‌ها آمده و در حین سخنرانی امام جمعه مسجدسلیمان، اغتشاش‌گران با سنگ به مردم حمله کردند که با دخالت نیروهای انتظامی غائله خاتمه یافت.

آنچه که از کردستان گزارش شده حاکی است با وجود درخواست رسانه‌های کردزبان و فارس‌زبان برون‌مرزی از مردم شهرستان‌های کردستان برای تجمع در مکان‌های مشخص و ایجاد آشوب اما تمامی شهرستان‌های ده‌گانه استان آرام بود و هیچ مورد خاصی انفاق نیفتاد.

همچنین طبق اخباری که از شهرهای استان‌های خراسان‌شمالی، همدان، خراسان‌جنوبی، گیلان، زنجان، قزوین، سیستان‌وبلوچستان و مازندران ارسال شده است، امشب تا لحظه مخابره این گزارش خبری مبنی بر آشوب و تجمع غیرقانونی گزارش نشده است.

* فردا؛ روز برائت مردم سراسر کشور از فتنه‌گران و اتفاقات اخیر

بر اساس گزارش رسیده از شهرهای مختلف، مردم تحرکات دشمنان را رصد کرده و با هوشیاری درصدد خنثی‌کردن این اقدامات هستند، در این راستا فردا در سراسر کشور راهپیمایی‌های مردمی برای اعلام همبستگی با نظام برگزار می‌شود.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده