جلوی گردن کلفتی می‌ایستم

یک نت ـ سرمربی تیم سایپا با بیان این که تیمش نتوانسته بازیکن جدیدی در نیم فصل بگیرد تاکید کرد که با همین نفرات هم می‌توانیم برنده بازی با سپاهان باشیم.
علی دایی

یک نت ـ به گزارش ایسنا، علی دایی بعدازظهر پنج‌شنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش با سپاهان اصفهان در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار کرد: با یک وقفه کوچک نیم فصل دوم را شروع می‌کنیم و با تیم سپاهان باید بازی کنیم. تمرین‌های خوبی داشتیم. نتوانستیم بازیکن جدیدی بگیریم اما مطمئنم با همین نفرات می‌توانیم برنده سه امتیاز باشیم. به این برد نیاز داریم تا نیم فصل را خوب شروع کنیم.

 

او درباره طلبش از پرسپولیس گفت: ما قراداد برای سال سوم داشتیم اما من نامه زدم برای پول‌هایی که خودم خرج کرده بودم. بابت سال سوم ادعایی ندارم. این نامه را به کمیته انصباطی دادم اما آقایان عین خیال‌شان نبود. دروغگوتر از این آقایان ندیدم. معاونش را فرستاده به دفترم اما خبر نداشته است؟ هزارتا شاهد هست که ببینید چه بلایی سرشان آورده‌اند. با احترامی که به هوادارن داشتم گفتم پول مرا بدهید تا صرف نظر کنم اما با گردن کلفتی جوابی ندادند. کسی گردن گلفتی کند شاهرگم هم برود جلویش می‌ایستم.

 

او افزود: سوابق مدیران را بررسی کنید و ببینید در سال‌های اخیر چه ضرر و زیانی به بخش‌هایی که حضور داشتند وارد کردند. شرکت ساپکو در صنعت خودروسازی و هم‌چنین پارس خودرو را بررسی کنید و ببینید که آقایانی که می‌خواستند فیات را وارد کنند چه ضرری به بار آورده‌اند. همه این مسائل را کنار هم بگذارید و بررسی کنید. هیچ چیز پشت پرده نمی‌ماند. در مورد من هم این موضوع وجود دارد و روزی نقاب‌ها می‌افتد و همه به مسائل پی می‌برند.

 

علی دایی در ادامه‌ صحبت‌هایش علیه طاهری، اذعان‌ کرد: با حمله و محکوم کردن به جایی نخواهیم رسید. اگر جواب دارید بدهید و به دنبال دروغگویی نباشید، چون قابل تحمل نیست. من تا آخر عمرم این روال را پی می‌گیرم و تا آخرش می‌روم.

 

سرمربی تیم فوتبال سایپا در ادامه‌ هم‌چنین به شکایت از باشگاه پرسپولیس توسط لوکا ماریچ، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس، عنوان کرد: هیچ کدام از این موارد درست گزارش نشده است و متاسفانه این مسائل با سهل انگاری خودمان و دادن اطلاعات غلط به وجود آمده است. فکر می‌کنیم با این کارها چند باشگاه را نجات داده‌ایم، اما ما آینده را نمی‌بینیم. همین کاری که همه مدیران انجام می‌دهند و می‌گویند یکی، دو سال بیش‌تر حضور نداریم و سپس می‌روند. هر چه پیش آمد به ما مربوط نیست. سال بعد باید مدیران بعدی جوابگو باشند و ما کاری نداریم. با این حال من به دنبال حق خودمان هستم. شاید  آقایان برای افراد دیگری گردن کلفت باشند، اما برای من هیچ چیزی نیستند.

 

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس هم‌چنین در مورد توافق با گرشاسبی در زمینه طلب از باشگاه پرسپولیس، توضیح داد: دو جلسه با آقای گرشاسبی داشته‌ام و قرار شد نظر هیات مدیره را دوشنبه به من اعلام کنند. اگر نتیجه‌ خلاف صحبت‌های ما باشد آن را قبول نمی‌کنم و با کمال تاسف ضربه‌اش را باشگاه پرسپولیس خواهد خورد. آقایان راه درست را پیش نمی‌گیرند و باعث می‌شوند که در نهایت به این مسائل ختم شود.

 

سرمربی تیم فوتبال سایپا در بخش دیگری از این نشست خبری و در پاسخ به این سوال که بازیکن جدیدی در نیم فصل جذب خواهند کرد یا نه؟ تصریح کرد: تمام سعی خود را می‌کنیم که بازیکن خوبی را جذب کنیم، اما بازیکنانی که دیده‌ایم چیزی بالاتر از بازیکنان خودمان ندارند. شاید دو، سه بازیکن را هفته‌ آینده جذب کنیم. به دنبال یک ملی‌پوش غیر ایرانی هستیم تا بتوانیم بازیکن با کلاس به تیم‌مان ‌اضافه کنیم.

 

دایی هم‌چنین درباره حضور علیرضا حقیقی در تمرین‌های سایپا، خاطرنشان کرد: حقیقی برای این که بدنش را آماده نگه دارد با ما تمرین می‌کند.

 

سرمربی سایپا در پایان صحبت‌هایش در مورد جدایی محمدرضا اخباری نیز، بیان‌ کرد: جدایی اخباری منتفی است و ما او را احتیاج داریم. امیدوارم که او به روزهای اوج خودش بازگردد و ما بتوانیم از او به نحو احسن استفاده کنیم.

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده